Hva lytter du til i dag ?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Status
    Stengt for ytterligere svar.

Townes

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Antall liker
    10.643
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    kjetinho skrev:
    baluba skrev:
    Oj oj oj. ???

@ Tor, gismo, Lyngen, Eros, Townes, bjornh, H.R., finger og room: Innleggene deres tjener som perleeksempler på hvorfor i alle fall artistens navn bør være med i innleggene. Ingen av deres bilder vises i min nettleser. Hvorfor? Aner ikke, jeg er ikke datanerd. Men problemet er sikkert tilstede hos flere enn meg.

Finnes det ingen grenser for hvor interne og utihelvetes late dere kan være? :mad:
    Jo, skal me sjå: For å ta det frå toppen: Gluntan - La oss leve for hverandre, to gonger Lady Gaga, med hennar nyaste, Carola - Personligt, Eikanger Bjørsvik brass band - Osterfjorden rundt. Rune Rudberg - Fra havet til viddene, Wenche Myhre - Sanger Fra Dengang Mor Var Liten 3, Lydbok - Dunderklumpen
    Hmm?

Har samme problem på jobb, men det er fordi IT-avd kjører websense over en lav sko, og dermed blokkers 99% av bilder etc.
    Men eg hører bare på drit allikevel, så ikke så interessant å se ka det er :)

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    når jeg kaller noen en kuk uten å ha møtt de, er det på plass med et kyss i all vennskapelighet, så fremt det ikke er vondt ment da. ;)

Nå:
    Monks - The Early Years 1964-1965
    (unødvendig å si at det er på vinyl. Har ikke hatt leirduemaskina tilkoblet på mange uker. )

US-soldater som tjenestegjorde i Tyskland på 60-tallet, startet et av tidenes første virkelige punkband. Imaget var munkekapper (ved noen anledninger), hvitt (munke)tau som slips og barberte måner.

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.016
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    ErosLoveking skrev:
    når jeg kaller noen en kuk uten å ha møtt de, er det på plass med et kyss i all vennskapelighet, så fremt det ikke er vondt ment da. ;)
    Det er vel litt av funksjonen til smileys/emoticons. De avvæpner på en måte et utsagn litt.
    Men når det er sagt så vil jeg tro at også du har opplevd det du vil kalle kuker uten å ha møtt dem for direkte verifisering også. ;)

Selv har jeg kjørt nok en omgang med Raphael Saadiqs "The Way I See It" i dag.

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    baluba skrev:
    ErosLoveking skrev:
    Det er vel litt av funksjonen til smileys/emoticons. De avvæpner på en måte et utsagn litt.
    Men når det er sagt så vil jeg tro at også du har opplevd det du vil kalle kuker uten å ha møtt dem for direkte verifisering også. ;)

Selv har jeg kjørt nok en omgang med Raphael Saadiqs "The Way I See It" i dag.
    Syntes du er hyggelig baluba :) skal ta meg sammen fremover

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    spotify:album:4qvFBtRrwbSgoH3nyVlTCp (baluba! tok bryet med å finne url på Spotify)
    Decemberist - The Crane Wife

Vedlegg

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.016
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Se der, det var sannelig service-innstilling utover det vanlige (selv om det forekommer, selvsagt). Den skal få en omgang når min daglige dose tegnefilmer er fortært. Hyggelig er forresten du også, og de fleste andre jeg har det for vane å skjelle ut med jevne mellomrom i min angstbitre tilværelse. ;)

Townes

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Antall liker
    10.643
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1

Artist: Dead moon
    Tittel: Strange Pray tell
    Release: 1992
    Label: Music Maniac
    Sjanger: ROCK&ROLL !!!

Og i mine ører den beste plata deira!

