Litt på svaj 
Vedlegg
-
2.6 KB Visninger: 168
|
flott plate,tror jeg også må ha en runde med Bjørn før en tar kveldengismo skrev:Litt på svaj![]()
Kul skive men jeg liker popErosLoveking skrev:Vår favoritthomse og lekekameratene er tilbake. Jangly, sukkersøt popgarage, nesten så jeg får lyst til å frisere meg idag av mindre. Noen blir moralsk forarget, jeg blir bare glad. Blid og glad.
Hunx - "Hairdresser Blues"
![]()
Den vil eg og høre på!65finger skrev:Kul skive men jeg liker popErosLoveking skrev:Vår favoritthomse og lekekameratene er tilbake. Jangly, sukkersøt popgarage, nesten så jeg får lyst til å frisere meg idag av mindre. Noen blir moralsk forarget, jeg blir bare glad. Blid og glad.
Hunx - "Hairdresser Blues"
![]()
http://open.spotify.com/album/0cqh0ZyRQRxv6iHIzYFITi
united59 skrev:Frokost og helga snart over,
dog rekker jeg et par ekstra krus kaffe og et album til å bygge meg opp på før jobben.
Paco De Lucia, John McLaughlin, Al Di Meola - Friday Night In San Francisco
![]()
Godt akustisk gitarspill kan jeg ikke få for mye av.![]()
Den forrige er noen strå hvassere (syns eg i alle fall).united59 skrev:Tok med dagens postkassefangst på jobben.
Pete Molinari - A Train Bound For Glory
![]()
OK førsteinntrykk.
OK, fint,Townes skrev:Den forrige er noen strå hvassere (syns eg i alle fall).united59 skrev:Tok med dagens postkassefangst på jobben.
![]()
OK førsteinntrykk.
Begge to er like gode, synes nå jeg da.united59 skrev:OK, fint,Townes skrev:Den forrige er noen strå hvassere (syns eg i alle fall).united59 skrev:Tok med dagens postkassefangst på jobben.
![]()
OK førsteinntrykk.
mulig jeg må bruke kortet igjen da.![]()
Ligget i undertøyskuffa?dag1234 skrev:Begge to er like gode, synes nå jeg da.united59 skrev:OK, fint,Townes skrev:Den forrige er noen strå hvassere (syns eg i alle fall).
mulig jeg må bruke kortet igjen da.![]()
Vampire weekend - s/t Denne har måttet friste en luguber tilværelse i lang tid.