K
Kaare G. Opsahl
Gjest
Fin måte å få svettet ut groggetlars_erik skrev:
|
Fin måte å få svettet ut groggetlars_erik skrev:
Sjøltilliten er det ikkje mye å utsette på :dag1234 skrev:Enig Brasse. Jeg setter spesielt første albumet til The Smiths høyt, og The Queen is dead.
Nå har jeg skifta dac. Fra Cambrigde, den ble for mye i toppen og for slank nedentil. Akkurat motsatt proposjonal med meg.
Nå prøver jeg Benchmark.
Derek & the Dominos: Layla & other assorted love songs
Ikke? Det vil jeg absolutt protestere på. Er det noe jeg kunne trengt mer av så er det sjøltillit.Townes skrev:Sjøltilliten er det ikkje mye å utsette på :dag1234 skrev:Enig Brasse. Jeg setter spesielt første albumet til The Smiths høyt, og The Queen is dead.
Nå har jeg skifta dac. Fra Cambrigde, den ble for mye i toppen og for slank nedentil. Akkurat motsatt proposjonal med meg.
Nå prøver jeg Benchmark.
Etter en litt slitsom start på dagen (merkelig at det skal være så gøy å bore i betong kl 0900 lørdags morninger), samt pliktbesøk nu i eftermiddag, er eg omsider klar for soffan, en kald hansa og denne:
Richard Buckner - Since
Hans beste forøvrig
Hehe, det var nok bare tolkningen min som var litt far fetched 8)dag1234 skrev:Ikke? Det vil jeg absolutt protestere på. Er det noe jeg kunne trengt mer av så er det sjøltillit.Townes skrev:Sjøltilliten er det ikkje mye å utsette på :dag1234 skrev:Enig Brasse. Jeg setter spesielt første albumet til The Smiths høyt, og The Queen is dead.
Nå prøver jeg Benchmark.
Etter en litt slitsom start på dagen (merkelig at det skal være så gøy å bore i betong kl 0900 lørdags morninger), samt pliktbesøk nu i eftermiddag, er eg omsider klar for soffan, en kald hansa og denne:
Richard Buckner - Since
Hans beste forøvrig![]()
Ikke lett å oppdrive den Bucknerplata der... Du skal ikke selge den vel?
En som vet å få sagt det. Eller rettere sagt, sunget det:
Nick Lowe - The Convincer
Ser det tolkingen. Realitetene er nok at jeg er stadig mer glissen på toppen, men tar det igjen med å være desto sidere i buken. Men jeg har i allefall ikke så tjukke bein! Så hvis du kan forestille deg ei pære med fire piperensere stukket inn, da er du i nærheten.Townes skrev:Hehe, det var nok bare tolkningen min som var litt far fetched 8)dag1234 skrev:Ikke? Det vil jeg absolutt protestere på. Er det noe jeg kunne trengt mer av så er det sjøltillit.Townes skrev:Sjøltilliten er det ikkje mye å utsette på :dag1234 skrev:Enig Brasse. Jeg setter spesielt første albumet til The Smiths høyt, og The Queen is dead.
Nå prøver jeg Benchmark.
Richard Buckner - Since
Hans beste forøvrig![]()
Buckner cd'n er signert til meg personlig, så den er en av dem som ikkje blir til salgs. Med mindre den dukker opp på LP, og du gir en million for cd'n.
Nuvel, det var ei heller det jeg siktet til.dag1234 skrev:Ser det tolkingen. Realitetene er nok at jeg er stadig mer glissen på toppen, men tar det igjen med å være desto sidere i buken. Men jeg har i allefall ikke så tjukke bein! Så hvis du kan forestille deg ei pære med fire piperensere stukket inn, da er du i nærheten.Townes skrev:Hehe, det var nok bare tolkningen min som var litt far fetched 8)dag1234 skrev:Ikke? Det vil jeg absolutt protestere på. Er det noe jeg kunne trengt mer av så er det sjøltillit.Townes skrev:Sjøltilliten er det ikkje mye å utsette på :dag1234 skrev:Enig Brasse. Jeg setter spesielt første albumet til The Smiths høyt, og The Queen is dead.
Nå prøver jeg Benchmark.
Richard Buckner - Since
Hans beste forøvrig![]()
Buckner cd'n er signert til meg personlig, så den er en av dem som ikkje blir til salgs. Med mindre den dukker opp på LP, og du gir en million for cd'n.
Hmm, synd med den plata...
Jojo, men ikke så langt ned. Har da litt bluferdighet igjen... Bakfull eller ikke.Townes skrev:Nuvel, det var ei heller det jeg siktet til.dag1234 skrev:Ser det tolkingen. Realitetene er nok at jeg er stadig mer glissen på toppen, men tar det igjen med å være desto sidere i buken. Men jeg har i allefall ikke så tjukke bein! Så hvis du kan forestille deg ei pære med fire piperensere stukket inn, da er du i nærheten.Townes skrev:Hehe, det var nok bare tolkningen min som var litt far fetched 8)dag1234 skrev:Ikke? Det vil jeg absolutt protestere på. Er det noe jeg kunne trengt mer av så er det sjøltillit.Townes skrev:Sjøltilliten er det ikkje mye å utsette på :dag1234 skrev:Enig Brasse. Jeg setter spesielt første albumet til The Smiths høyt, og The Queen is dead.
