Hva lytter du til i dag ?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Status
    Stengt for ytterligere svar.
    Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    vargen skrev:
    @dag1234:
    Bedre enn sist eksamen.:) Det har vært noen travle uker, da vi har hatt semesteroppgaver i tillegg. Typisk nok er det lagt opp til å levere de inn dagen før hver eksamen, så det har blitt stress med både oppgaver og eksamen på litt over en uke.:)
    Er det sånn det har blitt... Vi hadde i alle fall tre, fire uker fra innlevering av semesteroppgave til eksamen. Tvi, tvi uansett. ;)

U

utgatt60135

Gjest
    Galleri og gatemusikk:

Resultat(ikke helt samme farge som dette bilde):

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.017
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Julebord og seminar på Voss er unnagjort. Tror dere faen ikke hotellet serverte julemat til lunch dagen derpå i tillegg, og det vil si i dag. Letter oppblåst, bittelitt pannebånd og liten lyst til å drikke whisky i dag også - vel, litt god musikk gjør sikkert jobben for min slitne kropp i kveld. Første plate etter landing i Casa baluba blir en av de som stiller sterkt blant det beste nye jeg har hørt i år, Robert Plants Band Of Joy. Altfor stor dissens regner jeg ikke det vil bli mot den påstanden. :)

Hvorfor føles det som om jeg har danset i hele natt, når jeg vet det ikke var musikk på hotellet???

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.646
    baluba skrev:
    Julebord og seminar på Voss er unnagjort. Tror dere faen ikke hotellet serverte julemat til lunch dagen derpå i tillegg, og det vil si i dag. Letter oppblåst, bittelitt pannebånd og liten lyst til å drikke whisky i dag også - vel, litt god musikk gjør sikkert jobben for min slitne kropp i kveld. Første plate etter landing i Casa baluba blir en av de som stiller sterkt blant det beste nye jeg har hørt i år, Robert Plants Band Of Joy. Altfor stor dissens regner jeg ikke det vil bli mot den påstanden. :)

Hvorfor føles det som om jeg har danset i hele natt, når jeg vet det ikke var musikk på hotellet???
    Fordi du gjennomførte masse samleier som har gjort deg litt støl, og dessuten kan man bli litt slack dersom man har drukket kopiøse mengder med alkohol uten å fylle på med vann ?

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    21.179
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Absolutt en av årets beste plater; Band Of Joy.

Svimmel?
    Mer whisky ;D

Hiver over Planten her og :)

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Roberten skrev:
    baluba skrev:

Fordi du gjennomførte masse samleier som har gjort deg litt støl, og dessuten kan man bli litt slack dersom man har drukket kopiøse mengder med alkohol uten å fylle på med vann ?

/jan

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.017
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    lars_erik skrev:
    Absolutt en av årets beste plater; Band Of Joy.

Svimmel?
    Mer whisky ;D

Hiver over Planten her og :)
    Det bor en kar i første etasje som ser ut som om han har nok rare piller, kanskje jeg skulle avlegge han et besøk? Mht horisontale utskeielser så er vi nok en litt for voksen og sammensveiset bedrift til at slikt er særlig lurt. Ingen søte vikarer på kundeservice eller abo lenger, de er alle faste. Med ektefeller vi alle kjenner. Noen ganger skulle jeg ønske at jeg egentlig jobbet i Se & Hør. ;)

Jeg tror jeg lar både hippien i første og barskapet være i fred, og roer ned med julebrus i glasset i kveld. Musikken fungerer i alle fall helt perfekt til bruken, men noe annet hadde jeg ikke forventet. Sett bort fra at Band Of Joy kanskje fungerer enda bedre i kveld enn tidligere kvelder i det siste.

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    21.179
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Mer man muligens må skaffe seg da?
    Hva slags musikk er det da? Brendan Perry, mener jeg.

G

Gjestemedlem

Gjest
    lars_erik skrev:
    Perry er gubbevokalisten i Dead can Dance, som du sikkert kjenner. Soloprosjektene er mye i samme gaten.

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    21.179
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Gjestemedlem skrev:
    lars_erik skrev:
    Perry er gubbevokalisten i Dead can Dance, som du sikkert kjenner. Soloprosjektene er mye i samme gaten.
    Ok. Må prøve og få til en lytt. Spotify?

mikefish

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.01.2005
    Antall liker
    517
    Hadde flaks og fant Brendan Perry's 'eye of the hunter' i en 4 for 100kr. plateskred.Hans nye 'ark' har gått meg hus forbi.Takk for tipset !

mvh. s,

G

Gjestemedlem

Gjest
    Eye of the Hunter er slett ikke så ille. Ark er pompøs pusetrynepop og gudsjammerlig kjedelig. :-\

Begge ligger på Spotify så det anbefales å høre før man kaster bort pengene.

mikefish

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.01.2005
    Antall liker
    517
    Tar det som et godt råd Gjestemedlem !

Nå tenkte jeg å sette på den nye til Norah Jones m/mange venner.

...featuring Norah Jones

mvh. s,

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    21.179
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Her trengs det noe som røsker litt liv....eh, død i folk :D

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.017
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Sorry, gubber. Jeg orker ikke å finne fram coveret til Holly Golightlys Truly She Is None Other.

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.646
    baluba skrev:
    Sorry, gubber. Jeg orker ikke å finne fram coveret til Holly Golightlys Truly She Is None Other.
    Hva med coveret til en Neko Case skiva, da ? Black Listed, Furnace Room Lullaby, eller Fox Confessor Brings The Flood, kanskje ?

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.017
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Roberten skrev:
    baluba skrev:
    Hva med coveret til en Neko Case skiva, da ? Black Listed, Furnace Room Lullaby, eller Fox Confessor Brings The Flood, kanskje ?
    Hadde jeg enda visst hva det var cover til, så hadde jeg sikkert ikke orket å finne de heller. Akkurat som jeg ikke gidder å finne fram coveret til Hollys The Main Attraction heller... Totalt umotivert, selvsagt. ;)

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    baluba skrev:
    Roberten skrev:
    baluba skrev:
    Hadde jeg enda visst hva det var cover til, så hadde jeg sikkert ikke orket å finne de heller. Akkurat som jeg ikke gidder å finne fram coveret til Hollys The Main Attraction heller... Totalt umotivert, selvsagt. ;)
    For mye jodlebrus?

Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn