Sjå der du. Sjølvaste James CarrBrasse skrev:
Gode greier!
|
Sjå der du. Sjølvaste James CarrBrasse skrev:
Ja, Dan Penn sa noko sånt som:Brasse skrev:Mannen bak ein av verdas beste coverlåtar.
Har vært i hylla min siden utgivelsen.Townes skrev:Blue Mountain - Dog days
![]()
Spotify
Har ledestjerna hørt denne tru? Finfin og nokså ukjent americana-juvel.
Det ante meg at det var fozzy-ting.rolfozzy skrev:Har vært i hylla min siden utgivelsen.Townes skrev:Blue Mountain - Dog days
Samma med denne.
Nå som dagens medaljesanking er unnagjort kan jeg sette på musikk igjen.
Townes skrev:Det ante meg at det var fozzy-ting.rolfozzy skrev:Har vært i hylla min siden utgivelsen.Townes skrev:Blue Mountain - Dog days
Samma med denne.
Har du vært og sanka medaljer?
Ulastelig antrukket som alltid, i vadmelsdress, flosshatt, monokkel og pipe med munnstykke i elfenben skred fozzy kultivert og behersket over målstreken.rolfozzy skrev:Townes skrev:rolfozzy skrev:Har vært i hylla min siden utgivelsen.Townes skrev:Blue Mountain - Dog days
Samma med denne.
Det ante meg at det var fozzy-ting.
Så du meg ikke? ;D
Du glemte den fotside ulvepelsenRoberten skrev:Ulastelig antrukket som alltid, i vadmelsdress, flosshatt, monokkel og pipe med munnstykke i elfenben skred fozzy kultivert og behersket over målstreken.rolfozzy skrev:Townes skrev:rolfozzy skrev:Har vært i hylla min siden utgivelsen.Townes skrev:Blue Mountain - Dog days
Samma med denne.
Så du meg ikke? ;D
Tabbe. Typisk fozzy å bekle seg fotsid ulvepels.65finger skrev:Du glemte den fotside ulvepelsenRoberten skrev:Ulastelig antrukket som alltid, i vadmelsdress, flosshatt, monokkel og pipe med munnstykke i elfenben skred fozzy kultivert og behersket over målstreken.rolfozzy skrev:Townes skrev:rolfozzy skrev:Har vært i hylla min siden utgivelsen.Townes skrev:Blue Mountain - Dog days
Samma med denne.
Så du meg ikke? ;D
Roberten skrev:Tabbe. Typisk fozzy å bekle seg fotsid ulvepels.65finger skrev:Du glemte den fotside ulvepelsenRoberten skrev:Ulastelig antrukket som alltid, i vadmelsdress, flosshatt, monokkel og pipe med munnstykke i elfenben skred fozzy kultivert og behersket over målstreken.rolfozzy skrev:Townes skrev:rolfozzy skrev:Har vært i hylla min siden utgivelsen.Townes skrev:Blue Mountain - Dog days
Samma med denne.
Så du meg ikke? ;D
@Dag, kom du deg gjennom Moddi i går ?
Faèn altså. Her svikter Apollon i Bergen stort. Har ennå ikkje fått inn plata. Vurderer å krype til korset og tinge via internettet.H.R skrev:Fikk denne store svarte plata i posten i dag
Slendrian og venstrehåndsarbeide fra Apollon kan du hilse dem medTownes skrev:Faèn altså. Her svikter Apollon i Bergen stort. Har ennå ikkje fått inn plata. Vurderer å krype til korset og tinge via internettet.H.R skrev:Fikk denne store svarte plata i posten i dag
Eg vil ha Stein Torleif no! (Kjør hunx and his punx vitser)
Bjella bestemte seg likegodt for å lage sin egen divisjon i norsk tekstsammenheng.H.R skrev:Fikk denne store svarte plata i posten i dag