Steven Wilson - Grace for Drowning

Crooked and Shame?dag1234 skrev:Crooked fingers - Dignity and shame De to viktigste ordene i verden.
Finger and dignity? ;Dlars_erik skrev:Crooked and Shame?dag1234 skrev:Crooked fingers - Dignity and shame De to viktigste ordene i verden.
He, he ;DTTmania skrev:Finger and dignity? ;Dlars_erik skrev:Crooked and Shame?dag1234 skrev:Crooked fingers - Dignity and shame De to viktigste ordene i verden.
Hmm. Nå er jeg som vanlig ikke med.lars_erik skrev:He, he ;DTTmania skrev:Finger and dignity? ;Dlars_erik skrev:Crooked and Shame?dag1234 skrev:Crooked fingers - Dignity and shame De to viktigste ordene i verden.
Fritt valg.
Men; Finger`n og verdighet :![]()
jassågittlars_erik skrev:He, he ;DTTmania skrev:Finger and dignity? ;Dlars_erik skrev:Crooked and Shame?dag1234 skrev:Crooked fingers - Dignity and shame De to viktigste ordene i verden.
Fritt valg.
He, he ;D65finger skrev:jassågittlars_erik skrev:He, he ;DTTmania skrev:Finger and dignity? ;Dlars_erik skrev:Crooked and Shame?dag1234 skrev:Crooked fingers - Dignity and shame De to viktigste ordene i verden.
Fritt valg.
![]()
Velkommen til glasuren.Hansern skrev:Litt fredagsgodteri!
faen (sorry) hadde andaktene vært sånn når jeg var 15 hadde jeg vært troende nå! :![]()
Det er en av de fineste til mr Cohen du spiller der.65finger skrev:litt søvndyssende musikk før radioresepsjonen i røysa
Dave som forsanger? ;DTor skrev:Jason Isbell - Here We Rest
I tilfelle en lattermild seanseTTmania skrev:Dave som forsanger? ;DTor skrev:Jason Isbell - Here We Rest
I det melankolske hjørnet i kveld?dag1234 skrev:De to andre ordene som er enda viktigere, og som viser vei til den nye tid er: skyld og soning.
Nja, ikke egentlig.lars_erik skrev:I det melankolske hjørnet i kveld?dag1234 skrev:De to andre ordene som er enda viktigere, og som viser vei til den nye tid er: skyld og soning.
En herlig live-plate.Hansern skrev:Lenge siden sist, har tid nå til denne:
The Dream Syndicate: Live At Raji's