- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
Jonas Alaska - s/t
Vedlegg
-
120.4 KB Visninger: 181
|
Yup, det gjorde den, men holder forstatt den forrige og graveyard shift som bedre plater.dag1234 skrev:Denne kom seg. Det kan en ikke si om visse andre.
Scott H. Biram - Bad ingredients
Den forrige er..? Graveyard falt ikke i smak hjå mich.Townes skrev:Yup, det gjorde den, men holder forstatt den forrige og graveyard shift som bedre plater.dag1234 skrev:Denne kom seg. Det kan en ikke si om visse andre.
Scott H. Biram - Bad ingredients
Hansern skrev:Litt hardere - og litt mere gøy
Disse mørke, dype skogene; er dette noe som man burde spille her i Verdens Navle?dag1234 skrev:The Deep Dark Woods - The place I left behind
Fikk inspirasjon og skaffet meg denne. Lytter til spor #1 nåBurnt_Island skrev:Kremplate!
Du må ikke spille den. Du må spille dette:lars_erik skrev:Disse mørke, dype skogene; er dette noe som man burde spille her i Verdens Navle?dag1234 skrev:The Deep Dark Woods - The place I left behind
Eller er det noe man burde overlate til innvånerne i Hodeskallegrotten?
Toskdag1234 skrev:Du må ikke spille den. Du må spille dette:lars_erik skrev:Disse mørke, dype skogene; er dette noe som man burde spille her i Verdens Navle?dag1234 skrev:The Deep Dark Woods - The place I left behind
ble inspirert til å anskaffe den gjennom denne tråden selv jeg..bambadoo skrev:Fikk inspirasjon og skaffet meg denne. Lytter til spor #1 nåBurnt_Island skrev:Kremplate!![]()
Slask.lars_erik skrev:Toskdag1234 skrev:Du må ikke spille den. Du må spille dette:lars_erik skrev:Disse mørke, dype skogene; er dette noe som man burde spille her i Verdens Navle?dag1234 skrev:The Deep Dark Woods - The place I left behind
![]()
Hvem er den andre??Roberten skrev:Næh, to fornuftige mennesker samtidig i lyttetråden. Sannsynligvis ett av de syv tegnene på endetiden.
Pavement - Göteborg 16.11.92
Da er vi tre. Du sa to.Roberten skrev:tenkte på Burnt og bambadoodle. Undertegnede har aldri tatt hevd på fornuften.
Sikkert ikke fornuftig om andre skulle definere, men TP (&THB) er blandt det mere fornuftige iht. mine definisjoner. ;DTor skrev:Tom Petty - NRK1
Roberten skrev:1+1 er fortsatt 2, dag.
*Rojoh, har kun de fire første Tom Petty+Heartbreakers albumene, men de er knall, bevares.
Dette ølet nytes i kveld. Koster skjorta til Dag, men himla godt ;DRojohII skrev:Godt, passende musikk å gå nedenom, og til sengs med. Ølet krever sitt, men med et minste krav til stil:
lars_erik skrev:Dette ølet nytes i kveld. Koster skjorta til Dag, men himla godt ;DRojohII skrev:Godt, passende musikk å gå nedenom, og til sengs med. Ølet krever sitt, men med et minste krav til stil:
Til verdens beste plate