- Ble medlem
- 10.10.2008
- Antall liker
- 1.646
Eier ikke så mye som en sang av Queen, det har ikke voldt meg noe problem før nå, den googlespilleren vekket et behov jeg ikke visste jeg hadde.vredensgnag skrev:
Takk og lov for spotify.
Eier ikke så mye som en sang av Queen, det har ikke voldt meg noe problem før nå, den googlespilleren vekket et behov jeg ikke visste jeg hadde.vredensgnag skrev:
Butthole Surfers likte visstnok å "leave a van parked in front of Michael Stipes' house painted on the side "Michael Stipe/Despite the Hype/I'd Love to Suck/Your Big Long Pipe"" ;DRoberten skrev:Takk, united59, hver gang noen snakker om, eller sier de hører på gammel REM tenker jeg på da Butthole Surfers flyttet til Atlanta for å stalke bandet. Det får meg alltid i godt humør.
Og derfor, gla'musikk i form av The Bellrays - Hard Sweet And Sticky
;D Fine gutter.united59 skrev:Butthole Surfers likte visstnok å "leave a van parked in front of Michael Stipes' house painted on the side "Michael Stipe/Despite the Hype/I'd Love to Suck/Your Big Long Pipe"" ;DRoberten skrev:Takk, united59, hver gang noen snakker om, eller sier de hører på gammel REM tenker jeg på da Butthole Surfers flyttet til Atlanta for å stalke bandet. Det får meg alltid i godt humør.
Og derfor, gla'musikk i form av The Bellrays - Hard Sweet And Sticky
??? ???? ??? ??lars_erik skrev:[size=10pt]?? ?? ?????? ???[/size]
Etter drillpikene. På farsi 8)Bent skrev:??? ???? ??? ??lars_erik skrev:[size=10pt]?? ?? ?????? ???[/size]![]()
???? ?????? ? ??? ???? ??? ????...lars_erik skrev:????? ??? ??????
??? ?? ?? ????? ???Bent skrev:???? ?????? ? ??? ???? ??? ????...lars_erik skrev:????? ??? ??????![]()
Var dette dette skulle bli, men jeg ser at oversettinga blir ikke lik begge veier :lars_erik skrev:??? ?? ?? ????? ???Bent skrev:???? ?????? ? ??? ???? ??? ????...lars_erik skrev:????? ??? ??????![]()
??? ? ?? ?????? ???.Bent skrev:Var dette dette skulle bli, men jeg ser at oversettinga blir ikke lik begge veier :lars_erik skrev:??? ?? ?? ????? ???Bent skrev:???? ?????? ? ??? ???? ??? ????...lars_erik skrev:????? ??? ??????![]()
:
http://translate.google.com/#no|fa|sovemusikk%2C%20men%20det%20er%20kanskje%20på%20tide
Ja, har gått i singer/songwriter fella igjen. Etter å ha vært en drøy uke på 70s rockeretrokjøret, var det tilbake til gamle synder.Roberten skrev:Mye mann med brustent hjerte og kassegitar sutrer i 35 minutter om dagen, Townes ?![]()
Selv hører jeg mye på guttunge som romantiserer balkan og gamledager med et lite orkester og sytete stemme sånn som denne
Beirut - The Rip Tide
![]()
Det er som jeg sier inni enhver tøff rocker banker det et brustent countryhjerte. Da får det ikke hjelpe at du er altfor ung til å rote deg helt vekk i singer/songwriter labyrintenTownes skrev:Ja, har gått i singer/songwriter fella igjen. Etter å ha vært en drøy uke på 70s rockeretrokjøret, var det tilbake til gamle synder.Roberten skrev:Mye mann med brustent hjerte og kassegitar sutrer i 35 minutter om dagen, Townes ?![]()
Selv hører jeg mye på guttunge som romantiserer balkan og gamledager med et lite orkester og sytete stemme sånn som denne
Beirut - The Rip Tide
![]()
Etterpå skal eg høre på guttunger som romantiserer balkan og gamledager med et lite orkester og sytete stemmer
Ja, av klangen på telefonstemmen din å dømme var det et ganske livlig kontor du har nå.65finger skrev:På nykontoret via PC. her må det teppe på gulvet om ikke annet
Må faktisk jobbe med akustikken 8) Høres ut som jeg har møter i en kirkeRoberten skrev:Ja, av klangen på telefonstemmen din å dømme var det et ganske livlig kontor du har nå.65finger skrev:På nykontoret via PC. her må det teppe på gulvet om ikke annet
Hva var det igjen, dersom den ikke kjeder meg platt i hjel skulle du få en flaske whisky ?Townes skrev:Wilco - Sky blue sky
![]()
Lader opp til årets beste (og mest innbringende) plate kommer om noen uker.
