- Ble medlem
- 10.10.2008
- Antall liker
- 1.646
Kjenner det er på tide å kjenne min besøkelsestid igjen.Townes skrev:Charles Bradley - No time for dreaming
![]()
Spotify
Vokser denne også. Sharon Jones fans - kjenn eders besøkelsestid...
Kjenner det er på tide å kjenne min besøkelsestid igjen.Townes skrev:Charles Bradley - No time for dreaming
![]()
Spotify
Vokser denne også. Sharon Jones fans - kjenn eders besøkelsestid...
Knall, og ofte oversett plate av crazy-kristne Gano med kumpaner.65finger skrev:Denne
![]()
NÅ har det endelig bikka over for Møringen! Da er du velkommen som min pasient. Jeg tar de umulige og håpløse tilfellene. Jeg får se å klemme den ned i sofaen- mellom drillpikene.dag1234 skrev:Bob Dylan - Chrstmas in the heart
Hun der og en LC4! Du vil virkelig styrte meg like i fortapelsen. Hun vekker alt jeg har av heterofobi! Huff. Nå må jeg ha medisin, med det samma!lars_erik skrev:NÅ har det endelig bikka over for Møringen! Da er du velkommen som min pasient. Jeg tar de umulige og håpløse tilfellene. Jeg får se å klemme den ned i sofaen- mellom drillpikene.dag1234 skrev:Bob Dylan - Chrstmas in the heart
Har litt igjen før jeg kommer til G, men jeg mener det skal være noen av denne gruppa der.RojohII skrev:Enkelt og greit...
![]()
Hadde den enda vært stabilt samleie, så kunne det hatt en viss sjarm...lars_erik skrev:Da har drillpikene vært ute alene i over en time. Jeg blir nødt til å lete etter de. Man vet jo aldri hvilke perversiteter de kan bli utsatt for. Jeg doper Møringen, legger henne i stabilt sideleie og går ut i mørket![]()
Se der, ja. Den må jeg skaffe meggismo skrev:
Bra plate, nicht war?dag1234 skrev:Lee Ritenour - This is love