|
Den er heller ikke dum.baluba skrev:Hva med Gone to Earth?lars_erik skrev:Det kan dudag1234 skrev:Ser man det. Kan jeg få anbefale Brilliant Threes? Den er jo for meg det helt store, da.lars_erik skrev:Da, omsider, gikk denne inn for landing. Anbefalt av gismo![]()
![]()
Gone to Earth synes jeg er litt mere melankolsk enn Brilliant Threes og Secrets Of The Beehive. Men alle tre er jo veldig gode. Dessverre synes jeg ikke det som kom etter Secrets Of The Beehive er like bra, men de lærde strides.dag1234 skrev:Den er heller ikke dum.baluba skrev:Hva med] Gone to Earth?lars_erik skrev:Det kan dudag1234 skrev:Ser man det. Kan jeg få anbefale Brilliant Threes? Den er jo for meg det helt store, da.lars_erik skrev:Da, omsider, gikk denne inn for landing. Anbefalt av gismo![]()
![]()
Jeg synes alle tre er gode, men at BT er best. Kanskje fordi det var den jeg hørte først. Det etter er veldig ymse, og jeg mistet interessen. Litt artig samarbeidet med Robert Fripp, som jeg er glad i.torem skrev:Gone to Earth synes jeg er litt mere melankolsk enn Brilliant Threes og Secrets Of The Beehive. Men alle tre er jo veldig gode. Dessverre synes jeg ikke det som kom etter Secrets Of The Beehive er like bra, men de lærde strides.dag1234 skrev:Den er heller ikke dum.baluba skrev:Hva med] Gone to Earth?lars_erik skrev:Det kan dudag1234 skrev:Ser man det. Kan jeg få anbefale Brilliant Threes? Den er jo for meg det helt store, da.lars_erik skrev:Da, omsider, gikk denne inn for landing. Anbefalt av gismo![]()
![]()
Brilliant Trees og Gone to Earth er nok mine favoritter, og de eneste jeg eier i dag.dag1234 skrev:Jeg synes alle tre er gode, men at BT er best. Kanskje fordi det var den jeg hørte først. Det etter er veldig ymse, og jeg mistet interessen. Litt artig samarbeidet med Robert Fripp, som jeg er glad i.torem skrev:Gone to Earth synes jeg er litt mere melankolsk enn Brilliant Threes og Secrets Of The Beehive. Men alle tre er jo veldig gode. Dessverre synes jeg ikke det som kom etter Secrets Of The Beehive er like bra, men de lærde strides.dag1234 skrev:Den er heller ikke dum.baluba skrev:Hva med] Gone to Earth?lars_erik skrev:Det kan dudag1234 skrev:Brilliant Trees og Gonelars_erik skrev:Da, omsider, gikk denne inn for landing. Anbefalt av gismo![]()
Ser man det. Kan jeg få anbefale Brilliant Threes? Den er jo for meg det helt store, da.![]()
Fin den der, tror det er den jeg kjøpte vol 1-? i en boks på platemessa på mono i fjor.rolfozzy skrev:Siste på denne formiddagen.
![]()
Annet cover på min, men det er eneste forskjellen.
Du har havnet på feil hylle her i livet, lars_erik.lars_erik skrev:Jeg registrer at Snåsakailln og Martha har overtatt praksisen på sørvestspissen :
Jeg, vanlig lønnslave, starter lyttedagen med denne;
Problemet er at det er fullt på de fleste hyllene mine :-\dag1234 skrev:Du har havnet på feil hylle her i livet, lars_erik.lars_erik skrev:Jeg registrer at Snåsakailln og Martha har overtatt praksisen på sørvestspissen :
En veldig bra plate det derJanR skrev:![]()
Vinyl.
/jan
Jepplars_erik skrev:En veldig bra plate det derJanR skrev:![]()
Vinyl.
/jan![]()
Da foreslår jeg at du bygger en passe stor luke.lars_erik skrev:Problemet er at det er fullt på de fleste hyllene mine :-\dag1234 skrev:Du har havnet på feil hylle her i livet, lars_erik.lars_erik skrev:Jeg registrer at Snåsakailln og Martha har overtatt praksisen på sørvestspissen :
Kul skiveSidane skrev:The Young Lords
Jeg liker reggae og Bob Marley. Kan du anbefale denne?dag1234 skrev:Bob Marley & the Wailers - Live forever Inspirert av nazismen.
Jeg har ikke noe nært forhold til Bob Marley, men synes denne er en slags 'live best of'. Kjekk å høre på.rolfozzy skrev:Jeg liker reggae og Bob Marley. Kan du anbefale denne?dag1234 skrev:Bob Marley & the Wailers - Live forever Inspirert av nazismen.