- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
Denne var så deilig at jeg snurrer den atter i gang mens jeg finner finstasen til i morgen.dag1234 skrev:I Dag kom den på selveste cd.
Ryan Adams - Fire & Ashes
|
Denne var så deilig at jeg snurrer den atter i gang mens jeg finner finstasen til i morgen.dag1234 skrev:I Dag kom den på selveste cd.
Ryan Adams - Fire & Ashes
det er ikke sirisser, men glidelåser ;DH.R skrev:Er nok gresshoppelignende dyr - hadde bare ikke hjerte til å korrigere når jeg forstå hva som mentes ;Djowil skrev:Firfisler? Nå er det riktignok femten år siden jeg hørte den sist, men var det ikke gresshopper da?Bent skrev:Ihvertfall hvis man er glad i firfislerH.R skrev:Michelle Shocked - Texas Campfire Tapes.
Spillt inn på en sony walkman og er et must i enhver platesamling, men det regner jeg iofs med at alle her vet.
![]()
![]()
Edit: Knakende bra hun Michelle. Skal spille litt av ho når jeg kommer meg hjem, det er jo et arsenal av knallutgivelser å velge i der...
Skal sjekke den der.Townes skrev:Etter 3.167 låter ut i El Camino tror eg allerede eg slår fast at det er en av årets beste her og ;D
Dette lover unheimlich bra....
Men fozzy darolfozzy skrev:Skal sjekke den der.Townes skrev:Etter 3.167 låter ut i El Camino tror eg allerede eg slår fast at det er en av årets beste her og ;D
Jeg har ikke hørt Black Keys, selv om min eldste sterkt anbefalte den forrige.
Ok. Jeg tar det til etterretning.Townes skrev:Men fozzy darolfozzy skrev:Skal sjekke den der.Townes skrev:Etter 3.167 låter ut i El Camino tror eg allerede eg slår fast at det er en av årets beste her og ;D
Jeg har ikke hørt Black Keys, selv om min eldste sterkt anbefalte den forrige.
Du må lytte til eldste gutenMen eg syns de har gjort bedre ting enn Brothers. Foreløpig vil eg tro El Camino overgår Brothers. Vi snakker nå 5.317 låter ut i plata.
Faktisk, så er black keys et band du kan kjøpe rubbel og bit med, blindt. Og for ikkje å snakke om soloplata til Dan Auerbach (Keep it hid). Den kommer du til å digge fozzy.
Bestillt kun på tillitt til TownesfarTownes skrev:Etter 3.167 låter ut i El Camino tror eg allerede eg slår fast at det er en av årets beste her og ;D
;D65finger skrev:Bestillt kun på tillitt til TownesfarTownes skrev:Etter 3.167 låter ut i El Camino tror eg allerede eg slår fast at det er en av årets beste her og ;D
Takker. Sånn blir det når de som spiller er musikalske. Herlig.Townes skrev:;D65finger skrev:Bestillt kun på tillitt til TownesfarTownes skrev:Etter 3.167 låter ut i El Camino tror eg allerede eg slår fast at det er en av årets beste her og ;D
Du kan umulig bli skuffet.
Tar den igjen:
The Black keys - El camino
![]()
Jau.vredensgnag skrev:Takker. Sånn blir det når de som spiller er musikalske. Herlig.Townes skrev:;D65finger skrev:Bestillt kun på tillitt til TownesfarTownes skrev:Etter 3.167 låter ut i El Camino tror eg allerede eg slår fast at det er en av årets beste her og ;D
Tar den igjen:
Fant noen prøvelåter her: http://www.nonesuch.com/journal/listen-5-songs-from-the-black-keys-el-camino-2011-11-29
Gleder meg til å få den plata i hus.Townes skrev:;D65finger skrev:Bestillt kun på tillitt til TownesfarTownes skrev:Etter 3.167 låter ut i El Camino tror eg allerede eg slår fast at det er en av årets beste her og ;D
Tar den igjen:
![]()
Ikke på min Spotify denne gangen. leita seint i går. Men det er kanskje mulig å finne den på nettet?Townes skrev:;D65finger skrev:Bestillt kun på tillitt til TownesfarTownes skrev:Etter 3.167 låter ut i El Camino tror eg allerede eg slår fast at det er en av årets beste her og ;D
Tar den igjen:
![]()
hmm - hvor fikk du du fatt i denne???Townes skrev:Reigning sound - Abdication for your love
Og man takker for fine linker 8)
Kan streames herfra:H.R skrev:hmm - hvor fikk du du fatt i denne???Townes skrev:Reigning sound - Abdication for your love
takk. Kan faktisk lastes ned også(320kps mp3). Så var det bare å vente til den dukker opp på vinyl en dagTownes skrev:Kan streames herfra:H.R skrev:hmm - hvor fikk du du fatt i denne???Townes skrev:Reigning sound - Abdication for your love
http://www.scionav.com/collection/8...:-Reigning-Sound---Abdication...For-Your-Love