Synes den er artig, og den har absolutt høydepunkter. She's a Rainbow er jo en stor låt, og 2000 man er jo gøy å høre også. For meg er det en kisslåt.mikefish skrev:Ikke den beste platen å starte med der Gjestemedlem.Dette er en skive gutta i Stones ikke ville vedkjenne seg i ettertid.det var et forsøk på å kaste seg på psychedelica-bølgen på den tiden.Men 'lightyears' er en veldig fin låt.Prøv heller en lytt på albumene 'aftermath','sticky fingers' eller 'exile on main street'.Det er skikkelig Stones !
mvh. s,
Har fulgt med noen uker nå på dine musikktips / hva du spiller. Må si det er veldig mye som treffer min egen musikksmak. Har fått mange nye artister / album i porteføljen. Takk.dag1234 skrev:The Jayhawks - Tomorrow the green grass
Hyggelig. Mange av den har jeg snappet fra Townes. Men ikke denne, den er kun fra meg selv:Loevhagen skrev:Har fulgt med noen uker nå på dine musikktips / hva du spiller. Må si det er veldig mye som treffer min egen musikksmak. Har fått mange nye artister / album i porteføljen. Takk.dag1234 skrev:The Jayhawks - Tomorrow the green grass![]()
Da bør jeg kjøpe forrige utgivelse ogsårolfozzy skrev:Ikke så bra som den forrige utgivelsen.
![]()
Ja, den er bedre enn denne!65finger skrev:Da bør jeg kjøpe forrige utgivelse ogsårolfozzy skrev:Ikke så bra som den forrige utgivelsen.
![]()
Ser den har fått noen dårlige omtaler, men syns de har vært bra de to sporene jeg hittil har hørt. Han lager jo uansett ingen direkte dårlige plater da..rolfozzy skrev:Bra denne.
Ser at den nye ikke slippes på vinyl før 7. juni. Det var som faen.
![]()
Den er ikkje så hakkande gale, men han har absolutt en del album som er bedre.united59 skrev:Ser den har fått noen dårlige omtaler, men syns de har vært bra de to sporene jeg hittil har hørt. Han lager jo uansett ingen direkte dårlige plater da..rolfozzy skrev:Bra denne.
![]()
Denne plata av Eilen er på vei hjem til meg også. Likte godt "Letters From Sinners And Strangers" fra 2007. Hun er vel på gang med ny plate i år også: "Queen of the Minor Key". Bra artist ja.Townes skrev:Den er ikkje så hakkande gale, men han har absolutt en del album som er bedre.united59 skrev:Ser den har fått noen dårlige omtaler, men syns de har vært bra de to sporene jeg hittil har hørt. Han lager jo uansett ingen direkte dårlige plater da..rolfozzy skrev:Bra denne.
![]()
Ufattelig irriterende at den nye er utsatt såpass lenge. Frister voldsomt å spille den før eg får vinylen i hus. Har til nå kun hørt åpningskuttet, men det gir voldsomt mersmak.
Inntil videre tar eg heller denne
Eilen Jewell - Sea of tears
![]()
Hørt denne fozzy? Må jo være noe for deg. Konserten på madam felle for noen mnd siden var storveis, mye takket være de sinnsjuke gitarlicksa til Jerry Miller. De må faèn være i verdensklasse. Noe av det aller drøyeste eg har sett/hørt...
Fin den forrige Jewell plata også, men syns Sea of tears er en del hvassere. Ho har ny plate på gang ja, og det ho spelte på konserten frå den var lovende i alle fall.united59 skrev:Denne plata av Eilen er på vei hjem til meg også. Likte godt "Letters From Sinners And Strangers" fra 2007. Hun er vel på gang med ny plate i år også: "Queen of the Minor Key". Bra artist ja.Townes skrev:Den er ikkje så hakkande gale, men han har absolutt en del album som er bedre.united59 skrev:Ser den har fått noen dårlige omtaler, men syns de har vært bra de to sporene jeg hittil har hørt. Han lager jo uansett ingen direkte dårlige plater da..rolfozzy skrev:Bra denne.
Ufattelig irriterende at den nye er utsatt såpass lenge. Frister voldsomt å spille den før eg får vinylen i hus. Har til nå kun hørt åpningskuttet, men det gir voldsomt mersmak.
Inntil videre tar eg heller denne
Eilen Jewell - Sea of tears
Hørt denne fozzy? Må jo være noe for deg. Konserten på madam felle for noen mnd siden var storveis, mye takket være de sinnsjuke gitarlicksa til Jerry Miller. De må faèn være i verdensklasse. Noe av det aller drøyeste eg har sett/hørt...
Ett av kuttene til den ny Earle-skiva var litt irsk-folky, likte det jeg.