U
utgatt60135
Gjest
Flott hva?
Er vel strengt tatt Damn the torpedoes ? Kongeplate uansettErosLoveking skrev:TorpedoesRoberten skrev:Jeg hører på Tom Petty, coveret er rødt, og han står der og ser yngre ut enn han er i dag, men jeg orker ikke reise meg fra sofaen og se hva den heter.
Takk, Eros, du er en venn i nøden.ErosLoveking skrev:TorpedoesRoberten skrev:Jeg hører på Tom Petty, coveret er rødt, og han står der og ser yngre ut enn han er i dag, men jeg orker ikke reise meg fra sofaen og se hva den heter.
Haha, heldig du Roberten, har dessverre ingen slik kulturarv i vente, her må alt kjøpes for egne pæng.Roberten skrev:Takk, Eros, du er en venn i nøden.ErosLoveking skrev:TorpedoesRoberten skrev:Jeg hører på Tom Petty, coveret er rødt, og han står der og ser yngre ut enn han er i dag, men jeg orker ikke reise meg fra sofaen og se hva den heter.
Raidet platehyllene til opphavet etter middagen i kveld, så nå har jeg mye gubbrock å jobbe meg gjennom.
Hørt litt på den Riley saken ja, det virker jævla lovende. Takker for tips der!ErosLoveking skrev:Haha, heldig du Roberten, har dessverre ingen slik kulturarv i vente, her må alt kjøpes for egne pæng.Roberten skrev:Takk, Eros, du er en venn i nøden.ErosLoveking skrev:TorpedoesRoberten skrev:Jeg hører på Tom Petty, coveret er rødt, og han står der og ser yngre ut enn han er i dag, men jeg orker ikke reise meg fra sofaen og se hva den heter.
Raidet platehyllene til opphavet etter middagen i kveld, så nå har jeg mye gubbrock å jobbe meg gjennom.
Har hatt mitt opphav på besøk i jula, jommen voknet han til liv når jeg spilte "Riley" (storveis skive btw)
Alle over 32 er gubber. Okke som, med eller uten bart.Townes skrev:Hørt litt på den Riley saken ja, det virker jævla lovende. Takker for tips der!ErosLoveking skrev:Haha, heldig du Roberten, har dessverre ingen slik kulturarv i vente, her må alt kjøpes for egne pæng.Roberten skrev:Takk, Eros, du er en venn i nøden.ErosLoveking skrev:TorpedoesRoberten skrev:Jeg hører på Tom Petty, coveret er rødt, og han står der og ser yngre ut enn han er i dag, men jeg orker ikke reise meg fra sofaen og se hva den heter.
Har hatt mitt opphav på besøk i jula, jommen voknet han til liv når jeg spilte "Riley" (storveis skive btw)
Her fortsetter vi med Tom Waits, og svigers bifaller (så da er det vel gubberock?)
Tom Waits - Closing time
![]()
Nei, dette ble for mye dynamikk så sent.Lyngen skrev:Shostakovich symfoni nummer ti.
![]()
veldig bra frøken å gå til sengs medErosLoveking skrev:
Det er godjenten sin det.65finger skrev:veldig bra frøken å gå til sengs medErosLoveking skrev:fantastisk plate!
baluba skrev:To gamle gubber underholder en annen gammel gubbe.
![]()
Elton og Leon.
Takk, det samme. Men nå tror jeg at jeg kaster håndkleet inn, pusser tannebisser og går til sengs. Jeg og guttungen er på juleferie hos de enda eldre, og jeg forventer å finne ham på¨skrå over hele dobbeltsengen på gjesterommet. Det er utrolig hvor lang og plasskrevende en tiåring kan være. :65finger skrev:lakenskrekken hærjer
;D Eels har litt mer hår. Og litt mer å fare med.Supertramp skrev:Han på Eels coveret ligner da veldig mye på Egil Hegerberg "Bare Egil Band"?
![]()
![]()