Smått femi stemme på Starkey etterkvert. God i norsk har han også blitt :lars_erik skrev:En hyllest til alle togførere; ;D
Med Ringo Starr
Smått femi stemme på Starkey etterkvert. God i norsk har han også blitt :lars_erik skrev:En hyllest til alle togførere; ;D
Med Ringo Starr
HA ! ;DTownes skrev:Smått femi stemme på Starkey etterkvert. God i norsk har han også blitt :lars_erik skrev:En hyllest til alle togførere; ;D
Med Ringo Starr
![]()
:Roberten skrev:HA ! ;DTownes skrev:Smått femi stemme på Starkey etterkvert. God i norsk har han også blitt :lars_erik skrev:En hyllest til alle togførere; ;D
Med Ringo Starr
![]()
Nåja, tenker det skal bli godt å få dem hjem ogTownes skrev:Siste dag før la familia kommer attende frå verdens ende
Må utnyttes etter beste evne.
Siden jeg aldri hørt noe om, eller av, bandet, tør jeg ikke uttale meg om det. Men jeg er straks to minutter ut i første sangen, og så langt virker det i hvert fall langt behageligere enn å skyte seg selv i foten i diverse andre tråder på forumet.Townes skrev:Grand drive - Grand drive
![]()
Liker du disse/denne, Roberten?
Dro det fram fra en boks under senga, men gikk fort lei. Var nok bedre før, men andrelåta er fortsatt goknall.Roberten skrev:Siden jeg aldri hørt noe om, eller av, bandet, tør jeg ikke uttale meg om det. Men jeg er straks to minutter ut i første sangen, og så langt virker det i hvert fall langt behageligere enn å skyte seg selv i foten i diverse andre tråder på forumet.Townes skrev:Grand drive - Grand drive
![]()
Punks in the beerlight, Tolouse-Lautrec !Townes skrev:Dro det fram fra en boks under senga, men gikk fort lei. Var nok bedre før, men andrelåta er fortsatt goknall.Roberten skrev:Siden jeg aldri hørt noe om, eller av, bandet, tør jeg ikke uttale meg om det. Men jeg er straks to minutter ut i første sangen, og så langt virker det i hvert fall langt behageligere enn å skyte seg selv i foten i diverse andre tråder på forumet.Townes skrev:Grand drive - Grand drive
![]()
Gikk over til noe eg er overbevist om at du liker
Silver jews - Tanglewood numbers
![]()
Alt for trang. Og se på oppbrettingen. En herre bretter ermene ALDRI over albuen. Og de latterlige brystlommene. Har han vært på Fretex nå igjen da??lars_erik skrev:Med det som burde vært blomstrete skjorte ;D
Paul Simon; Still Crazy After All This Years
Bra jobba, Roberten!Roberten skrev:Soundflat siste nyhetsmail inneholdt oversikt skivene som har solgt best i 2010, så jeg sveiset sammen en playlist av det som var tilgjengelig i spotify for å se om jeg har gått glipp av noe.
Nå er det The Sugar Stems - Sweet Sounds Of The...
![]()
http://open.spotify.com/user/robert5000/playlist/7bQlAb6A7AXU0qu6bT9AQd
;DRoberten skrev:...
Oi, av vargen sin post å dømme finnes det faktisk et Porcupine Tree cover som ikke er skitskummelt. Hadde jeg aldri trodd.