Presisering:dag1234 skrev:Jeg ber Vår Herre velsigne deg med et langt liv, for her ha du sysselsetting i årene som kommer.
(og litt utsiling blir det nok)
Kommer nok til å konsentrere meg om de to-tre siste årene, det fra 2005 kjenner jeg godt
|
Presisering:dag1234 skrev:Jeg ber Vår Herre velsigne deg med et langt liv, for her ha du sysselsetting i årene som kommer.
Dette er etter min mening den mest fantastiske tråden jeg har funnet på nettet, what so ever. Den har gitt meg så mye glede og flotte opplevelser - og mye lått og løye som bonus. Eventuelt motsatt; humor med tonefølge. Og jeg vet mange har tilsvarende syn, at det er mye gullgodt å hente her.Hansern skrev:Presisering:dag1234 skrev:Jeg ber Vår Herre velsigne deg med et langt liv, for her ha du sysselsetting i årene som kommer.allt ukjent ;D
Kommer nok til å konsentrere meg om de to-tre siste årene, det fra 2005 kjenner jeg godt.
Helt enig, en fantastisk tråddag1234 skrev:Dette er etter min mening den mest fantastiske tråden jeg har funnet på nettet, what so ever. Den har gitt meg så mye glede og flotte opplevelser - og mye lått og løye som bonus. Eventuelt motsatt; humor med tonefølge. Og jeg vet mange har tilsvarende syn, at det er mye gullgodt å hente her.Hansern skrev:Presisering:dag1234 skrev:Jeg ber Vår Herre velsigne deg med et langt liv, for her ha du sysselsetting i årene som kommer.allt ukjent ;D
Kommer nok til å konsentrere meg om de to-tre siste årene, det fra 2005 kjenner jeg godt.
Det er en fantastisk tråd. Så nettop at jeg har postet en ca 6000 innlegg i denne tråden. Må få meg et liv utenom denne trådendag1234 skrev:Dette er etter min mening den mest fantastiske tråden jeg har funnet på nettet, what so ever. Den har gitt meg så mye glede og flotte opplevelser - og mye lått og løye som bonus. Eventuelt motsatt; humor med tonefølge. Og jeg vet mange har tilsvarende syn, at det er mye gullgodt å hente her.Hansern skrev:Presisering:dag1234 skrev:Jeg ber Vår Herre velsigne deg med et langt liv, for her ha du sysselsetting i årene som kommer.allt ukjent ;D
No, please. Ikke fingeren ut av tråden. Enda 6000 innlegg til!65finger skrev:Det er en fantastisk tråd. Så nettop at jeg har postet en ca 6000 innlegg i denne tråden. Må få meg et liv utenom denne trådendag1234 skrev:Dette er etter min mening den mest fantastiske tråden jeg har funnet på nettet, what so ever. Den har gitt meg så mye glede og flotte opplevelser - og mye lått og løye som bonus. Eventuelt motsatt; humor med tonefølge. Og jeg vet mange har tilsvarende syn, at det er mye gullgodt å hente her.Hansern skrev:Presisering:dag1234 skrev:Jeg ber Vår Herre velsigne deg med et langt liv, for her ha du sysselsetting i årene som kommer.allt ukjent ;D
![]()
Er imponert over 8000 poster i andre tråder!65finger skrev:Det er en fantastisk tråd. Så nettop at jeg har postet en ca 6000 innlegg i denne tråden. Må få meg et liv utenom denne trådendag1234 skrev:Dette er etter min mening den mest fantastiske tråden jeg har funnet på nettet, what so ever. Den har gitt meg så mye glede og flotte opplevelser - og mye lått og løye som bonus. Eventuelt motsatt; humor med tonefølge. Og jeg vet mange har tilsvarende syn, at det er mye gullgodt å hente her.Hansern skrev:Presisering:dag1234 skrev:Jeg ber Vår Herre velsigne deg med et langt liv, for her ha du sysselsetting i årene som kommer.allt ukjent ;D
![]()
Ser ikke på TV så da blir det sofa med laptop og musikk. det blir nok flere innlegg....dag1234 skrev:No, please. Ikke fingeren ut av tråden. Enda 6000 innlegg til!65finger skrev:Det er en fantastisk tråd. Så nettop at jeg har postet en ca 6000 innlegg i denne tråden. Må få meg et liv utenom denne trådendag1234 skrev:Dette er etter min mening den mest fantastiske tråden jeg har funnet på nettet, what so ever. Den har gitt meg så mye glede og flotte opplevelser - og mye lått og løye som bonus. Eventuelt motsatt; humor med tonefølge. Og jeg vet mange har tilsvarende syn, at det er mye gullgodt å hente her.Hansern skrev:Presisering:dag1234 skrev:Jeg ber Vår Herre velsigne deg med et langt liv, for her ha du sysselsetting i årene som kommer.allt ukjent ;D
![]()
Rett og slett en kosetråddag1234 skrev:Formen er svært suksessfull, derfor lever den så lenge. Og ikke minst, det er en 100% kranglefri tråd. Når andre tråder lett blir ampre, så er det her en gentlemen's agreement at sånn gjør man bare ikke i denne tråden. Kanskje vi glatter vel mye over, og kanskje er vi i snilleste laget noen ganger, men jaggu trenger vi det og. En lise og vederkvegelse er det.
