Gode minner unge mann, gode minnerroom skrev:
/jan
|
Gode minner unge mann, gode minnerroom skrev:
Fredagskveld er "mimrekveld"room skrev:Kjekt med inspirasjon!
Takk JanR!!
room/
En fantastisk plate, Dag.dag1234 skrev:Finn Kalvik; To tunger
Vokste opp med dette ;D. Mange fine minner, og ikke særlig kult å like i oppveksten.lars_erik skrev:En fantastisk plate, Dag.dag1234 skrev:Finn Kalvik; To tunger
Og tekstene til Inger Hagerup...
Edru?dag1234 skrev:Vokste opp med dette ;D. Mange fine minner, og ikke særlig kult å like i oppveksten.lars_erik skrev:En fantastisk plate, Dag.dag1234 skrev:Finn Kalvik; To tunger
Og tekstene til Inger Hagerup...
Men, egentlig er jeg for edru til å snakke med deg i dag.
Takk for den din jypling!.Marcus skrev:Må jo stadig drive å dreie dere gamle sløvpeiser inn på riktig musikk her.
Dag er da ikke SÅ gammel ;D.Marcus skrev:Må jo stadig drive å dreie dere gamle sløvpeiser inn på riktig musikk her.
Nei nå har de starta igjen! Mobb-Dag-dagen i dag.lars_erik skrev:Dag er da ikke SÅ gammel ;D.Marcus skrev:Må jo stadig drive å dreie dere gamle sløvpeiser inn på riktig musikk her.
Sløv? 8)
Ja, ikke santdag1234 skrev:Må du se til å lukte på de korkene og, nå da lars_erik! Begge to! Korkene altså.
Deilig musikk dette ;D.
Keith Jarrett / Charlie Haden; Jasmine
Begynner??? Jeg har lyttet til jazz, sånn bevisst da, siden 1977. Da kom jeg fra prog. Det var en befrielse og en sann glede å møte jazzen.lars_erik skrev:Ja, ikke santdag1234 skrev:Må du se til å lukte på de korkene og, nå da lars_erik! Begge to! Korkene altså.
Deilig musikk dette ;D.
Du begynner å bli jazz- elsker du og.
Har lukta på en 8)
Sier som Arnulf Øverland: "Fy faen for et folk! Kapp hue av dem, og hiv dem i søplesjakta- hele bunten!"dag1234 skrev:Begynner??? Jeg har lyttet til jazz, sånn bevisst da, siden 1977. Da kom jeg fra prog. Det var en befrielse og en sann glede å møte jazzen.lars_erik skrev:Ja, ikke santdag1234 skrev:Må du se til å lukte på de korkene og, nå da lars_erik! Begge to! Korkene altså.
Deilig musikk dette ;D.
Har lukta på en 8)
Det er du som har luktet for mye på korken i kveld, tror jeg. Og tullet deg vekk i tulletråder om folk som sterkt skadet av sosialdemokratiet trenger noe å la sitt hat gå ut over. Er jo ikke så greit i snillhetskulturen vår, der alle er så like og så greie.Det var lettere før da vi hadde negrene. For ikke å snakke om jødene, du. De var det godt å hate, gitt. Litt grov nazisme er det vi kunne ha trengt som en mentalhygienisk foranstaltning. Sånn noen år, til vi hadde få renset oss for slagget.
Øverland sa "hue" og "sjakta"...hmm..? Skeptisk. Har du lukta på kork nr 3, nå eller?lars_erik skrev:Sier som Arnulf Øverland: "Fy faen for et folk! Kapp hue av dem, og hiv dem i søplesjakta- hele bunten!"dag1234 skrev:Begynner??? Jeg har lyttet til jazz, sånn bevisst da, siden 1977. Da kom jeg fra prog. Det var en befrielse og en sann glede å møte jazzen.lars_erik skrev:Ja, ikke santdag1234 skrev:Må du se til å lukte på de korkene og, nå da lars_erik! Begge to! Korkene altså.
Deilig musikk dette ;D.
Har lukta på en 8)
Det er du som har luktet for mye på korken i kveld, tror jeg. Og tullet deg vekk i tulletråder om folk som sterkt skadet av sosialdemokratiet trenger noe å la sitt hat gå ut over. Er jo ikke så greit i snillhetskulturen vår, der alle er så like og så greie.Det var lettere før da vi hadde negrene. For ikke å snakke om jødene, du. De var det godt å hate, gitt. Litt grov nazisme er det vi kunne ha trengt som en mentalhygienisk foranstaltning. Sånn noen år, til vi hadde få renset oss for slagget.
8)