Greit nok, baluba? :)

MaKi

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2005
    Antall liker
    233
    Torget vurderinger
    4
    Three imaginary boys. Unikt

Peter

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.10.2002
    Antall liker
    1.403
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    5
    Sitter hjemme med nyoperert kne (menisk), så jeg har kost meg med bok og musikk i dag. Følgende har vært innom spilleren:

Ikke alt like bra, men det var kjekt allikevel 8)

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.016
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Townes skrev:

Nei, nå er det for mye for min skrale hjerne. :mad:

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    baluba skrev:
    Townes skrev:

Nei, nå er det for mye for min skrale hjerne. :mad:
    hvorfor :mad: ??

et av mitt livs band. Møtet med de på Hulen, Bergen, høsten 1992 var en sjelsettende opplevelse. Har blitt mange konserter siden.

Må nesten sette på

Dead Moon - In the Graveyard (Tombstone Records 1988)

ottone

Nesten klassiker
    Ble medlem
    08.04.2008
    Antall liker
    12.662
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    3
    Little Feat: Little Feat

Little Feat
    Jada, Little Feat

room

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.05.2008
    Antall liker
    378
    Sted
    Kulturhovedstaden
    Torget vurderinger
    0
    Slash - By the Sword (ft. Andrew Stockdale of Wolfmother) [BRAND NEW!!!]
    Preview på Slashe`s nye album. Release april.
    Syns dette var mer enn godkjent.

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.646
    Her har jeg sensurert vekk en hel masse om piker fra Haugesundsområdet.
    Nesten så jeg er imponert over meg selv.

Hei, baluba ! Jeg hører på Kinks. Det må jeg gjøre ganske ofte. Jeg trenger ikke si hvilken jeg hører på, de er jo alle gode så lenge det er snakk om Village Green, Arthur, Kinks VS osv.

Under denne setningen er det et bilde. Av coveret.

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.016
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Bare å vite at du lytter til Kinks unnskylder deg for det meste. Sett bort fra massemord og pedofili. ;)

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    The Who - Tommy

spotify:track:5GTD3lOyyFEso5hdn4YzJJ
    spotify:track:6UVmSJvAkePCSOYnDYCgCb
    spotify:track:2SO02Z257dLaOPaAf8hoGV
    spotify:track:4wTLlsRgnJ6cLtC55EZoov
    spotify:track:2MkUhA6rBRzUCYIwxYJiBl
    spotify:track:3OnbzR6r2DFKjN3l6fzpVR
    spotify:track:2uuxVj5cuRd8tVwh6Pbcej
    spotify:track:4xwXmREv0GIKGUxhN3lycv
    spotify:track:2qAucSk6aSQVSHL5A7AFzN
    spotify:track:0otkI6BRA2KhnT7n3yH49t
    spotify:track:4rNVij4oXBLxjrPloFapVg
    spotify:track:5Nmf3GBAobbi5HrK3I3KzB
    spotify:track:6P7qQMkuQblqm9zuRbTmct
    spotify:track:3UCyTehfjg6qa1QSZpDJwf
    spotify:track:2E5Kinw9qPa0MHuVtgwSs4
    spotify:track:5lhGOmhWq8a7rXyOxS1yyQ

Vedlegg

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.646
    baluba skrev:
    Bare å vite at du lytter til Kinks unnskylder deg for det meste. Sett bort fra massemord og pedofili. ;)
    Alldeles strålende, det er nemlig de to tingene det er bombesikkert at jeg aldri kommer til å trenge tilgivelse for.

R

Rojoh

Gjest
    65finger skrev:
    spotify:album:0wzs0lv1JSDaeUptV5K2AZ
    The Who - Who´s Next
    Et av tidenes beste album
    Her også. Storveis! Trenger bare å avslutte med Magic Bus fra Live at Leeds på noe over middels volum, så er er kvelden reddet. I mellomtiden er det Mountain - Nantucket Sleighride som durer.

Mvh. Johan

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.016
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Roberten skrev:
    baluba skrev:
    Alldeles strålende, det er nemlig de to tingene det er bombesikkert at jeg aldri kommer til å trenge tilgivelse for.
    Så enkeltstående drap og regulær voldtekt er altså innenfor repetoiret? Ja ja, det kunne vært verre... :p

Selv er jeg inspirert av en annen tråd til å ta turen innom Spotify. Rolf Lislevands Diminuito.

