Her skal alt i hus, mangler også sistemusicus skrev:De er ute med skive #3 nu, har ikke fått den i hus enda, men den er på short listen...
mvh
Snoke litt på hjemmesiden dems, de skal vel ha konsert i "nabolaget" snart håper jeg.
/jan
|
Her skal alt i hus, mangler også sistemusicus skrev:De er ute med skive #3 nu, har ikke fått den i hus enda, men den er på short listen...
mvh
Bra skive og bra dame ;Dcybervision_ skrev:![]()
Sofia Karlsson - Södar om Kärleken
Sommer og fri!
8)lars_erik skrev:Jeg ser at gismo har flottet seg med damene i mitt sol-fravær 8)
Slenger på denne flotte dama ;D
Denne figuren i vinduet...gismo skrev:Fra damer til annet
Husk reflekser, speilbilder etc til dere som fotograferer mye, f.eks dere kjeledegger 8) (studer bildet nøye)
Siste i dag, natta ;D ;D
gismo
;Dgismo skrev:Musikk for en stille fremfull formiddag![]()
Mens man venter på ytterligere asvsløringer fra hedmarken, passer det godt med denne 8)gismo skrev:Fra damer til annet
Husk reflekser, speilbilder etc til dere som fotograferer mye, f.eks dere kjeledegger 8) (studer bildet nøye)
Siste i dag, natta ;D ;D
gismo
Jeg også, fikk bilde på mail fra kona ;D ;Dlars_erik skrev:;Dgismo skrev:Musikk for en stille fremfull formiddag![]()
Lurer fortsatt på denne figuren i vinduet :![]()
Hvilket beviser at kvinnens plass er i hjemmet. 8)gismo skrev:Jeg også, fikk bilde på mail fra kona ;D ;Dlars_erik skrev:;Dgismo skrev:Musikk for en stille fremfull formiddag![]()
Lurer fortsatt på denne figuren i vinduet :![]()
Tar en runde med denne her ogsåAudioDude skrev:Jaco Pastorius : Invitation
Kunne nok ha passa i mange hjem hun der ;Dlars_erik skrev:Dennes plass er hvertfall i mitt hjem ;D