|
Her jobbes det med sakene, ja.Burnt_Island skrev:grundige forberedelser til stafetten ser jeg
selv har jeg hørt veldig mye på denne boksen i den siste uka.
Ingen overdrivelse å si det neiRojohII skrev:Cool start på kvelden.![]()
Meget billig og meget bra. Dette her dobbeltalbumet er et av de beste kjøpene som kan foretas for tiden på kompaniet. For kroner 89 er det en no-brainer for de som ikke har en skikkelig samling med Cale fra før. Løp og kjøp før lageret er tomt, og det bør nevnes at man ikke trenger like hverken Velvet eller Reed for å like Cale.torem skrev:Tidligere i dag; John Cale's samlede verker på Island (1974-75), på dobbel cd kjøpt billig.
Til alt overmål betalte jeg bare 59.90 over disk på City Syd (kjøpesenter sør for Trondheim). Fortsatt mulig å kjøpe noen cd-er i butikk her så lenge det varer. Jeg har "Slow Dazzle" (plata med "Heartbreak Hotel" på) på vinyl fra før, men ser jo nå at jeg burde hatt "Fear" og "Helen Of Troy" også. Synes Cale sprudler av energi på alle disse. Sammen med "Paris 1919"-plata (som kom ut like før Island-platene) er det nok det beste jeg har hørt fra den kanten.baluba skrev:Meget billig og meget bra. Dette her dobbeltalbumet er et av de beste kjøpene som kan foretas for tiden på kompaniet. For kroner 89 er det en no-brainer for de som ikke har en skikkelig samling med Cale fra før. Løp og kjøp før lageret er tomt, og det bør nevnes at man ikke trenger like hverken Velvet eller Reed for å like Cale.torem skrev:Tidligere i dag; John Cale's samlede verker på Island (1974-75), på dobbel cd kjøpt billig.