|
Ville boikottet den fyren der fullstendig...dag1234 skrev:Morrissey - you are the Quarry
MD, tøftmikefish skrev:Det er utrolig at det gamle minidisc-decket fortsatt virker.Nå spilles :
![]()
Echo And The Bunnymen - what are you going to do with your life ?
mvh. s,
Husker hvor fantastisk det var når MD kom, har hatt noen timer med laging av mix-tapes og manuell innlegging av artist og sangtittel. Føles håpløst tungvint nå.mikefish skrev:MD skulle jo erstatte kassettene,men så kom internett og cd--brennere og gjorde formatet overflødig.Ble her på forumet omtalt som 90-talles svar på betamax.Har en ca.100 disc'er som er fullt spillbare.Men lyden er ikke noe særlig å skryte av.
mvh. s,
Var kanskje noe oppskrytt MD'n ? Kan ikke huske sist jeg var borti - hørte på det formatet.mikefish skrev:MD skulle jo erstatte kassettene,men så kom internett og cd--brennere og gjorde formatet overflødig.Ble her på forumet omtalt som 90-talles svar på betamax.Har en ca.100 disc'er som er fullt spillbare.Men lyden er ikke noe særlig å skryte av.
mvh. s,
Nei, jasså gitt. Look what the cat dragged in.Roberten skrev:Finfint album, Fingern. Selveste H.R. holdt den i hånden på platebaren her forleden.
The Northern Soul Story Vol. 1 - The Twisted Wheel
![]()
Jeg tror det vil være helt på sin plass å takke townes for at han tipset meg om denne serien, svært så hyggelig og fint så langt.
...ingen ved siden, og ingen rett under...65finger skrev:Ingen over
Han var en høy og omfangsrik mann, skjønner jegTownes skrev:...ingen ved siden, og ingen rett under...65finger skrev:Ingen over
Er'n ikke til fots?65finger skrev:Neil på hesteryggen
Høres ut som han er på gamperyggen. Denne platen liker jeg best av Neil. Alt det andre spilte jeg i stykker tidlig på 90 talletunited59 skrev:Er'n ikke til fots?65finger skrev:Neil på hesteryggen![]()
Da likte du vel også den "A Treasure" plata? Som Old ways heller vel også den litt mer mot roots-country enn mot vestkysten.65finger skrev:Høres ut som han er på gamperyggen. Denne platen liker jeg best av Neil. Alt det andre spilte jeg i stykker tidlig på 90 talletunited59 skrev:Er'n ikke til fots?65finger skrev:Neil på hesteryggen![]()
begge deler ;D Nei ble etter en tid drittlei. Liker "A Treasure" ogsåunited59 skrev:Da likte du vel også den "A Treasure" plata? Som Old ways heller vel også den litt mer mot roots-country enn mot vestkysten.65finger skrev:Høres ut som han er på gamperyggen. Denne platen liker jeg best av Neil. Alt det andre spilte jeg i stykker tidlig på 90 talletunited59 skrev:Er'n ikke til fots?65finger skrev:Neil på hesteryggen![]()
Jeg likte ikke Old Ways før i tida, men i dag....Åja.
Hvordan spiller du i stykker, forresten?
Bokstavelig talt der vinylbitene fragmenteres?
Eller mentalt, mer som i traumatisert?