Mot natt.
Vedlegg
-
48.7 KB Visninger: 147
|
Southern Rock Opera er ikkje dummeste stedet å begynne. Men det er ikkje den beste plata deira imo. For meg vil det nok alltid være The dirty south som står igjen som selve dbt - klassikeren. Det de har levert siden er bra, for all del, men mye tyder på at formkurven er noe nedadgående, til tross for at den siste er bedre enn den som kom i fjor.Hansern skrev:er vel på tide å gi DriveBy Truckers en sjanse:
![]()
er denne en grei plass å starte?
Detta var eit godt tips. Lenge siden eg har vore inne på RUSH RADIO.JanR skrev:Rush radio
![]()
/jan
Enig!bluesbreaker skrev:Johnny Winter,- "Roots".
Denne er bra!
Mange intressante gjester.Bl.a Sonny Landreth, Warren Haynes,Vince Gill, Derek Trucks og Susan Tedeschi.
Anbefales.
Fet plate ja !T A F skrev:Rock'n Roll med innslag av blåsere.Sjelden 1press.
Rocket From The Crypt- Scream, Dracula, Scream! (Vinyl)
![]()
Flott plate. Verd å sjekke ut.
TAF
Personlig har jeg hørt mest på "Let The Blind Lead Those Who Can See But Cannot Feel"-plata, men den er mere elektronika enn det andre han har gjort. Deerhunter har blitt litt for ugjevnt for meg på lp; kan vel si det slik at jeg fortsatt venter på ei Deerhunter-plate hvor alt sitter. Så mulig denne nye Atlas Sound er en god nummer to for meg.Lyngen skrev:Atlas Sound;
![]()
Beste plata etter Microcastle?
Ok, jeg har egentlig ikke hørt nok på "Let The Blind Lead Those Who Can See But Cannot Feel" selv om jeg har plata. Microcastle (som helhet) fikk jeg "helt på hjernen" da den kom ut, men er ikke helt sikker på hvor den står nå. Av en eller annen grunn fikk jeg ikke Halcyon Digest under huden, men jeg har kanskje ikke prøvd nok? Jeg må snart få hørt mer på din favoritt.torem skrev:Personlig har jeg hørt mest på "Let The Blind Lead Those Who Can See But Cannot Feel"-plata, men den er mere elektronika enn det andre han har gjort. Deerhunter har blitt litt for ugjevnt for meg på lp; kan vel si det slik at jeg fortsatt venter på ei Deerhunter-plate hvor alt sitter. Så mulig denne nye Atlas Sound er en god nummer to for meg.Lyngen skrev:Atlas Sound;
![]()
Beste plata etter Microcastle?