Å nei, da hadde jeg blitt sur da65finger skrev:Det er en fantastisk tråd. Så nettop at jeg har postet en ca 6000 innlegg i denne tråden. Må få meg et liv utenom denne trådendag1234 skrev:Dette er etter min mening den mest fantastiske tråden jeg har funnet på nettet, what so ever. Den har gitt meg så mye glede og flotte opplevelser - og mye lått og løye som bonus. Eventuelt motsatt; humor med tonefølge. Og jeg vet mange har tilsvarende syn, at det er mye gullgodt å hente her.Hansern skrev:Presisering:dag1234 skrev:Jeg ber Vår Herre velsigne deg med et langt liv, for her ha du sysselsetting i årene som kommer.allt ukjent ;D
![]()
Er nok med nedsenka skuldre i denne tråden. Mer som en hyggelig chattetråd.dag1234 skrev:Formen er svært suksessfull, derfor lever den så lenge. Og ikke minst, det er en 100% kranglefri tråd. Når andre tråder lett blir ampre, så er det her en gentlemen's agreement at sånn gjør man bare ikke i denne tråden. Kanskje vi glatter vel mye over, og kanskje er vi i snilleste laget noen ganger, men jaggu trenger vi det og. En lise og vederkvegelse er det.
Det er en veldig inspirerende tråd som pirrer nyskjerrigheten til å høre på ukjent musikk samt bli minnet på glemte perlerLyngen skrev:Å nei, da hadde jeg blitt sur da65finger skrev:Det er en fantastisk tråd. Så nettop at jeg har postet en ca 6000 innlegg i denne tråden. Må få meg et liv utenom denne trådendag1234 skrev:Dette er etter min mening den mest fantastiske tråden jeg har funnet på nettet, what so ever. Den har gitt meg så mye glede og flotte opplevelser - og mye lått og løye som bonus. Eventuelt motsatt; humor med tonefølge. Og jeg vet mange har tilsvarende syn, at det er mye gullgodt å hente her.Hansern skrev:Presisering:dag1234 skrev:Jeg ber Vår Herre velsigne deg med et langt liv, for her ha du sysselsetting i årene som kommer.allt ukjent ;D
![]()
:-*. Du må hjelpe oss til 10 000 +.
Jeg skrev en gang at jeg ikke skjønte vitsen med å poste hva vi lyttet til, men for det burde jeg ha fått 10 piskeslag!
![]()
Lenge leve Ozzy!65finger skrev:Rolf er en skatt. Har sett han live ved flere anledninger og det var stort.
Helt enig. Det er sånn jeg ser det og.65finger skrev:Det er en veldig inspirerende tråd som pirrer nyskjerrigheten til å høre på ukjent musikk samt bli minnet på glemte perler![]()
Kan prøve å si litt.Hansern skrev:Sofa og laptop er formelen ja.
SCAC var såpass at jeg dro til med en til:
men ---- jeg må spørre informerte herrer & damer i tråden: alternativ country-gothabilly ?
country har jeg hørt om (sic!)
gothabilly kan jeg forestille meg.......
country-gothabilly......ehh ::
ok, muligens......
men alternativ country-gothabilly???
Hvordan høres den straighte country-gothabillyen ut?
Uansett merkelapp - flott, morsom, spennende og fengende med en passe dose galskap. Hansern like!
Et liv utenom tråden65finger skrev:Det er en fantastisk tråd. Så nettop at jeg har postet en ca 6000 innlegg i denne tråden. Må få meg et liv utenom denne trådendag1234 skrev:Dette er etter min mening den mest fantastiske tråden jeg har funnet på nettet, what so ever. Den har gitt meg så mye glede og flotte opplevelser - og mye lått og løye som bonus. Eventuelt motsatt; humor med tonefølge. Og jeg vet mange har tilsvarende syn, at det er mye gullgodt å hente her.Hansern skrev:Presisering:dag1234 skrev:Jeg ber Vår Herre velsigne deg med et langt liv, for her ha du sysselsetting i årene som kommer.allt ukjent ;D
![]()
Finns itj nå`likardag1234 skrev:Dette er etter min mening den mest fantastiske tråden jeg har funnet på nettet, what so ever. Den har gitt meg så mye glede og flotte opplevelser - og mye lått og løye som bonus. Eventuelt motsatt; humor med tonefølge. Og jeg vet mange har tilsvarende syn, at det er mye gullgodt å hente her.Hansern skrev:Presisering:dag1234 skrev:Jeg ber Vår Herre velsigne deg med et langt liv, for her ha du sysselsetting i årene som kommer.allt ukjent ;D
Sant. Spørsmålet var egentlig humoristisk ment, men jeg takker for svaret. Ser Jay Munly er på AT også, skal besøke Woven Hand og 16 Horsepower i morgen.united59 skrev:"Problemet" er at det like mange definisjoner som folk som liker å definere.
:-\lars_erik skrev:Etter nok et hyggelig møte med mine kjære drillpiker, spilles denne flotte plata.
Dag, nå må du se og få hørt denne!![]()
;Ddag1234 skrev::-\lars_erik skrev:Etter nok et hyggelig møte med mine kjære drillpiker, spilles denne flotte plata.
Dag, nå må du se og få hørt denne!![]()
I min også, etter opprinnelig anbefaling fra deg65finger skrev:Et av de beste livealbumene i min bok
Den var det du som i sin tid gjorde meg oppmerksom på. Jippi.65finger skrev:Et av de beste livealbumene i min bok
dag1234 skrev:Den var det du som i sin tid gjorde meg oppmerksom på. Jippi.65finger skrev:Et av de beste livealbumene i min bok
Tvillinger?lars_erik skrev:I min også, etter opprinnelig anbefaling fra deg65finger skrev:Et av de beste livealbumene i min bok![]()
Jeg fant ut i går at Fingern og jeg er de eneste her inne som jobber! :Bent skrev:dag1234 skrev:Den var det du som i sin tid gjorde meg oppmerksom på. Jippi.65finger skrev:Et av de beste livealbumene i min bokTvillinger?lars_erik skrev:I min også, etter opprinnelig anbefaling fra deg65finger skrev:Et av de beste livealbumene i min bok![]()
![]()
jeg kunne ønske du var alene om det ;Dlars_erik skrev:Jeg fant ut i går at Fingern og jeg er de eneste her inne som jobber! :Bent skrev:dag1234 skrev:Den var det du som i sin tid gjorde meg oppmerksom på. Jippi.65finger skrev:Et av de beste livealbumene i min bokTvillinger?lars_erik skrev:I min også, etter opprinnelig anbefaling fra deg65finger skrev:Et av de beste livealbumene i min bok![]()
![]()
![]()
Skilt ved fødselen. Siden levd på NAV.Bent skrev:dag1234 skrev:Den var det du som i sin tid gjorde meg oppmerksom på. Jippi.65finger skrev:Et av de beste livealbumene i min bokTvillinger?lars_erik skrev:I min også, etter opprinnelig anbefaling fra deg65finger skrev:Et av de beste livealbumene i min bok![]()
![]()
Nå må du ta deg krafig sammen!lars_erik skrev:Jeg fant ut i går at Fingern og jeg er de eneste her inne som jobber! :Bent skrev:dag1234 skrev:Den var det du som i sin tid gjorde meg oppmerksom på. Jippi.65finger skrev:Et av de beste livealbumene i min bokTvillinger?lars_erik skrev:I min også, etter opprinnelig anbefaling fra deg65finger skrev:Et av de beste livealbumene i min bok![]()
![]()
Men du mente kanskje Dag og meg? Vi er nok mer som et gammelt ektepar :![]()
Husker ikke hvem som gjorde meg oppmerksom på den. Det er ikke så lenge siden 2-3 år siden.lars_erik skrev:I min også, etter opprinnelig anbefaling fra deg65finger skrev:Et av de beste livealbumene i min bok![]()
;Ddag1234 skrev:Nå må du ta deg krafig sammen!lars_erik skrev:Jeg fant ut i går at Fingern og jeg er de eneste her inne som jobber! :Bent skrev:dag1234 skrev:Den var det du som i sin tid gjorde meg oppmerksom på. Jippi.65finger skrev:Et av de beste livealbumene i min bokTvillinger?lars_erik skrev:I min også, etter opprinnelig anbefaling fra deg65finger skrev:Et av de beste livealbumene i min bok![]()
![]()
;Ddag1234 skrev:Nå må du ta deg krafig sammen!lars_erik skrev:Jeg fant ut i går at Fingern og jeg er de eneste her inne som jobber! :Bent skrev:dag1234 skrev:Den var det du som i sin tid gjorde meg oppmerksom på. Jippi.65finger skrev:Et av de beste livealbumene i min bokTvillinger?lars_erik skrev:I min også, etter opprinnelig anbefaling fra deg65finger skrev:Et av de beste livealbumene i min bok![]()
![]()
Mente nok det ja, telepatiske evner kanskje ;Dlars_erik skrev:Jeg fant ut i går at Fingern og jeg er de eneste her inne som jobber! :Bent skrev:dag1234 skrev:Den var det du som i sin tid gjorde meg oppmerksom på. Jippi.65finger skrev:Et av de beste livealbumene i min bokTvillinger?lars_erik skrev:I min også, etter opprinnelig anbefaling fra deg65finger skrev:Et av de beste livealbumene i min bok![]()
![]()