- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
Chris Smither - Train home
Vedlegg
-
33.5 KB Visninger: 194
Javel..?Lyngen skrev:Nå er jeg alvorlig bekymret for deg, Dag :-\.
Justin Bieber ??? .....dag1234 skrev:Javel..?Lyngen skrev:Nå er jeg alvorlig bekymret for deg, Dag :-\.
Lyngen skrev:Justin Bieber ??? .....dag1234 skrev:Javel..?Lyngen skrev:Nå er jeg alvorlig bekymret for deg, Dag :-\.
Nu;
Joda du er kuldag1234 skrev:Lyngen skrev:Justin Bieber ??? .....dag1234 skrev:Javel..?Lyngen skrev:Nå er jeg alvorlig bekymret for deg, Dag :-\.
Nu;
Ja. Det satt langt inn å poste dette, og jeg slet mellom å være ærlig eller kul.
Så skjønte jeg at jaffal det siste har jeg aldri vært.
Nei, vær grei Lyngen. Kul har jeg aldri vært. Det skal jeg jaffal ikke ha hengende på meg.Lyngen skrev:Joda du er kuldag1234 skrev:Lyngen skrev:Justin Bieber ??? .....dag1234 skrev:Javel..?Lyngen skrev:Nå er jeg alvorlig bekymret for deg, Dag :-\.
Nu;
Ja. Det satt langt inn å poste dette, og jeg slet mellom å være ærlig eller kul.
Så skjønte jeg at jaffal det siste har jeg aldri vært.. Men Justin Bieber som musiker? Dette lille jeg har hørt tyder på at det ikke er musikken han er blitt kjent for?
Nei, la deg kurere med trad rock!! Rock ´n roll! The Men : http://open.spotify.com/album/4jcPjj6FuTPOKcREt9KfOs Falt ikke for plata første gang, men nå er det anderledes! Dette er god streit rock! Spilles høyt! Men nå har jeg en tendens å like musikk mye bedre tidlig natterstid da.
Ja etter å ha hørt på alle noen ganger har jeg også kommet frem til at 'Till the sun turns black' nok er den aller beste av dem.dag1234 skrev:Helt enig. Fantastisk artist, den godeste Ray.
Jeg liker kanskje aller best hans Till the sun turns black, som er dystrere og mer nedpå. Og ikke minst den populære God's willin' & The creek don't rise som er med Pariah Dogs. Men kjempeplater alle fire.
Kan det stemme at hun spilte det (tittelkuttet) på ett eller annet tv-program fredagskvelden? I så fall er eg tilbøyelig til å være enig.Anonym skrev:Siste til Bertine Zetlitz, den har det svakeste tittelsporet jeg har hørt på lang tid.
Den samme herren, evt hans nemesis under, kom tilbake med kong vinter til Bergen i går kveld. Føkkings snø igjen.dag1234 skrev:Vår Herre kom i dag med våren til Rogaland og da må jeg spille litt glad musikk.
Van Morrison - Moondance
Gud vet å gjøre forskjell på folk, serru. Han holder med sine og sender fineværet hit til Bibelbeltet og så får hedningene og de vantro slite med snø og vinter. Eller så kan det være at dere har fått den store nåde å bo i landets beste by og derfor ikke trenger så mye oppmuntring som oss i mindre heldige strøk.Townes skrev:Den samme herren, evt hans nemesis under, kom tilbake med kong vinter til Bergen i går kveld. Føkkings snø igjen.dag1234 skrev:Vår Herre kom i dag med våren til Rogaland og da må jeg spille litt glad musikk.
Van Morrison - Moondance