|
Nå ble jeg så rørt at jeg halverer straffen. Hvis jeg ikke liker dacen, så skal jeg bare henge deg opp etter ene balla.lars_erik skrev:
Det høres bedre ut, ja. Da kan mitt liv som avls-stut gå ufortrødent videre ;Ddag1234 skrev:Nå ble jeg så rørt at jeg halverer straffen. Hvis jeg ikke liker dacen, så skal jeg bare henge deg opp etter ene balla.lars_erik skrev:
Gi den noen runder. Vokser raskt eller ikke i det heletatt er mitt inntrykk.Roberten skrev:;D Bommert, de burde jo skjønne at dette er typisk gubbemusikk. Plukket den med meg fra platebaren i dag, får kjøpe meg lupe og gi den en omgang på spilleren i morgen, ser frem til det etter at du, Fingern og Brassegutt har snakket varmt om den.H.R skrev:irriterende greier. Må bruke forstørrelsesglass med lys for å finne rett side da de idiotene som har trykket innerlabel tydeligvis ikke har tenkt på at dette er musikk for gamle svaksynte grinebitere...
Kayne West
Det tåler du.Townes skrev:Inspirert av fozzy, vår inspirator og ledestjerne, så snurres nå denne
Brinsley Schwarz - Surrender to the rhythm
![]()
Spotify
Lenge siden eg har spilt disse greiene her no, men Country girl låter akkurat like feiende friskt som sist. Likhetene med You ain't going nowhere er påfallende, men det tåler vi.
Ja den er som du sier Jævla bra. Du har vel bare den du stakkar?JanR skrev:
Rett etter at jeg hadde lagt meg, mao.rolfozzy skrev:Jeg våkner, drar på meg klær, slår på anlegget, sparker i gang kaffetrakter. Så ser jeg at klokka er 02.39.
Eneste jeg har på vinyl jarolfozzy skrev:Ja den er som du sier Jævla bra. Du har vel bare den du stakkar?JanR skrev:
Du kunne hatt fler. Men når du skal prioritere Opeth, Boney M og denslags kan du bare ha det så godt.JanR skrev:Eneste jeg har på vinyl jarolfozzy skrev:Ja den er som du sier Jævla bra. Du har vel bare den du stakkar?JanR skrev:
/jan
rolfozzy skrev:Forskyver takvasken litt, så rekker jeg denne fra 1970 også.
![]()
Hjertens enig, Witches var en glimrende start på spotifydagen. Og etter 8 spor var det ikke noe annet å gjøre enn å bestille lp'en.Townes skrev:
Åpningslåta på Gods of the Earth og har eit tiltalande riff. Står greitt i stil med coveret.Townes skrev:Tøffe seg litt...
The sword - Warp riders
![]()
Spotify
Langt fra alt som er spennende, men singelen har jo et tiltalende riff...
Ålreit, lagt inn i sjekkeutify lista på spotifyBrasse skrev:Åpningslåta på Gods of the Earth og har eit tiltalande riff. Står greitt i stil med coveret.Townes skrev:Tøffe seg litt...
The sword - Warp riders
Spotify
Langt fra alt som er spennende, men singelen har jo et tiltalende riff...
Dei varma opp for Metallica i Bergen i '08 og det var knalltøft!