|
Fikk med meg storparten. Fin film.lars_erik skrev:Ray Charles på NRK1 nå.
Men på CDJanR skrev:![]()
Kassett.
/jan
Dette ser ut som en liten raritet. Kan det være en demo fra label? Det er jo en artig blanding. Kan ikke si at jeg har hørt om denne tapen før. Hadde endel demoer på kassett fra den tiden som forsvant i katastrofen anno 1996, så mitt arkiv for referanse er forsvunnet forlengst. Men det må vel være en demo, vil jeg tro? Mye merkelige saker å finne i bunn av esker etc.JanR skrev:Enda en raritet, tror jeg da, i kassett-esken.
Fan ta tror jeg må rydde oftere 8)
"lets spend the night together" CCCP (ikke drikk og kjør type kassett)
Men, kun 4 låter på den her: CCCP og Dan Hylander på ene siden, Pål Thowsen (black rain) og CCCP på andre siden. Noen som kjenner til den her ?
Grei musikk må sies.
baluba, hjelp
/jan
Har'n på cd også, spilles sjelden - aldri på cd lengregismo skrev:Men på CDJanR skrev:![]()
Kassett.
/jan![]()
Virker ikke som en "demo" iofs.baluba skrev:Dette ser ut som en liten raritet. Kan det være en demo fra label? Det er jo en artig blanding. Kan ikke si at jeg har hørt om denne tapen før. Hadde endel demoer på kassett fra den tiden som forsvant i katastrofen anno 1996, så mitt arkiv for referanse er forsvunnet forlengst. Men det må vel være en demo, vil jeg tro? Mye merkelige saker å finne i bunn av esker etc.JanR skrev:Enda en raritet, tror jeg da, i kassett-esken.
Fan ta tror jeg må rydde oftere 8)
"lets spend the night together" CCCP (ikke drikk og kjør type kassett)
Men, kun 4 låter på den her: CCCP og Dan Hylander på ene siden, Pål Thowsen (black rain) og CCCP på andre siden. Noen som kjenner til den her ?
Grei musikk må sies.
baluba, hjelp
/jan![]()
Uff ja, ikke bare du som har gjort det vet jeg.mikefish skrev:Husker vi fikk denne kasseten da jeg tok lappen på bil i '86.Det stemmer at det var bare 4 låter på den.En slags holdningskampanje den gangen.CCCP hadde vel tenkt å slå gjennem for fullt,men mistenker de for at det var for å få inn titt sårt tiltrengt kapital.Har ikke kassetten lengre.Alt på det formatet er nok forlengst kastet.
mvh. s,
En kampanje, altså. Da var det mysteriet løst. Merkelige nok forsvant begge de norske bidragene inn i historiens glemmebok.mikefish skrev:Husker vi fikk denne kasseten da jeg tok lappen på bil i '86.Det stemmer at det var bare 4 låter på den.En slags holdningskampanje den gangen.CCCP hadde vel tenkt å slå gjennem for fullt,men mistenker de for at det var for å få inn titt sårt tiltrengt kapital.Har ikke kassetten lengre.Alt på det formatet er nok forlengst kastet.
mvh. s,
Black Rain er ei knall låt, imho.baluba skrev:Black Rain hadde i alle fall fortjent en bedre skjebne. CCCPs moderne versjon av Stones, mja...![]()
Glemte forresten å nevne at John Payne (CCCP) senere ble frontfigur i Asia! ;DJanR skrev:Black Rain er ei knall låt, imho.baluba skrev:Black Rain hadde i alle fall fortjent en bedre skjebne. CCCPs moderne versjon av Stones, mja...![]()
CCCP, vi lar den ligge
/jan