hehe,høre på den samme,på vinyl...mono denne gangenH.R skrev:øver meg til albumstafetten.
Veldig fornøyd med den!tkr skrev:Denne her også:
![]()
Knallbra!
mvh
Flott musikk. Den ser dessverre ut til å være temmelig dynamisk komprimert. LEDene på på preen ligger nesten konstant oppe i rød sektor her. Ikke noen bombe, akkurat, men synd.65finger skrev:Veldig fornøyd med den!tkr skrev:Denne her også:
![]()
Knallbra!
mvh
Nei, se på'n Dag, du. Nå har'n jommen våknet fra potetstappedvalen og satt på kveldens første knallskive. Bevares.dag1234 skrev:The Rural Alberta Advantage; Hometowns
65finger skrev:Denne, nesten på høyde med Rubber Soul ;D
Vær grei Roberten! Jeg har vært i psykisk ubalanse og ute av vater. Nå strever jeg med å gjenvinne realitetsoppfatningen - den vi som regel deler, de fleste av oss, jaffal. I musikken søker jeg gjensvar på min indre usikkerhet og følelse av å valse over alt og alle. Nå er detRoberten skrev:Nei, se på'n Dag, du. Nå har'n jommen våknet fra potetstappedvalen og satt på kveldens første knallskive. Bevares.dag1234 skrev:The Rural Alberta Advantage; Hometowns
Hvordan vil du si denne er i forhold til Beyond the Missouri Sky, som jo er ganske så bra?lars_erik skrev:Charlie Haden, Land of the Sun