K
Kaare G. Opsahl
Gjest
denne
Vedlegg
-
31.4 KB Visninger: 169
|
U like? Tok tid med meg, men liker den veldig godt no.dag1234 skrev:The National; High Violet
Det er bare så typisk:Townes skrev:U like? Tok tid med meg, men liker den veldig godt no.dag1234 skrev:The National; High Violet
Er ikkje den der plata der på grensen til ubrukeleg?dag1234 skrev:The Besnard Lakes Are the Roaring Night
Townes skrev:Er ikkje den der plata der på grensen til ubrukeleg?dag1234 skrev:The Besnard Lakes Are the Roaring Night
Ei vannvittig god skive, koser deg ille nå tenker jeg65finger skrev:Her jobbes det med albumstafetten
Lennon hadde jo et komplisert forhold til sin mor. Det var preget av at han opplevde seg som skadet av store mangler i hennes evne til å relatere seg til ham på en skikkelig måte.lars_erik skrev:En fantastisk låt.
Her er det sårhet, kraft, dybde og innlevelse.
:dag1234 skrev:Townes skrev:Er ikkje den der plata der på grensen til ubrukeleg?dag1234 skrev:The Besnard Lakes Are the Roaring Night
Kommer litt an på hva du tenkte å bruke den til. Sexhjelpemiddel: elendig. Tefat: ok. Blink: super.
Musikken på den derimot, synes jeg ikke er så ulykksalig. Men jeg kan bli litt sliten i hodet hvis jeg hører for mye på sånn musikk. Det blir litt for mye av det meste, og for kompakt lydbilde og nesten ikke fred å få noe sted i denne musikken. Jeg forestiller meg at dette er ganske langt vekke fra det du vanligvis faller for.