"And When I Die"- i live-versjon er fantastisk bra.gismo skrev:Jepp ;Dlars_erik skrev:Gammal go hornmusikk ;D
:![]()
Fra Blood Sweart And Tears In Concert.
"And When I Die"- i live-versjon er fantastisk bra.gismo skrev:Jepp ;Dlars_erik skrev:Gammal go hornmusikk ;D
Ja den er det, og jeg har tross alt overlevd den et antall ganger gjennom de siste 30år ;D ;Dlars_erik skrev:"And When I Die"- i live-versjon er fantastisk bra.gismo skrev:Jepp ;Dlars_erik skrev:Gammal go hornmusikk ;D
Herlig tuba på den. Jobber med å finne den på nettet. Fra Central Park vel?gismo skrev:Ja den er det, og jeg har tross alt overlevd den et antall ganger gjennom de siste 30år ;D ;Dlars_erik skrev:"And When I Die"- i live-versjon er fantastisk bra.gismo skrev:Jepp ;Dlars_erik skrev:Gammal go hornmusikk ;D
gismo
Der var den gitt ;Dlars_erik skrev:Denne er best ;D
gismo skrev:Da blir det denne til slutt i dag - øl, f...e og hornmusikk 8)
Natta ;D
gismo
Så kjekt for deg da!Lyngen skrev:Enda en til Townes. Les da vel.![]()
Det var ment som en spøk. I mine hyller er det udelukkende klassikere. Bortsett fra et par stykker.Dazed skrev:Hmmm. Ligger det noe vi andre kunne synes er gøy i de søplesekkene, da?rolfozzy skrev:En bunke med bomkjøp og annen dritt er lagt i søppelsekker klar til og fraktes til nærmeste kommunale destrueringsanlegg. Bremnæs ligger i en av de sekkene.
Imponerende med flere søplesekker med bomkjøp, forresten.![]()
Skjønte egentlig det. "Sekker med bomkjøp" var ikke egentlig så sannsynlig.rolfozzy skrev:Det var ment som en spøk. I mine hyller er det udelukkende klassikere. Bortsett fra et par stykker.
Fantastisk skive, sangene er ganske lange, men de virker korte. Svinger fælt, Workingsmans Blues #2 er ikke feil med en kald halvliter i handa...rolfozzy skrev:Den evigunge. En klassiker.
![]()
Den er ikkje feil uansett 8)cybervision_ skrev:Fantastisk skive, sangene er ganske lange, men de virker korte. Svinger fælt, Workingsmans Blues #2 er ikke feil med en kald halvliter i handa...rolfozzy skrev:Den evigunge. En klassiker.
![]()