The Wallflowers - Breach (2000)

|
WUT? Syk? Det var sjeldent hos den mannen. Alvorlig eller?lars_erik skrev:I sykebua.
Enten er det malaria eller hjernehinnebetennelse, eller så er det en influensalignende feber kombinert med hodepine og snufse-nese. Har vart siden lørdag, så er nok mest sannsynlig dødelig :'(dag1234 skrev:WUT? Syk? Det var sjeldent hos den mannen. Alvorlig eller?lars_erik skrev:I sykebua.
Damene til Saadiq foreslår å røyke noen urter. Kanskje det vil være helsefrembringende for deg? De spesifiserte ikke urtene, riktignok. Kanskje du har noe i kjøkkenvinduet eller i bakhagen? Da skal visstnok alt gå så mye bedre. Finfin plate forresten. Da mener jeg Instant Vintage. Åges er også fin.lars_erik skrev:Enten er det malaria eller hjernehinnebetennelse, eller så er det en influensalignende feber kombinert med hodepine og snufse-nese. Har vart siden lørdag, så er nok mest sannsynlig dødelig :'(dag1234 skrev:WUT? Syk? Det var sjeldent hos den mannen. Alvorlig eller?lars_erik skrev:I sykebua.
Noe å røyke på hadde nok vært tingen. Siden dette også kan være en meget aggressiv form for kreft eller lepra , trenger jeg jo noe sterkt beroligende og smertestillende.baluba skrev:Damene til Saadiq foreslår å røyke noen urter. Kanskje det vil være helsefrembringende for deg? De spesifiserte ikke urtene, riktignok. Kanskje du har noe i kjøkkenvinduet eller i bakhagen? Da skal visstnok alt gå så mye bedre. Finfin plate forresten. Da mener jeg Instant Vintage. Åges er også fin.lars_erik skrev:Enten er det malaria eller hjernehinnebetennelse, eller så er det en influensalignende feber kombinert med hodepine og snufse-nese. Har vart siden lørdag, så er nok mest sannsynlig dødelig :'(dag1234 skrev:WUT? Syk? Det var sjeldent hos den mannen. Alvorlig eller?lars_erik skrev:I sykebua.
God bedring, gamle mand. Ikke utsett drillpikene for slike forferdelige sjukelegheiter.![]()
Det var betryggende å lese, men jeg mener likevel å ha sett at du tilbrakte tid med dem i går kveld i en annen tråd. Du har sikkert hatt med deg et slik oksygentelt da, antar jeg.lars_erik skrev:Noe å røyke på hadde nok vært tingen. Siden dette også kan være en meget aggressiv form for kreft eller lepra , trenger jeg jo noe sterkt beroligende og smertestillende.baluba skrev:Damene til Saadiq foreslår å røyke noen urter. Kanskje det vil være helsefrembringende for deg? De spesifiserte ikke urtene, riktignok. Kanskje du har noe i kjøkkenvinduet eller i bakhagen? Da skal visstnok alt gå så mye bedre. Finfin plate forresten. Da mener jeg Instant Vintage. Åges er også fin.lars_erik skrev:Enten er det malaria eller hjernehinnebetennelse, eller så er det en influensalignende feber kombinert med hodepine og snufse-nese. Har vart siden lørdag, så er nok mest sannsynlig dødelig :'(dag1234 skrev:WUT? Syk? Det var sjeldent hos den mannen. Alvorlig eller?lars_erik skrev:I sykebua.
God bedring, gamle mand. Ikke utsett drillpikene for slike forferdelige sjukelegheiter.![]()
Antyder man at jeg utsetter drillpikene for sjukeligheter? Bare spør Tove Mette, så vil det bli totalt avvist!
Å det var bra. Trodde med ett at det var noe Tove-Mette hadde gitt deg nedentil. God bedring. Har hørt at cognac skal være bra, men større mengder er vanskelig å kombinere med omsorg for barn. Hold ut. Og for sikkerhets skyld lar du helst være å drille pikene til du ser mer hvordan dette utvikler seg.lars_erik skrev:Enten er det malaria eller hjernehinnebetennelse, eller så er det en influensalignende feber kombinert med hodepine og snufse-nese. Har vart siden lørdag, så er nok mest sannsynlig dødelig :'(dag1234 skrev:WUT? Syk? Det var sjeldent hos den mannen. Alvorlig eller?lars_erik skrev:I sykebua.