Godskive det der.atonal skrev:Katatonia - Night Is the New Day
![]()
Nyanskaffelse. Bra plate, liker produksjonen også.
Ikke bare en god skive, men ei skive med gedigen S. Katatonia spiller forøvrig i Oslo i desember.vargen skrev:Godskive det der.atonal skrev:Katatonia - Night Is the New Day
![]()
Her spilles: Classic Rock Presents Prog: Future Times - The New Breed of Prog. Mye snadder her.
Veit. De spiller vel på John Dee, såvidt jeg husker. Frister veldig å ta turen, særlig siden det ikke er så lang tid mellom Opeth/PoS og denna konserten. Gir meg en god grunn til å forbli på Hedmarken noen uker ekstra.Geir Kristiansen skrev:Ikke bare en god skive, men ei skive med gedigen S. Katatonia spiller forøvrig i Oslo i desember.vargen skrev:Godskive det der.atonal skrev:Katatonia - Night Is the New Day
![]()
Her spilles: Classic Rock Presents Prog: Future Times - The New Breed of Prog. Mye snadder her.
Her kjøres det på med
![]()
Et norsk band som lever like bra som Nevermore skal man ikke kimse av. Skikkelig morsomt er det. Lydbildet er litt vel kompimert, men det er også Nevermore. Verdt å ta en lytt, høy morrofaktor.
Opeth/PoS, 9 desember er i boks og det blir tungt å stå over Katatonia. Får vel drive litt lobbyvirksomhet og få lagt et møte rett før denne konserten.vargen skrev:Veit. De spiller vel på John Dee, såvidt jeg husker. Frister veldig å ta turen, særlig siden det ikke er så lang tid mellom Opeth/PoS og denna konserten. Gir meg en god grunn til å forbli på Hedmarken noen uker ekstra.Geir Kristiansen skrev:Ikke bare en god skive, men ei skive med gedigen S. Katatonia spiller forøvrig i Oslo i desember.vargen skrev:Godskive det der.atonal skrev:Katatonia - Night Is the New Day
Her kjøres det på med
Et norsk band som lever like bra som Nevermore skal man ikke kimse av. Skikkelig morsomt er det. Lydbildet er litt vel kompimert, men det er også Nevermore. Verdt å ta en lytt, høy morrofaktor.
Nå skal denne spilles:
Blackfield - Blackfield II.
God planGeir Kristiansen skrev:Får vel drive litt lobbyvirksomhet og få lagt et møte rett før denne konserten.
Veldig tungt. Sett de live tidligere? Jeg har bare sett de en gang, så må nesten på denna konserten.Geir Kristiansen skrev:Opeth/PoS, 9 desember er i boks og det blir tungt å stå over Katatonia. Får vel drive litt lobbyvirksomhet og få lagt et møte rett før denne konserten.vargen skrev:Veit. De spiller vel på John Dee, såvidt jeg husker. Frister veldig å ta turen, særlig siden det ikke er så lang tid mellom Opeth/PoS og denna konserten. Gir meg en god grunn til å forbli på Hedmarken noen uker ekstra.Geir Kristiansen skrev:Ikke bare en god skive, men ei skive med gedigen S. Katatonia spiller forøvrig i Oslo i desember.vargen skrev:Godskive det der.atonal skrev:Katatonia - Night Is the New Day
Her kjøres det på med
Nå skal denne spilles:
Faen også, sist måtte jeg velge de bort på grunn av Rush i Spektrum. Denne gangen er det Opeth/PoS samt en helg i Victoria Park med Black Country Communion og Dream Theater. Skal jeg klare denne må det nok et møte til eller en søknad til fruen i en orginal og to kopier med påfølgende strafferunder for å tjene opp goodwill. Sukk det er hardt å like å gå på konsert.vargen skrev:Veldig tungt. Sett de live tidligere? Jeg har bare sett de en gang, så må nesten på denna konserten.Geir Kristiansen skrev:Opeth/PoS, 9 desember er i boks og det blir tungt å stå over Katatonia. Får vel drive litt lobbyvirksomhet og få lagt et møte rett før denne konserten.vargen skrev:Veit. De spiller vel på John Dee, såvidt jeg husker. Frister veldig å ta turen, særlig siden det ikke er så lang tid mellom Opeth/PoS og denna konserten. Gir meg en god grunn til å forbli på Hedmarken noen uker ekstra.Geir Kristiansen skrev:Ikke bare en god skive, men ei skive med gedigen S. Katatonia spiller forøvrig i Oslo i desember.vargen skrev:Godskive det der.atonal skrev:Katatonia - Night Is the New Day
Her kjøres det på med
Nå skal denne spilles:
Livet er ikke greit, vet jeg. Om du trenger underskrift i 5 eksemplarer fra myndig person, står jeg klar til å skrive under. Unner ingen å gå glipp av Renkse og gjengen på scenen, selv ikke når en vært på sin andel konserter frem til da.Geir Kristiansen skrev:Faen også, sist måtte jeg velge de bort på grunn av Rush i Spektrum. Denne gangen er det Opeth/PoS samt en helg i Victoria Park med Black Country Communion og Dream Theater. Skal jeg klare denne må det nok et møte til eller en søknad til fruen i en orginal og to kopier med påfølgende strafferunder for å tjene opp goodwill. Sukk det er hardt å like å gå på konsert.vargen skrev:Veldig tungt. Sett de live tidligere? Jeg har bare sett de en gang, så må nesten på denna konserten.Geir Kristiansen skrev:Opeth/PoS, 9 desember er i boks og det blir tungt å stå over Katatonia. Får vel drive litt lobbyvirksomhet og få lagt et møte rett før denne konserten.vargen skrev:Veit. De spiller vel på John Dee, såvidt jeg husker. Frister veldig å ta turen, særlig siden det ikke er så lang tid mellom Opeth/PoS og denna konserten. Gir meg en god grunn til å forbli på Hedmarken noen uker ekstra.Geir Kristiansen skrev:Ikke bare en god skive, men ei skive med gedigen S. Katatonia spiller forøvrig i Oslo i desember.vargen skrev:Godskive det der.atonal skrev:Katatonia - Night Is the New Day
Her kjøres det på med
Nå skal denne spilles:
Sløv i dag. Ikke oppe før 5.37.JanR skrev:
Forhåndsbestilt for lenge siden.Singh skrev:det komemr vel en boks etter vært også. Slik de pleier og gi ut.