Nå prøver jeg Benchmark.
Richard Buckner - Since
Hans beste forøvrig![]()
"for mye i toppen og for slank nedentil. Akkurat motsatt proposjonal med meg."
Altså, "for mye nedentil..."
Nevermind. Lettere bakfull i dag, det får ta skylden.
Veldig mange, og nesten utelukkende gode erfaringer med å handle brukt fra marketplace. Bare les tilstandsbeskrivelsen grundigdag1234 skrev:Jojo, men ikke så langt ned. Har da litt bluferdighet igjen... Bakfull eller ikke.Townes skrev:Nuvel, det var ei heller det jeg siktet til.dag1234 skrev:Ser det tolkingen. Realitetene er nok at jeg er stadig mer glissen på toppen, men tar det igjen med å være desto sidere i buken. Men jeg har i allefall ikke så tjukke bein! Så hvis du kan forestille deg ei pære med fire piperensere stukket inn, da er du i nærheten.Townes skrev:Hehe, det var nok bare tolkningen min som var litt far fetched 8)dag1234 skrev:Ikke? Det vil jeg absolutt protestere på. Er det noe jeg kunne trengt mer av så er det sjøltillit.Townes skrev:Sjøltilliten er det ikkje mye å utsette på :dag1234 skrev:Enig Brasse. Jeg setter spesielt første albumet til The Smiths høyt, og The Queen is dead.
Nå prøver jeg Benchmark.
Richard Buckner - Since
Hans beste forøvrig![]()
"for mye i toppen og for slank nedentil. Akkurat motsatt proposjonal med meg."
Altså, "for mye nedentil..."
Nevermind. Lettere bakfull i dag, det får ta skylden.
Fant plata på amaz.com og brukt på amax.uk. Har litt skepsis, men har du - eller andre for den del - erfaring med å kjøpe brukt på amazon.uk/com?
Setter på den etterpå jeg.JanR skrev:![]()
Cd.
![]()
/jan
En av de beste skivene fra den kantendag1234 skrev:Porcupine Tree - In Absentia
Porcupine Tree-bonanza!!!! ;DJanR skrev:En av de beste skivene fra den kantendag1234 skrev:Porcupine Tree - In Absentia
Venter den inn på vinyl til uka.
/jan
Den har snurret titt og ofte her, men "desverre" på cd kun.vargen skrev:Porcupine Tree-bonanza!!!! ;DJanR skrev:En av de beste skivene fra den kantendag1234 skrev:Porcupine Tree - In Absentia
Venter den inn på vinyl til uka.
/jan
@dag1234:
Sier meg enig med JanR, det er en av de beste.
@JanR:
Gled deg! Jeg må bare få kjøpt inn platespiller jeg nå, så jeg får spilt av mitt ex!![]()
15 bonussekunder til deg.Tor skrev:Lou Reed på SVT2 nå
Den på vinyl Vargen, ohlala ;Dvargen skrev:@Anonym:
Trenger man noe motvekt til Porcupine Tree da? ;D
Neste skive i Xandra'n er:
![]()
Porcupine Tree - Fear Of A Blank Planet.
Argh, jeg har den på vinyl selv, men en slik limited edition. Ligger faktisk i plasten ennå.JanR skrev:Den på vinyl Vargen, ohlala ;Dvargen skrev:@Anonym:
![]()
/jan
Holder på å kjøpe in PT på vinyl. Har de nye på vinyl men de gamle kun på cd :-\vargen skrev:Argh, jeg har den på vinyl selv, men en slik limited edition. Ligger faktisk i plasten ennå.JanR skrev:Den på vinyl Vargen, ohlala ;Dvargen skrev:@Anonym:
![]()
/janBlir storinnkjøp av LP' etter platespiller nå.
![]()
Må ta kontakt med han, skjønner jeg.JanR skrev:Holder på å kjøpe in PT på vinyl. Har de nye på vinyl men de gamle kun på cd :-\vargen skrev:Argh, jeg har den på vinyl selv, men en slik limited edition. Ligger faktisk i plasten ennå.JanR skrev:Den på vinyl Vargen, ohlala ;Dvargen skrev:@Anonym:
![]()
/janBlir storinnkjøp av LP' etter platespiller nå.
![]()
Men vår venn Tormod @ panorama records har 5-6 på vinyl inne pr i dag.
Deadwing og up the downstairs blir de neste som skal bestilles.
/jan
Bor nabo med SVT2 , men har jeg dem, nei ;D ;D ;DTor skrev:Lou Reed på SVT2 nå
Begynte å se på SVT for ca 15 minutter siden og det kan anbefales.Tor skrev:Lou Reed på SVT2 nå
Kjøper kun av Tormod eller fra utlandet. Syns de fleste her hjemme er i overkant dyre.vargen skrev:Må ta kontakt med han, skjønner jeg.Min vinyl (og CD'r) blir for det meste kjøpt inn fra burningshed.com. Drevet av artister, for artister.
Og de har den beste servicen jeg har opplevd der. Og til slutt støtter du jo artistene litt mer enn om du f.eks. kjøper via play.com/Platekompaniet og lignende.
Hvordan er vinylprisene hos panorama records mtp. Porcupine Tree?