Thee Attacks - That´s Mister Attack to You
Bra plate.

Bra plate.
Fordi det er så mye bra gammal musikk å spille, eller så er det fordi at når barn står i fruktkø og skal kjøpe karameller.Lyngen skrev:![]()
Demdike Stars - Elemental
Hvorfor er det så laber interesse for nye plater blant folka her?
Vel, jeg synes det aller morsomste biten er å oppdage ny bra musikk uten å forvente nye klassikere bli klekket ut. Jeg synes det er rart flere ikke er der, men mange liker vel å holde seg til det trygge og kjente som de vet de liker. Kjedelig, spør du meg :-\. Kall meg gjerne rastløs om dere vil.dag1234 skrev:Fordi det er så mye bra gammal musikk å spille, eller så er det fordi at når barn står i fruktkø og skal kjøpe karameller.Lyngen skrev:![]()
Demdike Stars - Elemental
Hvorfor er det så laber interesse for nye plater blant folka her?
Når skal den overgangen inntreffe?dag1234 skrev:@Lyngen. Ungdommens glede er å sprenge grenser og finne nytt land, mens vi gamle vil glede oss over det vi alt har funnet. Og så er det er kapasitetsspørsmål, jeg har ikke giddis til å være i front mer og trives godt med å parasittere på dere andre.
Flere med deg dag1234 8)dag1234 skrev:@Lyngen. Ungdommens glede er å sprenge grenser og finne nytt land, mens vi gamle vil glede oss over det vi alt har funnet. Og så er det er kapasitetsspørsmål, jeg har ikke giddis til å være i front mer og trives godt med å parasittere på dere andre.
Ytters individuelt, du godeste. Og aldri helt absolutt. Jeg har jo oppdaget nye sjangre de siste årene som f eks americana, ved hjelp av folk her inne. Og du har spilt mye som jeg har likt veldig godt - som du vet.Lyngen skrev:Når skal den overgangen inntreffe?dag1234 skrev:@Lyngen. Ungdommens glede er å sprenge grenser og finne nytt land, mens vi gamle vil glede oss over det vi alt har funnet. Og så er det er kapasitetsspørsmål, jeg har ikke giddis til å være i front mer og trives godt med å parasittere på dere andre.
De mener du vel da jeg ikke er ung noe lengre :-[. Men ikke lengre siden enn at det nå er en tid med mye anger på det jeg ikke gjorde.dag1234 skrev:Ytters individuelt, du godeste. Og aldri helt absolutt. Jeg har jo oppdaget nye sjangre de siste årene som f eks americana, ved hjelp av folk her inne. Og du har spilt mye som jeg har likt veldig godt - som du vet.Lyngen skrev:Når skal den overgangen inntreffe?dag1234 skrev:@Lyngen. Ungdommens glede er å sprenge grenser og finne nytt land, mens vi gamle vil glede oss over det vi alt har funnet. Og så er det er kapasitetsspørsmål, jeg har ikke giddis til å være i front mer og trives godt med å parasittere på dere andre.
Men det å følge med på alt nytt, det kan dere unge gjøre. Samtidig som jeg virkelig håper jeg aldri slutter å utvikle meg - også smaksmessig.
Noch eingismo skrev:Flere med deg dag1234 8)dag1234 skrev:@Lyngen. Ungdommens glede er å sprenge grenser og finne nytt land, mens vi gamle vil glede oss over det vi alt har funnet. Og så er det er kapasitetsspørsmål, jeg har ikke giddis til å være i front mer og trives godt med å parasittere på dere andre.
gismo
Dette ser vi helt klart frem tilunited59 skrev:Ian Anderson - Thick As a Brick 2: Whatever Happened to Gerald Bostock? (2012)
![]()
Sikkert noen av oss gamle her som er interessert i denne nye (kommende). ..?![]()
Gjør vi? Hvordan er egentlig historien bak denne? Er den spilt inn nå? Jethro Tull var jo fantastiske på 70-tallet. Men nå?gismo skrev:Dette ser vi helt klart frem tilunited59 skrev:Ian Anderson - Thick As a Brick 2: Whatever Happened to Gerald Bostock? (2012)
![]()
Sikkert noen av oss gamle her som er interessert i denne nye (kommende). ..?![]()
gismo
Vi får vel bare håpe, vente og se ;Dlars_erik skrev:Gjør vi? Hvordan er egentlig historien bak denne? Er den spilt inn nå? Jethro Tull var jo fantastiske på 70-tallet. Men nå?gismo skrev:Dette ser vi helt klart frem tilunited59 skrev:Ian Anderson - Thick As a Brick 2: Whatever Happened to Gerald Bostock? (2012)
![]()
gismo
Jeg skal ta meg en trålerunde for å se om den er lagt ut i flac noen steder. Det ser jo veldig spennende utgismo skrev:Vi får vel bare håpe, vente og se ;Dlars_erik skrev:Gjør vi? Hvordan er egentlig historien bak denne? Er den spilt inn nå? Jethro Tull var jo fantastiske på 70-tallet. Men nå?gismo skrev:Dette ser vi helt klart frem tilunited59 skrev:Ian Anderson - Thick As a Brick 2: Whatever Happened to Gerald Bostock? (2012)
![]()
gismo
Kommer i april, kun lekket ut en mp3 versjon, foreløpig. Såvidt jeg veit da.lars_erik skrev:Jeg skal ta meg en trålerunde for å se om den er lagt ut i flac noen steder. Det ser jo veldig spennende utgismo skrev:Vi får vel bare håpe, vente og se ;Dlars_erik skrev:Gjør vi? Hvordan er egentlig historien bak denne? Er den spilt inn nå? Jethro Tull var jo fantastiske på 70-tallet. Men nå?gismo skrev:Dette ser vi helt klart frem tilunited59 skrev:Ian Anderson - Thick As a Brick 2: Whatever Happened to Gerald Bostock? (2012)
![]()
gismo![]()
Du er jo en ungfole Lyngen, selv er jeg et gammelt øk. Noen ganger rett og slett et fe. Utenom de gangene jeg er en gammel gris.Lyngen skrev:De mener du vel da jeg ikke er ung noe lengre :-[. Men ikke lengre siden enn at det nå er en tid med mye anger på det jeg ikke gjorde.dag1234 skrev:Ytters individuelt, du godeste. Og aldri helt absolutt. Jeg har jo oppdaget nye sjangre de siste årene som f eks americana, ved hjelp av folk her inne. Og du har spilt mye som jeg har likt veldig godt - som du vet.Lyngen skrev:Når skal den overgangen inntreffe?dag1234 skrev:@Lyngen. Ungdommens glede er å sprenge grenser og finne nytt land, mens vi gamle vil glede oss over det vi alt har funnet. Og så er det er kapasitetsspørsmål, jeg har ikke giddis til å være i front mer og trives godt med å parasittere på dere andre.
Men det å følge med på alt nytt, det kan dere unge gjøre. Samtidig som jeg virkelig håper jeg aldri slutter å utvikle meg - også smaksmessig.
Og det er ikke mye metal som går inn i huet mitt... -et tegn.
Americana? Jo, det er jo faktisk ikke noen gammel "sjanger".
Jo, jeg er klar over at GR er et unntak her.Townes skrev:@Lyngen - Uten å ha sjekket tror eg minst 70% av det eg har listet i lyttetråden i 2012 er utgitt det samme år. Men mulig du trur det er noe gammal dritt siden det kanskje ikkje har vært nevnt i pitchfork...