???65finger skrev:Verdens beste liveplate! Hurra for Dag: hurra! Hurra! hurra!
rolfozzy skrev:
Du er vel klar over på hvilket tak de står??lars_erik skrev:???65finger skrev:Verdens beste liveplate! Hurra for Dag: hurra! Hurra! hurra!
Ignoranter og pakk, hele gjengen!
Dette er verden beste liveplate. Selvsagt!
Abbey Road?dag1234 skrev:Du er vel klar over på hvilket tak de står??lars_erik skrev:???65finger skrev:Verdens beste liveplate! Hurra for Dag: hurra! Hurra! hurra!
Tosk.lars_erik skrev:Abbey Road?dag1234 skrev:Du er vel klar over på hvilket tak de står??lars_erik skrev:???65finger skrev:Verdens beste liveplate! Hurra for Dag: hurra! Hurra! hurra!
Den har fått blanet kritikk har jeg lest. hørte på den her om dagen. Var fint det.dag1234 skrev:Dette er jo verdens beste live plate, sant rolfozzy?
Ikke en eller annen tvilsom secondhand shirt store vel? :dag1234 skrev:Tosk.lars_erik skrev:Abbey Road?dag1234 skrev:Du er vel klar over på hvilket tak de står??lars_erik skrev:???65finger skrev:Verdens beste liveplate! Hurra for Dag: hurra! Hurra! hurra!
Guttene hadde bedre smak enn som så.
Dylan på danskebåten.dag1234 skrev:Dette er jo verdens beste live plate, sant rolfozzy?
får høre igjennom den nårolfozzy skrev:Dylan på danskebåten.dag1234 skrev:Dette er jo verdens beste live plate, sant rolfozzy?
Og hvor ligger så den bygningen?lars_erik skrev:Ikke en eller annen tvilsom secondhand shirt store vel? :dag1234 skrev:Tosk.lars_erik skrev:Abbey Road?dag1234 skrev:Du er vel klar over på hvilket tak de står??lars_erik skrev:???65finger skrev:Verdens beste liveplate! Hurra for Dag: hurra! Hurra! hurra!
Det er på taket av Apple-bygningen okke som.
Du er ikke alene.Townes skrev:The pretty things - Midnight to six
Sansen for dette bandet her, eg.
Hehe. Jeg visste det, for du har sagt det før. Jeg liker den lell jeg, enkle sjelen som jeg er.rolfozzy skrev:Dylan på danskebåten.dag1234 skrev:Dette er jo verdens beste live plate, sant rolfozzy?
Som sagt; siden du spør, over en tvilsom second hand fillerye- butikkdag1234 skrev:Og hvor ligger så den bygningen?lars_erik skrev:Ikke en eller annen tvilsom secondhand shirt store vel? :dag1234 skrev:Tosk.lars_erik skrev:Abbey Road?dag1234 skrev:Du er vel klar over på hvilket tak de står??lars_erik skrev:???65finger skrev:Verdens beste liveplate! Hurra for Dag: hurra! Hurra! hurra!
Det er på taket av Apple-bygningen okke som.
Der kan du se. Det fins Dylan for enkle sjeler også. ;Ddag1234 skrev:Hehe. Jeg visste det, for du har sagt det før. Jeg liker den lell jeg, enkle sjelen som jeg er.rolfozzy skrev:Dylan på danskebåten.dag1234 skrev:Dette er jo verdens beste live plate, sant rolfozzy?
Venter med dankeflaskeonkelbob og spiller dennedag1234 skrev:Hehe. Jeg visste det, for du har sagt det før. Jeg liker den lell jeg, enkle sjelen som jeg er.rolfozzy skrev:Dylan på danskebåten.dag1234 skrev:Dette er jo verdens beste live plate, sant rolfozzy?
Det er en Dylan for alle, innviklet eller utviklet.rolfozzy skrev:Der kan du se. Det fins Dylan for enkle sjeler også. ;Ddag1234 skrev:Hehe. Jeg visste det, for du har sagt det før. Jeg liker den lell jeg, enkle sjelen som jeg er.rolfozzy skrev:Dylan på danskebåten.dag1234 skrev:Dette er jo verdens beste live plate, sant rolfozzy?
Den du. En av årets absolutt beste. Helt objektivt.dag1234 skrev:Denne kom fra lekemusa i dag, speilblank og digital:
Jonathan Wilson - Gentle spirit
Måtte bare høre den i litt bedre format enn Spoti-Fyfy. Den er kjempefin.rolfozzy skrev:Den du. En av årets absolutt beste. Helt objektivt.dag1234 skrev:Denne kom fra lekemusa i dag, speilblank og digital:
Jonathan Wilson - Gentle spirit
Kjære lars_erik, jeg er rystet...lars_erik skrev:Som sagt; siden du spør, over en tvilsom second hand fillerye- butikkdag1234 skrev:Og hvor ligger så den bygningen?lars_erik skrev:Ikke en eller annen tvilsom secondhand shirt store vel? :dag1234 skrev:Tosk.lars_erik skrev:Abbey Road?dag1234 skrev:Du er vel klar over på hvilket tak de står??lars_erik skrev:???65finger skrev:Verdens beste liveplate! Hurra for Dag: hurra! Hurra! hurra!
Det er på taket av Apple-bygningen okke som.![]()
Er det et band! Trodde det var to uflidde karer som byttet på å synge med samme backingmusikanterlars_erik skrev:Dag; den er da ikke kjent for disse fjolle-plaggene, men historiens beste band.
God, have mercy!![]()
Moderator!!! :'( :'(65finger skrev:Er det et band! Trodde det var to uflidde karer som byttet på å synge med samme backingmusikanterlars_erik skrev:Dag; den er da ikke kjent for disse fjolle-plaggene, men historiens beste band.
God, have mercy!![]()
Den er nok straightere enn Feast.. hvor det er innslag av soulblåsere og mye annet snasent. Etter en liten tur innom virker låtmaterialet bedre på Feast....SOA skrev:Har sans for Calexico, selv om det er litt på siden av hva jeg normalt lytter til. Hva synes du om Carried...? Jeg synes den er deres beste.Hansern skrev:Over til 'Feast of Wire', skal ifølge hardcore fansen være deres beste, får derfor prøve å overbevise meg![]()
mvh
Det er vi nok mange om65finger skrev:det driver jeg med stort sett også. så du er i meget godt selskap 8)dag1234 skrev:Jeg driver det langt som snyltedyr på andres poster.65finger skrev:Verdens beste liveplate! Hurra for Dag: hurra! Hurra! hurra!