Jada, slutt å mase 
Vedlegg
-
19.1 KB Visninger: 167
Snaisen plate, også på cdFinbeck skrev:
Ei god plate er det.Nå er det The Dirty South som er neste ut.dag1234 skrev:Snaisen plate, også på cdFinbeck skrev:.
Den er jo den beste ;D.Finbeck skrev:Ei god plate er det.Nå er det The Dirty South som er neste ut.dag1234 skrev:Snaisen plate, også på cdFinbeck skrev:.
Oh, go on, be a sport, lars_erik! Build a brigde, get over it ;D.lars_erik skrev:Mektig provosert på mitt sykeleie av en møkkaanmeldelse i albumstafetten, spiller jeg denne
Nytes med Ibux og Cola ;D
pahf skrev:Diana Krall - Christmas songs og Duffy - Rockeferry nytes med en juledahls
He, he ;Dbaluba skrev:Søren ta, jeg har tilbrakt minst tyve minutter letende etter Scritti Polittis Cupid & Psyche '85, noe som har etterlatt meg ganske gretten og sur. Og hva passer da bedre enn noe fra den helt andre enden av skalaen, Dr. Johns voodoo-rock på Gris Gris. Det formelig lukter sump, sort magi og fandenskap av denne platen. 8)
Denne platen hadde nok fått orden på den puslete influensaen til lasse, litt hjulpet av en palle billig whiskey og alt annet som er godt. Problemet med helsen din, min venn, er at du hører på altfor puslete musikk hele tiden. For mye småpirk er farlig for helsen, vet du ikke det?![]()
Hey! Det er jo jeg det!lars_erik skrev:Full av botox og ansiktsopperasjoner 8)
Jeg VISSTE det :dag1234 skrev:Hey! Det er jo jeg det!lars_erik skrev:Full av botox og ansiktsopperasjoner 8)