Undercover - eneste Stones jeg har på vinyl ???
Vedlegg
-
40.2 KB Visninger: 272
Sett bort fra at det trolig er en produksjon som får det til å gå kaldt nedover skuldre og rygg, ka syns du om plata? Bandet han har med seg her er jo av en annen verdendag1234 skrev:John Hiatt - Bring the family
Jeg likte det ikke. Kjedet meg.Townes skrev:Sett bort fra at det trolig er en produksjon som får det til å gå kaldt nedover skuldre og rygg, ka syns du om plata? Bandet han har med seg her er jo av en annen verdendag1234 skrev:John Hiatt - Bring the family![]()
Oppe? Tror det er du som har vært nede. For telling. :-*lars_erik skrev:Da er sentralen oppe igjen ???
Spiller denne for å feire oppstandelsens mirakel;
Her har den vært ute av drift i ettermiddag. Etter det har det igjen vært drillpike-tid. Praise oppstandelsen ;Ddag1234 skrev:Oppe? Tror det er du som har vært nede. For telling. :-*lars_erik skrev:Da er sentralen oppe igjen ???
Den der hverdagsfylla som all heimbrenningen har ført med seg. Tsk, tsk...lars_erik skrev:Her har den vært ute av drift i ettermiddag. Etter det har det igjen vært drillpike-tid. Praise oppstandelsen ;Ddag1234 skrev:Oppe? Tror det er du som har vært nede. For telling. :-*lars_erik skrev:Da er sentralen oppe igjen ???
Raver videre i sats-rusen ( årgang natt til i går ) med denne;dag1234 skrev:Den der hverdagsfylla som all heimbrenningen har ført med seg. Tsk, tsk...lars_erik skrev:Her har den vært ute av drift i ettermiddag. Etter det har det igjen vært drillpike-tid. Praise oppstandelsen ;Ddag1234 skrev:Oppe? Tror det er du som har vært nede. For telling. :-*lars_erik skrev:Da er sentralen oppe igjen ???
Herlig! Nå må du ikke si mer, det blir reint for meget. Jeg rekvirerer et helikopter og kommer ilende.lars_erik skrev:Raver videre i sats-rusen ( årgang natt til i går ) med denne;dag1234 skrev:Den der hverdagsfylla som all heimbrenningen har ført med seg. Tsk, tsk...lars_erik skrev:Her har den vært ute av drift i ettermiddag. Etter det har det igjen vært drillpike-tid. Praise oppstandelsen ;Ddag1234 skrev:Oppe? Tror det er du som har vært nede. For telling. :-*lars_erik skrev:Da er sentralen oppe igjen ???
Hva syns du om denne, Dag?dag1234 skrev:Rippingtons - Weekend in Monaco
Vil du vite det?lars_erik skrev:Hva syns du om denne, Dag?dag1234 skrev:Rippingtons - Weekend in Monaco
Neida, jeg bare spurte for å få tiden til å gå :dag1234 skrev:Vil du vite det?lars_erik skrev:Hva syns du om denne, Dag?dag1234 skrev:Rippingtons - Weekend in Monaco
Jeg søkte opp denne artisten som var ukjent for meg. Ut ifra coveret fant jeg ut at at det måtte være Inger Marie Gundersen?. Deilig taffelmusikk isåfall. Den første låten på Spotify med henne er "Will you still love me tomorrow". Hvis du liker den vil jeg virkelig anbefale deg versjonen til Laura Branigan som dessverre er gått bort. Tror også muligens hun har orginalen. Ex-en til min storesøster gav henne kasett med Laura Branigan på midten av 80 tallet, men det var jeg som endte opp med å høre på hennegismo skrev:Norsk i kveld![]()
Aldri hørt om fyren før, men interessant den låten som heter "I have forgiven Jesus". Vet ikke om jeg kan si det sammen, men en melodiøs og interessant låt. TakkLyngen skrev:Neste i stafetten:
![]()
Jeg lyktes ganske bra i mitt forsøk i å like plater som jeg egentlig ikke liker når det kom til The Queen is Dead med The Smiths. Hvordan går det med denne? Trenger den også mye tid?
Du har kanskje hørt om The Smiths fra 80-tallet?Morpheus skrev:Aldri hørt om fyren før, men interessant den låten som heter "I have forgiven Jesus". Vet ikke om jeg kan si det sammen, men en melodiøs og interessant låt. Takk.
Hei.Morpheus skrev:Jeg søkte opp denne artisten som var ukjent for meg. Ut ifra coveret fant jeg ut at at det måtte være Inger Marie Gundersen?. Deilig taffelmusikk isåfall. Den første låten på Spotify med henne er "Will you still love me tomorrow". Hvis du liker den vil jeg virkelig anbefale deg versjonen til Laura Branigan som dessverre er gått bort. Tror også muligens hun har orginalen. Ex-en til min storesøster gav henne kasett med Laura Branigan på midten av 80 tallet, men det var jeg som endte opp med å høre på hennegismo skrev:Norsk i kveld![]()
.
Anyway: http://open.spotify.com/track/1uP5n8oo6iuldxcizgXEFi ... en fantastisk innlevelse og versjon.
Den har jeg ikke hørt før. Skal snarest gjøre noe med detgismo skrev:Avslutter med noen toner fra denne
Herlig album!!
gismo
Gjør det, meget god gitarist og Haden kjenner du jo ;Dlars_erik skrev:Den har jeg ikke hørt før. Skal snarest gjøre noe med detgismo skrev:Avslutter med noen toner fra denne
Herlig album!!
gismo![]()
Enig!ErosLoveking skrev:Alltid tid for David. 70-tallets mest solide artist.