Perfekt søndag morgen-plate:
Vedlegg
-
26.7 KB Visninger: 295
Da var det på tide med en runde med denne perlen.Townes skrev:Mark Olson - The salvation blues
![]()
Som en som kjente Kenneth, så gjør det meg glad å tenke på at han opplevde slik produksjoner som dette. Han var faktisk en veldig fin person, selv når han var på snøvla. Jeg har bare gode minner om Kenneth, som den gangen vi jammet med Zippo-lightre på ølglass under en konsert med noe etno-greier på slutten av åttitallet. En kjernekar som led en tragisk skjebne.RojohII skrev:Perfekt søndag morgen-plate:
![]()
Ja, Kenneth Sivertsen fremstod i mine øyne som en særdeles sympatisk kar, som til tross for sine problemer, var et undervurdert multitalent vi ikke har for mange av.baluba skrev:Som en som kjente Kenneth, så gjør det meg glad å tenke på at han opplevde slik produksjoner som dette. Han var faktisk en veldig fin person, selv når han var på snøvla. Jeg har bare gode minner om Kenneth, som den gangen vi jammet med Zippo-lightre på ølglass under en konsert med noe etno-greier på slutten av åttitallet. En kjernekar som led en tragisk skjebne.RojohII skrev:Perfekt søndag morgen-plate:
![]()
Jeg har faktisk aldri hørt denne platen. Kan du gi en beskrivelse? Er det typisk westcoast?
Javel, må prøve den da - siden du holder en glødende hagle mot mine edlere deler.lars_erik skrev:Denne nervegiften nå.