O
om.s
Gjest
I ett regnfyllt Gøteborg er det Per Gessle "En händig man" som starter dagen her hjemme....
|
Det er lenge siden vi gutta med blindtestene hadde noe nytt. Men det var en utrolig seig dag på jobben i dag, en frisk krangel hjelper. Krangel er også en form for liv. Dessuten har jeg aldri akkumulert poster så friskt som i dag, så aldri så galt, som det heter. De magiske 1000 er snart i sikte. Uansett er det musikken som ruler.ch skrev:The bootleg series vol.4 - Bob Dylan live 1966.
Dobbel vinyl selvsagt.
Mens jeg ser om gutta med blindtestene har noe nytt å komme med.
Har jeg et liv? Antagelig ikke, men Bob hjelper.
mvh
Vel....har du kanskje ikke hørt Mick Ronsons versjon av nevnte låt ?Like a Rolling Stone" og rock blir ikke stort bedre enn det
Saga er morroHCS skrev:Saga....koser meg med gammel prog rock ifra canada.,,, ;D
Samme spørr jeg om...Har 7 utgivelser og de låter møkk for å si det enkelt... In Transit er beste album , men lyden er pyton...Kanskje noen andre vet om noen gode innspillinger med de ?JanR skrev:Saga er morroHCS skrev:Saga....koser meg med gammel prog rock ifra canada.,,, ;D
Finns det noen utgivelser som faktisk låter litt ok ?
Har 5-6 cd's her men syns vel (mildt sagt) kvaliteten er så der.Synd for musikken er bra.
Sitter foresten å hører på Tom Waits i dag.
/jan
om.s skrev:På vei til jobben nå i ettermiddag har oppladningen til Porcupine Tree konserten på torsdag begynt med "Fear of a blank planet"...
Fortsetter idag med samme skive + "In absentia" og noe Lyle Lovett for husfredens skyld (Kona skal med på konserten imorgen, tror ikke hun vet hva har sagt ja til ;D ;D)....Sailor skrev:om.s skrev:På vei til jobben nå i ettermiddag har oppladningen til Porcupine Tree konserten på torsdag begynt med "Fear of a blank planet"...
Da er vi to..... ;D
8)
Den snurrer og går her også. Vokser og vokser, jo mer man hører plata. Og tung musikk med den lydkvaliteten er dessverre fortsatt sjelden vare.Grumpy skrev:Grumpys liste:
Dream Theater - Systematic Chaos (2007)
..................................