[No message]
Vedlegg
-
33.6 KB Visninger: 140
|
usj ja for noe skrotdag1234 skrev:Dette gamle rasket:
![]()
Denne må jeg sjekke ut.Lyngen skrev:usj ja for noe skrotdag1234 skrev:Dette gamle rasket:
![]()
![]()
Jeg hører på dette makkverket:
![]()
Har vært stor fan av black keys lenge. de to siste studioplatene er vel et aldri så lite stilskifte, men det er fortsatt ekstremt braLyngen skrev:Seriøst: Jeg får lyst til å eie denne platen! Liker den bare bedre og bedre jo mer jeg lytter. Black Keys har jeg ikke undersøkt så mye før så det var kanskje på tide?
Hva synes dere? http://open.spotify.com/track/2qJADgQbdIapWDpqvPjchL
![]()
I will ...Vil anbefale deg å sjekke ut soloplata til Dan Auerbach fra i fjor, den er på spotify, og for meg er den blant de beste skivene som kom i 2009.
Best og best, kommer jo an på ka du foretrekker detLyngen skrev:![]()
Så hvilke er dere beste skiver?
Fikk ikke like godt inntrykk av The Big Come up og Magic Potion, som Brothers og Attack & Release. Kan det være at the Brothers er best?
I will ...Vil anbefale deg å sjekke ut soloplata til Dan Auerbach fra i fjor, den er på spotify, og for meg er den blant de beste skivene som kom i 2009.
jepp, Shadows er super den. Du har noe å se frem til. Vedr. Spotify; hos meg låter Spotify (premium) og Beresford DAC så godt at jeg nesten glemmer å skaffe meg slike album i anstendig format.....mikefish skrev:denne står også på ukens innkjøpsliste (Teenage Fanclub) ! men i og med at jeg bor 200 kr.unna nærneste platesjappe blir det nok kjøp over nettet.(spotify brukes bare til å høre plater som ikke lengre er tilgjengelig og de jeg aldri kommer til å kjøpe).holder derfor for på spenninga til cd'en er kommet inn døra.
registrerer at den også har fått gode kritikker.
mvh. s,