K
Kaare G. Opsahl
Gjest
.
Vedlegg
-
125.3 KB Visninger: 231
|
En viss medgang nå, men du venter vel til de leder før du slår på igjen.lars_erik skrev:Til de grader 8)Roberten skrev:Sånn umiddelbart ville jeg trodd at det å treffe mål betyr at man har peiling på fotball.
Medgangssupporter altså.
Verre å bli kvitt de 11 trønderne... ;Dgismo skrev:
Her har du din nye "nasjonalsang", streken. Den kan jo nesten passere som musikk i tillegg, i motsetning til det rælet du skremte oss med tidligere i tråden. Josenbojg my ass! ;Dlars_erik skrev:
De fleste av trønderne er vel allerede byttet ut..Zomby_Woof skrev:Verre å bli kvitt de 11 trønderne... ;Dgismo skrev:
Jepp. Også han som er årsaken til all tidligere suksess; Eggen. Da måtte det bare bli slik. Denne svensken er like oppskrytt som Hareide var FØR han tok over landslaget.united59 skrev:De fleste av trønderne er vel allerede byttet ut..Zomby_Woof skrev:Verre å bli kvitt de 11 trønderne... ;Dgismo skrev:
Ser man det. Kan jeg få anbefale Brilliant Threes? Den er jo for meg det helt store, da.lars_erik skrev:Da, omsider, gikk denne inn for landing. Anbefalt av gismo![]()
Det kan dudag1234 skrev:Ser man det. Kan jeg få anbefale Brilliant Threes? Den er jo for meg det helt store, da.lars_erik skrev:Da, omsider, gikk denne inn for landing. Anbefalt av gismo![]()
Hva med Gone to Earth?lars_erik skrev:Det kan dudag1234 skrev:Ser man det. Kan jeg få anbefale Brilliant Threes? Den er jo for meg det helt store, da.lars_erik skrev:Da, omsider, gikk denne inn for landing. Anbefalt av gismo![]()
![]()