S
Spyd
Gjest
I kveld lytter jeg til Sticky Fingers med Rolling Stones mens jeg leser Keith Rickhards nye selvbiografi, anbefaler begge deler.
Mvh Spyd
Mvh Spyd
Noe for meg, da?Townes skrev:Fortsetter i noenlunde samme landskapet som 6 string drag
Black Water Gospel - s/t
![]()
Kan vel falle i smak hos dem som liker drive-by truckers, uncle tupelo und so weiter.
Kanskje. Men eg er redd det kan bli litt for skjeivt og skranglete for din smak? Det låter kanskje litt rufsete og upolert. Det er nok mer likt tidlig uncle tupelo (de to første) enn drive-by truckers, sjøl om de første platene til truckern'e kanskje kan være sammenlignbare.dag1234 skrev:Noe for meg, da?Townes skrev:Fortsetter i noenlunde samme landskapet som 6 string drag
Black Water Gospel - s/t
![]()
Kan vel falle i smak hos dem som liker drive-by truckers, uncle tupelo und so weiter.
Stoler ikke helt på deg, der duTownes skrev:Kanskje. Men eg er redd det kan bli litt for skjeivt og skranglete for din smak? Det låter kanskje litt rufsete og upolert. Det er nok mer likt tidlig uncle tupelo (de to første) enn drive-by truckers, sjøl om de første platene til truckern'e kanskje kan være sammenlignbare.dag1234 skrev:Noe for meg, da?Townes skrev:Fortsetter i noenlunde samme landskapet som 6 string drag
Black Water Gospel - s/t
![]()
Tipper du må handle brukt i så fall. Mm den er på spotify då. Men uncle tupelo er noen strå hvassere enn denne gjengen, bare så det er sagt! Eg anbefaler strengt tatt ikkje bwgdag1234 skrev:Stoler ikke helt på deg, der duTownes skrev:Kanskje. Men eg er redd det kan bli litt for skjeivt og skranglete for din smak? Det låter kanskje litt rufsete og upolert. Det er nok mer likt tidlig uncle tupelo (de to første) enn drive-by truckers, sjøl om de første platene til truckern'e kanskje kan være sammenlignbare.dag1234 skrev:Noe for meg, da?Townes skrev:Fortsetter i noenlunde samme landskapet som 6 string drag
Black Water Gospel - s/t
![]()
Kan vel falle i smak hos dem som liker drive-by truckers, uncle tupelo und so weiter.. Må ha meg en lytt selv.
Han der som påstår han er sønnen min ga meg en runde med spotify, så nå trosser jeg dine anbefalingerTownes skrev:Tipper du må handle brukt i så fall. Mm den er på spotify då. Men uncle tupelo er noen strå hvassere enn denne gjengen, bare så det er sagt! Eg anbefaler strengt tatt ikkje bwgdag1234 skrev:Stoler ikke helt på deg, der duTownes skrev:Kanskje. Men eg er redd det kan bli litt for skjeivt og skranglete for din smak? Det låter kanskje litt rufsete og upolert. Det er nok mer likt tidlig uncle tupelo (de to første) enn drive-by truckers, sjøl om de første platene til truckern'e kanskje kan være sammenlignbare.dag1234 skrev:Noe for meg, da?Townes skrev:Fortsetter i noenlunde samme landskapet som 6 string drag
Black Water Gospel - s/t
![]()
Kan vel falle i smak hos dem som liker drive-by truckers, uncle tupelo und so weiter.. Må ha meg en lytt selv.
![]()
dag1234 skrev:Det der var da ikke dårlig, Townes. Synes det minner om de som kom på tredjeplass i DBT-soundalike konkuransen. 8)
Men det hadde nok vært en opplevelse og vært der. Har en svoger som har babla om at vi burde dratt dit.Townes skrev:Jimmy Reed - I'm Jimmy Reed
![]()
@ozzy - Kom på (takket være platene du snurret) at eg har en stående invitasjon fra Guy Forsyth personlig om å komme over til Austin og bo med ham under SXSW. Eg betviler hensiktene hans, så lar det være med inviten. Det er uansett så mange år siden nå, at eg tviler på han husker det ;D