Av og til mener jeg Viva! er det beste albumet til Roxy Music. I dag er en av de dagene 
Vedlegg
-
44.5 KB Visninger: 234
Utrolig bra musiker, Rory Gallagher fra Ballyshannon, Irland.LydGeir skrev:Rory Gallagher - Calling Card
Vinyl
Her blir det nok litt rom i kveld også.lars_erik skrev:En kveld uten fiske gir rom for litt musikk.
GlenfiddichBent skrev:Her blir det nok litt rom i kveld også.lars_erik skrev:En kveld uten fiske gir rom for litt musikk.
Hører nå på: Imelda May - Mayhem
Hva slags musikk er dette?mikefish skrev:Kommer stadig tilbake til denne.Trodde dette bandet var død og begravet forlengst,men så kommer de med dette kanonalbumet i år.Dette er gutta i røyken.Hvem husker vel ikke 'only life'?
![]()
The feelies - here before
mvh.s,
Har ikke hørt om de jeg heller, men her er en anmeldelse:http://pitchfork.com/reviews/albums/15313-here-before/lars_erik skrev:Hva slags musikk er dette?
Takk. Skal sjekkesmikefish skrev:Feelies er vel ganske energisk amaricana/poprock.Nå har jeg ikke oversikt over den fulle discografien.Jeg ble,som nevnt,overrasket i våres da de var tilbake med nytt album.Synes de spiller musikk som er lett å like.
mvh. s, (litt trøtt i trynet nå)
Dere som ikke hører på denne filmen, går virkelig glipp av en kjempefilm med flott lydlars_erik skrev:Ray Charles på NRK1 nå.