Søndagsstemning:
Vedlegg
-
23.3 KB Visninger: 201
|
Takker, godt å ha litt støtte.dag1234 skrev:Du har min fulle sympati. Statistikk var drepen, og jeg har i grunnen aldri fått særlig bruk for det heller. Hold ut. The end is near!vargen skrev:![]()
Dredg - Catch Without Arms på Spotify. Vegrer meg for å ta frem boka og lese om regresjonsanalyse..
Ja, hvis du skal forske, så må du kunne statistikk.vargen skrev:Takker, godt å ha litt støtte.dag1234 skrev:Du har min fulle sympati. Statistikk var drepen, og jeg har i grunnen aldri fått særlig bruk for det heller. Hold ut. The end is near!vargen skrev:![]()
Dredg - Catch Without Arms på Spotify. Vegrer meg for å ta frem boka og lese om regresjonsanalyse..Jeg er godt i gang med planlegging av masteroppgave, og i den forbindelse skal jeg bruke kvantitativ metode. Så det er vel like greit å lære det med en gang.
![]()
Forslaget drøftes, og sentralt er foreningen sterkt innstilt på å åpne for mastere, men ingenting er bestemt enda. Tror nok det er den veien det går, noe jeg ikke har særlige innvendinger mot. Du kan jo følge med her: http://www.psykol.no/vargen skrev:@dag1234:
Hehe.Flere klassekamerater vurderer sterkt kvalitativ metode. Jeg føler at jeg lærer mye mer ved å bruke metoden i praksis, så da ser jeg på bruk av en kvantitativ metode i min masteroppgave som en god mulighet til å lære det ordentlig.
Forresten, har du hørt noe mer om hvorvidt masterstudentene blir tatt opp i Psykologforeningen? Veldig lite info her for tiden, vil vi vite noe, må vi aktivt søke det opp, og det er det få som gidder i disse eksamenstider.
Siste nå, før musikken slås av, og bøkene åpnes:
![]()
Blackfield - Blackfield II.
Jeg føler at de tre jeg har holder. Det kan bli litt for mye, når det er såpass likt. Her går det i Lloyd Coles siste, Broken Record.Anonym skrev:Jeg er enig med deg i det. Rart egentlig siden den EP'en han kom med mellom The Crying Light og den siste har mange gode kvaliteter.Lyngen skrev:Fin plate Dag lytter til og særlig Fingerens plate er en skatt.
Jeg setter på Antonys siste som jeg ikke foreløpig har blitt like begeistret for, men husker jo hvor mye The Crying Light vokste. Men det er nok han svakeste eller minst sterke er vel bedre å si.
Hva syns du?baluba skrev:Jeg føler at de tre jeg har holder. Det kan bli litt for mye, når det er såpass likt. Her går det i Lloyd Coles siste, Broken Record.Anonym skrev:Jeg er enig med deg i det. Rart egentlig siden den EP'en han kom med mellom The Crying Light og den siste har mange gode kvaliteter.Lyngen skrev:Fin plate Dag lytter til og særlig Fingerens plate er en skatt.
Jeg setter på Antonys siste som jeg ikke foreløpig har blitt like begeistret for, men husker jo hvor mye The Crying Light vokste. Men det er nok han svakeste eller minst sterke er vel bedre å si.
![]()
Jeg har av forskjellige årsaker ikke tatt meg skikkelig tid til å lytte til den, det har blitt endel av andre genre i det siste. Men den ser ut til å vokse kraftig på meg, så rundt juletider bør den være blant mine favoritter.musicus skrev:Hva syns du?baluba skrev:Jeg føler at de tre jeg har holder. Det kan bli litt for mye, når det er såpass likt. Her går det i Lloyd Coles siste, Broken Record.Anonym skrev:Jeg er enig med deg i det. Rart egentlig siden den EP'en han kom med mellom The Crying Light og den siste har mange gode kvaliteter.Lyngen skrev:Fin plate Dag lytter til og særlig Fingerens plate er en skatt.
![]()
mvh
Det tror jeg du vil gjøre. Det er fremdeles en fabelaktig film. Men jeg husker med gru det forferdelige coveret som den kom pakket i da den ble sluppet på video den gang. Vegret meg mange ganger før jeg leiet den i mangel på noe bedre. Hvilket oppsig da jeg endelig satt den på. Så den igjen for et par-tre år siden og den hadde ikke tapt seg.baluba skrev:Sitter nok engang på Kystbussen, og denne gang skal tiden brukes til å se en "moderne", fransk filmklassiker. De som har sett filmen, vet hvorfor jeg har lagt inn dette filmklippet. For det er jo fra filmen, tross alt. Jeg håper jeg liker filmen like godt som for 25 år siden.
men det holder nå at jeg gjør det, for den snurrer nå herLiving on a Back Street is hampered by faceless performances and bland material that has little relation to the classic Spencer Davis hits of the '60s. It's little wonder the group packed it in for the second and final time after the release of this album. (fra http://www.allmusic.com/album/living-on-a-back-street-japan-r952721)
hjemmeside, http://www.stackridge.net/ derfra, et sitat:Stackridge are a British folk, pop and progressive rock group who were at the height of their success during the early 1970s. The band's output is characterized by quirky humour and rhythmic catchy sing-along tunes. Stackridge mixes clever lyrics and tuneful melodies with innovative arrangements. The group has claimed a wide range of influences including The Beatles, The Beach Boys, Frank Zappa, Syd Barrett, Robin Williamson, The Marx Brothers, Flanders and Swann, Bing Crosby, Tom Lehrer, Gilbert & Sullivan, Frederick Delius, J.S. Bach and Igor Stravinsky.
om albumet, fra: http://en.wikipedia.org/wiki/Extravaganza_%28album%29 derfra"Of all the bands I used to listen to in the early '70s. There are few I remember more fondly than Stackridge." ---Jonathan Coe, International Best Selling Author
Extravaganza is the fourth album by the British rock group Stackridge. The album was produced by Tony Ashton at AIR Studios, London. The album was originally released in the UK on Elton John's Rocket Records label. Stackridge was the first group signed to the new label. [....]
Personnel
* Andy Davis (Andy Cresswell-Davis) guitar, mellotron, vocals
* Michael Evans - violin
* Michael "Mutter" Slater - flute, vocals
* James "Crun" Walter - bass
* Keith Gemmell - saxophones, clarinet, flute
* Paul Karas - bass, vocals
* Rod Bowkett - keyboards
* Roy Morgan - drums
Production
* Produced by Tony Ashton and Stackridge
* Engineers : Geoff Emerick, Pete Swettenham, Gary Edwards