- Ble medlem
- 28.10.2008
- Antall liker
- 1.135
cd
Vedlegg
-
46.8 KB Visninger: 143
|
Hvor i landet er det da?dag1234 skrev:Susanne Ufør - The brothel Dette låter knall bra for en enkel gutt fra landet.
The Wasteland. Dvs Sunnmøre.Lyngen skrev:Hvor i landet er det da?dag1234 skrev:Susanne Ufør - The brothel Dette låter knall bra for en enkel gutt fra landet.
Jeg har blitt litt hekta på Arcade Fire igjen.
Ikke gjør det Townes. Kan fort gå galt.Townes skrev:Konfronterer fordommer
Pink Floyd - The dark side of the moon
Det er i alle fall 10 år siden eg har hørt denne, og kanskje blir det 10 år til neste gang. Mefåsjå.
Hahadag1234 skrev:Ikke gjør det Townes. Kan fort gå galt.Townes skrev:Konfronterer fordommer
Det er i alle fall 10 år siden eg har hørt denne, og kanskje blir det 10 år til neste gang. Mefåsjå.
Flinkis jazz?Townes skrev:Hahadag1234 skrev:Ikke gjør det Townes. Kan fort gå galt.Townes skrev:Konfronterer fordommer
Ja, plata du hører på er i alle fall bedre enn denne. Tror den totale mangel på søvn er i ferd med gradvis å fritere hjernen min. Får alskens crazye innfall om dagen, som å gi PF en sjanse. Ka blir det neste?
Takk for tipset Townes! Helt uimotståelig musikk.Townes skrev:Eg ville startet med Setting the woods on fire med walkabouts. Og det er en god del andre eg ville tatt før Train leaves at eight. Slik eg har forstått smaken din, er det mulig at satisfied mind og devil's road kan bli litt for "streit". Kanskje Ended up a stranger kan være en aktuell plate?
Jeg spiller så og si aldri "Train leaves..." Uten tvil er det Scavenger som har flest rundetider her. Den holdes ikke høyt i kurs på f.eks. Rate your music, men jeg liker den godt. Nuvel, 16 horsepower/Wovenhand er muligens det retteste når natta nærmer seg - ufattelig bra live også - han (Wovenhand/David Eugene Edwards) gjestet Moi for noen år siden sammen med Sufjan Stevens og søsknene Nikolaisen i NorDans lagerhall. Helt ufattelig kult og magisk.Hansern skrev:Takk for tipset Townes! Helt uimotståelig musikk.Townes skrev:Eg ville startet med Setting the woods on fire med walkabouts. Og det er en god del andre eg ville tatt før Train leaves at eight. Slik eg har forstått smaken din, er det mulig at satisfied mind og devil's road kan bli litt for "streit". Kanskje Ended up a stranger kan være en aktuell plate?![]()
![]()
![]()
Nå er det seint og det er på tide med fæst på lokalet:
16 Horsepower: Sackcloth 'n' Ashes
Jeg har bestilt denne på vinyl. Låter den greit ?Tor skrev:Wilco - The Whole Love
![]()
Det lå hestemøkk i den grønne i dag, så her skal det spilles digg musikk ogsåHansern skrev:Nå er det seint og det er på tide med fæst på lokalet:
![]()
Ja!!!rri skrev:Jeg har bestilt denne på vinyl. Låter den greit ?Tor skrev:Wilco - The Whole Love
![]()
Plata er jo dritbra.
Barre hyggelig! The walkabouts er et nokså "unikt" band i den forstand at det er vanskelig å finne band som ligner veldig på den greia de har gående. De har en solid backkatalog, så det er bare å ta for segHansern skrev:Takk for tipset Townes! Helt uimotståelig musikk.Townes skrev:Eg ville startet med Setting the woods on fire med walkabouts. Og det er en god del andre eg ville tatt før Train leaves at eight. Slik eg har forstått smaken din, er det mulig at satisfied mind og devil's road kan bli litt for "streit". Kanskje Ended up a stranger kan være en aktuell plate?![]()
![]()
![]()
Nå er det seint og det er på tide med fæst på lokalet: