Mensmanmekkerfisken-musikk.
Vedlegg
-
20.7 KB Visninger: 162
Har du blitt fiskemishandler?lars_erik skrev:Mensmansmekkerfisken-musikk.
Siden det ikke er sosialt akseptert hverken å denge kjerringer eller små hyener og krapyl lengre, er dette en slags erstatning for det :-\dag1234 skrev:Har du blitt fiskemishandler?lars_erik skrev:Mensmansmekkerfisken-musikk.
Diego Garcia - Laura
Har hørt om klippfisk og stingsild, så det er jo et velkjent fenomen å la aggresjonen gå ut over de under seg på rangstigen. Det er også beskrevet som Hakkeloven. Stiftet i Hakkebakkeskogen.lars_erik skrev:Siden det ikke er sosialt akseptert hverken å denge kjerringer eller små hyener og krapyl lengre, er dette en slags erstatning for det :-\dag1234 skrev:Har du blitt fiskemishandler?lars_erik skrev:Mensmansmekkerfisken-musikk.
Diego Garcia - Laura
??????????????????dag1234 skrev:Få det ut, ikke gå og steng det inne. Vær deg selv og du vil bli lykkelig. Kinesisk ordspråk.
?????lars_erik skrev:??????????????????dag1234 skrev:Få det ut, ikke gå og steng det inne. Vær deg selv og du vil bli lykkelig. Kinesisk ordspråk.
han er stor!dag1234 skrev:Rolf Lislevand - Jul i gammel tid Dette er gutten sin som kan å spille, altså.
Jeg ber Vår Herre velsigne deg med et langt liv, for her har du sysselsetting i årene som kommer.Hansern skrev:Etter mange år i ignoransens mørke og triste ganger har jeg tenkt å høre gjennomallt i denne tråden, foreløpig går det storveis ;D
Det åpner seg stadig nye sjangre jeg ikke ante eksisterte. I kveld er det 'alternative country-gothabilly':
![]()
Dette er jo ikke musikk jeg vanligvis hører på, men slang innom for å sjekke ut. Og nå får jeg meg ikke til å skifte plate. Han er helt fantastisk.65finger skrev:han er stor!dag1234 skrev:Rolf Lislevand - Jul i gammel tid Dette er gutten sin som kan å spille, altså.
Hehe, du har litt å høre på daHansern skrev:Etter mange år i ignoransens mørke og triste ganger har jeg tenkt å høre gjennomallt i denne tråden, foreløpig går det storveis ;D
Jepp ,tror det65finger skrev:Årets beste
han er i verdensklasse og jeg lytter mye til platene hansdag1234 skrev:Dette er jo ikke musikk jeg vanligvis hører på, men slang innom for å sjekke ut. Og nå får jeg meg ikke til å skifte plate. Han er helt fantastisk.65finger skrev:han er stor!dag1234 skrev:Rolf Lislevand - Jul i gammel tid Dette er gutten sin som kan å spille, altså.
Det tror jeg så gjerne. Han er flink teknisk og en stor formidler.65finger skrev:han er i verdensklasse og jeg lytter mye til platene hansdag1234 skrev:Dette er jo ikke musikk jeg vanligvis hører på, men slang innom for å sjekke ut. Og nå får jeg meg ikke til å skifte plate. Han er helt fantastisk.65finger skrev:han er stor!dag1234 skrev:Rolf Lislevand - Jul i gammel tid Dette er gutten sin som kan å spille, altså.
Det er det siste som skiller klinten fra hvetendag1234 skrev:Det tror jeg så gjerne. Han er flink teknisk og en stor formidler.65finger skrev:han er i verdensklasse og jeg lytter mye til platene hansdag1234 skrev:Dette er jo ikke musikk jeg vanligvis hører på, men slang innom for å sjekke ut. Og nå får jeg meg ikke til å skifte plate. Han er helt fantastisk.65finger skrev:han er stor!dag1234 skrev:Rolf Lislevand - Jul i gammel tid Dette er gutten sin som kan å spille, altså.