Det er da langt på dag, ha vært oppe ca 05.25 hver dag siste uka...lars_erik skrev:Mot natt. Opp 06.48 :'(
Koseintervju i Aftenposten i dag og på NRK i kveld ja. Gjør som meg, ta opp på PVR'n, spol over all svada, særlig fra programlederen, i allefall bruke 'mute'-knappen.Townes skrev:Ryan Adams -Ashes & Fire
![]()
Si meg, er det noen i samme sjanger som er i nærheten av å matche stemmen til Ryan? Ashes & Fire er bedre enn mange surmagede skeptikere skal ha det til, men det er ingen ny Heartbreaker heller. Det er Ryan på "jevnt bra+". Han har en stemme som berger låter som ikkje når helt opp. De to første kutta er fullstendig ståpels.
Det ryktes at han kommer på norsk televisjon i kveld, på programmet til han hvis navn aldri må nevnes. Må bite i det sure eplet og skru på statskanalen kl 2125.
http://open.spotify.com/album/1w2aDtXIq2HjpZQOt8JaRa
Ja, han har alltid sunget helt avsindig bra, men denne gangen tar han bare kaka. Timing, frasering, diksjon og nærver/nerve på åpningskuttet er bare helt latterlig bra.united59 skrev:Koseintervju i Aftenposten i dag og på NRK i kveld ja. Gjør som meg, ta opp på PVR'n, spol over all svada, særlig fra programlederen, i allefall bruke 'mute'-knappen.Townes skrev:Ryan Adams -Ashes & Fire
Si meg, er det noen i samme sjanger som er i nærheten av å matche stemmen til Ryan? Ashes & Fire er bedre enn mange surmagede skeptikere skal ha det til, men det er ingen ny Heartbreaker heller. Det er Ryan på "jevnt bra+". Han har en stemme som berger låter som ikkje når helt opp. De to første kutta er fullstendig ståpels.
Det ryktes at han kommer på norsk televisjon i kveld, på programmet til han hvis navn aldri må nevnes. Må bite i det sure eplet og skru på statskanalen kl 2125.
Enig med deg om stemmen hans. Han har alltid hatt god stemme, men på denne plata er det bare vakkert. Ikke så rocka det, men...
"Sangene er historien om mitt arbeid, og be aware, jeg er ikke halvferdig ennå", sier RAdams til Aftenposten. Så vi kan nok vente oss flere sanger framover.Townes skrev:Ja, han har alltid sunget helt avsindig bra, men denne gangen tar han bare kaka. Timing, frasering, diksjon og nærver/nerve på åpningskuttet er bare helt latterlig bra.united59 skrev:Koseintervju i Aftenposten i dag og på NRK i kveld ja. Gjør som meg, ta opp på PVR'n, spol over all svada, særlig fra programlederen, i allefall bruke 'mute'-knappen.Townes skrev:Ryan Adams -Ashes & Fire
Enig med deg om stemmen hans. Han har alltid hatt god stemme, men på denne plata er det bare vakkert. Ikke så rocka det, men...
Silver jews er bra ja. Bare spør Roberten![]()
Ja, endelig!dag1234 skrev:Helg!
Og med CD-spilleren tilbake ;D
Nå igjen?lars_erik skrev:Ja, endelig!dag1234 skrev:Helg!
Og med CD-spilleren tilbake ;D
Insj Allah!lars_erik skrev:Denne! Høyt! ;D
Når skal du snurre denne da, Dag?![]()
Men han vil ikke.dag1234 skrev:Insj Allah!lars_erik skrev:Denne! Høyt! ;D
På tide å høre mer etter, når voksne folk snakker?dag1234 skrev:Men han vil ikke.dag1234 skrev:Insj Allah!lars_erik skrev:Denne! Høyt! ;D
Det er i alle fall sikkert at det var en lydmessig opptur å koble på igjen cdspeilleren og kunne glemme iTunes og Spotify en stakket stund. Litt trim får jeg og, noe som ikke er å forakte ettersom jeg har investert hele morsarven i magefett.
Vil du beholde det dyre magefettet, kan du gjøre som meg: først ripp alle platene dine til en harddisk, deretter spiller du den losslesse musikken av på anlegget ditt, feks vha en nettverksspiller, det hele betjent av en fjernkontroll.dag1234 skrev:Det er i alle fall sikkert at det var en lydmessig opptur å koble på igjen cdspeilleren og kunne glemme iTunes og Spotify en stakket stund. Litt trim får jeg og, noe som ikke er å forakte ettersom jeg har investert hele morsarven i magefett.
Du kjenner jo meg, og vet at jeg er sterkt transeksuell til tider. Og når det kommer til tekniske ferdigheter dukker bimboen virkelig frem i meg. Da lengter jeg mot makramé og pudderkvaster og vet selv ikke hvordan man starter en massasjestav.lars_erik skrev:På tide å høre mer etter, når voksne folk snakker?dag1234 skrev:Men han vil ikke.dag1234 skrev:Insj Allah!lars_erik skrev:Denne! Høyt! ;D
Det er i alle fall sikkert at det var en lydmessig opptur å koble på igjen cdspeilleren og kunne glemme iTunes og Spotify en stakket stund. Litt trim får jeg og, noe som ikke er å forakte ettersom jeg har investert hele morsarven i magefett.
Dette har jeg da fortalt deg i et halvt år.
Dette er noe man desverre ikke kan forvente seg av denne pent kledde trancen fra Sørvestspissen. Har prøvd å geleide ham gjennom det, utallige ganger :united59 skrev:Vil du beholde det dyre magefettet, kan du gjøre som meg: først ripp alle platene dine til en harddisk, deretter spiller du den losslesse musikken av på anlegget ditt, feks vha en nettverksspiller, det hele betjent av en fjernkontroll.dag1234 skrev:Det er i alle fall sikkert at det var en lydmessig opptur å koble på igjen cdspeilleren og kunne glemme iTunes og Spotify en stakket stund. Litt trim får jeg og, noe som ikke er å forakte ettersom jeg har investert hele morsarven i magefett.
Husker bilringene mine kom da jeg gikk over fra vinyl til CD. Opp fra godsofaen hvert 18. min, ble til hvert 60.min. Og nå er det rent gull der rundt midjen. ;D
Jeg har da sendt deg linken for nedlasting. Flere ganger :dag1234 skrev:Du kjenner jo meg, og vet at jeg er sterkt transeksuell til tider. Og når det kommer til tekniske ferdigheter dukker bimboen virkelig frem i meg. Da lengter jeg mot makramé og pudderkvaster og vet selv ikke hvordan man starter en massasjestav.lars_erik skrev:På tide å høre mer etter, når voksne folk snakker?dag1234 skrev:Men han vil ikke.dag1234 skrev:Insj Allah!lars_erik skrev:Denne! Høyt! ;D
Dette har jeg da fortalt deg i et halvt år.
Har letet efter den hos PK, men de hadde den ikke... hulk. Tenk alt jeg gjør for deg lars_erik, men aldri takk å få, alltid mas, mas, mas over hele linjalen, aldri blir du fornøyet med innsatsen...
Hva med å hjelpe en nesten-jomfru i nød og sende en kopi pr Den Kogelige Norske Posten? Det har jeg ventet på og hintet og hintet på i et halvt år... mannfolk, asså.