|
Og tekstene er bedre enn Stein Torleif Bjella sine?dag1234 skrev:Jonas Alaska - s/t
Ingen av de når Bjella til knærne engangunited59 skrev:Og tekstene er bedre enn Stein Torleif Bjella sine?dag1234 skrev:Jonas Alaska - s/t
Ifølge Spelemannsprisen er også tekstene til Maria Mena og Odd Nordstuga bedre enn Bjellas sangtekster.
Har veldig vondt for tro på det, men har jo ikke studert tekstene til de andre.
Jeg har ikke lyttet så nøye til tekstene hans. Sjøl liker jeg Bjellas tekster godt, Nordstugas og, men de er jo likom i litt ulike landskap elv om begge synger på nynorsk. Hun derre greia har jeg ikke hørt på. For meg blir det meningsløst å tevle i kunst. Man liker det eller ikke.united59 skrev:Og tekstene er bedre enn Stein Torleif Bjella sine?dag1234 skrev:Jonas Alaska - s/t
Ifølge Spelemannsprisen er også tekstene til Maria Mena og Odd Nordstuga bedre enn Bjellas sangtekster.
Tiltredes!65finger skrev:Ingen av de når Bjella til knærne engangunited59 skrev:Og tekstene er bedre enn Stein Torleif Bjella sine?dag1234 skrev:Jonas Alaska - s/t
Dersom bjella henger nedom knærne, bør man vurdere susp.65finger skrev:Ingen av de når Bjella til knærne engangunited59 skrev:Og tekstene er bedre enn Stein Torleif Bjella sine?dag1234 skrev:Jonas Alaska - s/t
Bravo!Dr Dong skrev:
He-he.Burnt_Island skrev:Bravo!Dr Dong skrev:
Det har du helt rett idag1234 skrev:Neil Young - Harvest moon En kjempefin plate.
Og her sliter man seg ut som lærer, og får ikke fri fra krapylene før tirsdag ???united59 skrev:Da er det juleferie! ;D,
Fins det bedre måte å innlede høytiden på enn med denne?
Sånn går det når man velger det yrket der. Aldri fri.lars_erik skrev:Og her sliter man seg ut som lærer, og får ikke fri fra krapylene før tirsdag ???united59 skrev:Da er det juleferie! ;D,
;Dunited59 skrev:Sånn går det når man velger det yrket der. Aldri fri.lars_erik skrev:Og her sliter man seg ut som lærer, og får ikke fri fra krapylene før tirsdag ???united59 skrev:Da er det juleferie! ;D,
Til gjengjeld er det aldri jobb heller ;D
Onsdag her faktisk!lars_erik skrev:Og her sliter man seg ut som lærer, og får ikke fri fra krapylene før tirsdag ???united59 skrev:Da er det juleferie! ;D,
Onsdag har man da opparbeidet seg avspasseringcybervision_ skrev:Onsdag her faktisk!lars_erik skrev:Og her sliter man seg ut som lærer, og får ikke fri fra krapylene før tirsdag ???united59 skrev:Da er det juleferie! ;D,
Tar en runde med denne flotte plata jeg også.united59 skrev:The Black Keys - El Camino (2011)
![]()
Husker at da jeg gikk i journalistlære, fortalte en av de garvete gubbejævlene meg atlars_erik skrev:;Dunited59 skrev:Sånn går det når man velger det yrket der. Aldri fri.lars_erik skrev:Og her sliter man seg ut som lærer, og får ikke fri fra krapylene før tirsdag ???united59 skrev:Da er det juleferie! ;D,
Det å være lærer er et svært givende yrke, med masse oppturer. Men det tapper deg også for krefter, da du bruker deg selv veldig mye.united59 skrev:Husker at da jeg gikk i journalistlære, fortalte en av de garvete gubbejævlene meg atlars_erik skrev:;Dunited59 skrev:Sånn går det når man velger det yrket der. Aldri fri.lars_erik skrev:Og her sliter man seg ut som lærer, og får ikke fri fra krapylene før tirsdag ???united59 skrev:Da er det juleferie! ;D,
"journalistyrket er et slags helvete på jord, aldri fri, masse slit og bare kjeft å få.
Men det er tross alt bedre enn å jobbe."
Litt sånn å være lærer også?
Forøvrig har jeg tatt ut to uker ferie.