Tror det var kasse...Roberten skrev:Hva var det igjen, dersom den ikke kjeder meg platt i hjel skulle du få en flaske whisky ?Townes skrev:Wilco - Sky blue sky
![]()
Enig, det er en overveldende sannsynlighet for at jeg slipper unna. Ja, la oss la Dagbladets representant ErosLoveKing sin mening være avgjørende.Townes skrev:Tror det var kasse...Roberten skrev:Hva var det igjen, dersom den ikke kjeder meg platt i hjel skulle du få en flaske whisky ?Townes skrev:Wilco - Sky blue sky
![]()
Kriteriet var vel at den skulle slå cynicsplata, så det er vel en fair sjans for at du går fri. Utfordringen blir jo å finne ut korleis det skal avgjøres. Vi kan jo la dagbladet sin kåring være avgjørende :![]()
Nei, la oss heller, for første og siste gang i verdenshistorien, feste lit til Sven Ove Bakke.Roberten skrev:Enig, det er en overveldende sannsynlighet for at jeg slipper unna. Ja, la oss la Dagbladets representant ErosLoveKing sin mening være avgjørende.Townes skrev:Tror det var kasse...Roberten skrev:Hva var det igjen, dersom den ikke kjeder meg platt i hjel skulle du få en flaske whisky ?Townes skrev:Wilco - Sky blue sky
![]()
Kriteriet var vel at den skulle slå cynicsplata, så det er vel en fair sjans for at du går fri. Utfordringen blir jo å finne ut korleis det skal avgjøres. Vi kan jo la dagbladet sin kåring være avgjørende :![]()
Aldri. I verden. Jeg stoler mer på en random Jehovas Vitne fyr enn Sven Ove Bakke.Townes skrev:Nei, la oss heller, for første og siste gang i verdenshistorien, feste lit til Sven Ove Bakke.Roberten skrev:Enig, det er en overveldende sannsynlighet for at jeg slipper unna. Ja, la oss la Dagbladets representant ErosLoveKing sin mening være avgjørende.Townes skrev:Tror det var kasse...Roberten skrev:Hva var det igjen, dersom den ikke kjeder meg platt i hjel skulle du få en flaske whisky ?Townes skrev:Wilco - Sky blue sky
![]()
Enig. Sjøl Brann er mer til å stole på enn SOB (neppe tilfeldige initialer på han forresten).Roberten skrev:Aldri. I verden. Jeg stoler mer på en random Jehovas Vitne fyr enn Sven Ove Bakke.Townes skrev:Nei, la oss heller, for første og siste gang i verdenshistorien, feste lit til Sven Ove Bakke.Roberten skrev:Enig, det er en overveldende sannsynlighet for at jeg slipper unna. Ja, la oss la Dagbladets representant ErosLoveKing sin mening være avgjørende.Townes skrev:Tror det var kasse...Roberten skrev:Hva var det igjen, dersom den ikke kjeder meg platt i hjel skulle du få en flaske whisky ?Townes skrev:Wilco - Sky blue sky