Inspirert av Idi Amin;
Vedlegg
-
17.6 KB Visninger: 197
Det er meg og Idi som er dine største musikalske inspirasjoner altså... ;Dlars_erik skrev:Inspirert av Idi Amin;
Jeg og trodde jeg ikke likte jazz inntil for noen få år sidenBent skrev:Etter mye skryt her på forumet måtte jeg prøve denne, selv om jeg alltid har sagt jeg ikke liker jazz (kanskje jeg har tatt feil hele livet).
![]()
Jeg henter inspirasjon der den er å finnecybervision_ skrev:Det er meg og Idi som er dine største musikalske inspirasjoner altså... ;Dlars_erik skrev:Inspirert av Idi Amin;
Jeg har kanskje tatt feil jeg og, var slett ikke værst denne.lars_erik skrev:Jeg og trodde jeg ikke likte jazz inntil for noen få år sidenBent skrev:Etter mye skryt her på forumet måtte jeg prøve denne, selv om jeg alltid har sagt jeg ikke liker jazz (kanskje jeg har tatt feil hele livet).![]()
![]()
Jeg kjenner igjen problemet, vanskelig å komme langt ned i alfabetet.dag1234 skrev:Å begynne med mac-avspilling er det mest elendige jeg har gjort for vedlikeholdet av musikksmaken min. Jeg får i for liten grad utnyttet alfabetet.
Band of Horses - Infinite Arms
Det er en kjempeplate, men av nevnte grunn har jeg ikke hørt den på ages. Det var mer spredning da jeg måtte flytte kroppen bort i cdhylla og se etter noe jeg ville høre. Nå sist kom jeg til 'B'.Bent skrev:Jeg kjenner igjen problemet, vanskelig å komme langt ned i alfabetet.dag1234 skrev:Å begynne med mac-avspilling er det mest elendige jeg har gjort for vedlikeholdet av musikksmaken min. Jeg får i for liten grad utnyttet alfabetet.
Band of Horses - Infinite Arms
Greide nå å komme meg til Joe Henry - Civilians, knallplate.
![]()
Litt uvanlig variant av coveret?dag1234 skrev:The Smiths - Meat is murder
![]()
Bra du følger med, Baluba. ;Dbaluba skrev:Litt uvanlig variant av coveret?dag1234 skrev:The Smiths - Meat is murder
![]()
Skal prøve og sjekke den i morgen, nå er det snart leggetid for oss som må opp før kl.6.lars_erik skrev:Til ære for alle uten dac-dysklksti, inspirert av knug Gustuv
Denne burde du gi en sjanse, Bent![]()
Før 6 ???Bent skrev:Skal prøve og sjekke den i morgen, nå er det snart leggetid for oss som må opp før kl.6.lars_erik skrev:Til ære for alle uten dac-dysklksti, inspirert av knug Gustuv
![]()
Ikke rart du må jobbe utover som ikke vet å starte i tide. Lærerne nå til dags...lars_erik skrev:Før 6 ???Bent skrev:Skal prøve og sjekke den i morgen, nå er det snart leggetid for oss som må opp før kl.6.lars_erik skrev:Til ære for alle uten dac-dysklksti, inspirert av knug Gustuv
![]()
Det er et klokkeslett jeg kun kjenner fra literaturen :![]()
;Ddag1234 skrev:Ikke rart du må jobbe utover som ikke vet å starte i tide. Lærerne nå til dags...lars_erik skrev:Før 6 ???Bent skrev:Skal prøve og sjekke den i morgen, nå er det snart leggetid for oss som må opp før kl.6.lars_erik skrev:Til ære for alle uten dac-dysklksti, inspirert av knug Gustuv
![]()
Var det en test? Du har nemlig hatt flere av dem i det siste.dag1234 skrev:Bra du følger med, Baluba. ;Dbaluba skrev:Litt uvanlig variant av coveret?dag1234 skrev:The Smiths - Meat is murder
![]()
Jeg kjenner klokkeslettet, det hender jeg er våken til da. 8)lars_erik skrev:Før 6 ???Bent skrev:Skal prøve og sjekke den i morgen, nå er det snart leggetid for oss som må opp før kl.6.lars_erik skrev:Til ære for alle uten dac-dysklksti, inspirert av knug Gustuv
![]()
Du er den eneste som er våken, og jeg er busted. Det kunne ikke være andre enn du ;D.baluba skrev:Var det en test? Du har nemlig hatt flere av dem i det siste.dag1234 skrev:Bra du følger med, Baluba. ;Dbaluba skrev:Litt uvanlig variant av coveret?dag1234 skrev:The Smiths - Meat is murder
![]()