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.016
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    65finger skrev:
    Brasse skrev:
    Sovnet i stolen i går til Diminuito. Flott musikk!
    jeg elsker den platen!
    Jeg er jo veldig glad i renessanse-musikk, så dette er ikke helt bak mål. Kanskje en tur til platepusheren er på sin plass til slutt. Først må jeg få høre ferdig, og kjøpe et par andre alternativer som også er snappet opp her på forumet.

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    baluba skrev:
    65finger skrev:
    Brasse skrev:
    jeg elsker den platen!
    Jeg er jo veldig glad i renessanse-musikk, så dette er ikke helt bak mål. Kanskje en tur til platepusheren er på sin plass til slutt. Først må jeg få høre ferdig, og kjøpe et par andre alternativer som også er snappet opp her på forumet.
    Popmusikk fra 1500tallet

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.016
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    65finger skrev:
    baluba skrev:
    65finger skrev:
    Brasse skrev:
    jeg elsker den platen!
    Popmusikk fra 1500tallet
    Død over Howl og Simen fra Howl. Han begynte å gaule, ikke mase men gaule, midt inni Lislevand!!!! Tone D AA er irriterende, Simen bør avrettes snarest på grunn av sin regelrette tortur. Hadde jeg hatt svakere hjerte så hadde jeg neppe vært i stand til å skrive dette nå. Herregud og store Messias, hvordan kan de sette en overkomprimert stemme som gauler - GAULER - inn i reklamepausene. De andre prater da noenlunde behersket, om enn irriterende. Jeg kjøper aldri noe av Howl på grunn av dette, uansett hvor genialt det er. Jeg lader min gamle muskedunder og utstyrer meg meg kart fra Gule Sider. :mad:
    Bare så du vet det, Simen!

U

utgatt60135

Gjest
    baluba skrev:
    65finger skrev:
    baluba skrev:
    65finger skrev:
    Brasse skrev:
    jeg elsker den platen!
    Popmusikk fra 1500tallet
    Død over Howl og Simen fra Howl. Han begynte å gaule, ikke mase men gaule, midt inni Lislevand!!!! Tone D AA er irriterende, Simen bør avrettes snarest på grunn av sin regelrette tortur. Hadde jeg hatt svakere hjerte så hadde jeg neppe vært i stand til å skrive dette nå. Herregud og store Messias, hvordan kan de sette en overkomprimert stemme som gauler - GAULER - inn i reklamepausene. De andre prater da noenlunde behersket, om enn irriterende. Jeg kjøper aldri noe av Howl på grunn av dette, uansett hvor genialt det er. Jeg lader min gamle muskedunder og utstyrer meg meg kart fra Gule Sider. :mad:
    Bare så du vet det, Simen!
    De 100 spenna var vel anvendt for å kunne lytte i ro og mak uten gauling fra en eller annen. Phuu ............ 8)

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.016
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Lyngen skrev:
    De 100 spenna var vel anvendt for å kunne lytte i ro og mak uten gauling fra en eller annen. Phuu ............ 8)
    Tenkte jeg skulle vente med fornying til jeg var hjemme igjen da abonnementet gikk ut for en uke siden, men så mye er ikke pengene verdt. Jeg bare må rase av meg med litt musikk fra egen samling for å få ut litt aggresjon. The Hives - Barely Legal.
    FLAC på HDD er god medisin når det røyner som verst. ;D

Er det andre som har fått med seg Simen fra Howls skrekkopptreden i reklamepausene på Spotify? Please si at bandet er så ille at de fortjener en langsom og pinefull død, hvis dere skulle ha hørt noe av Howls musikk.

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    baluba skrev:
    Lyngen skrev:
    Tenkte jeg skulle vente med fornying til jeg var hjemme igjen da abonnementet gikk ut for en uke siden, men så mye er ikke pengene verdt. Jeg bare må rase av meg med litt musikk fra egen samling for å få ut litt aggresjon. The Hives - Barely Legal.
    FLAC på HDD er god medisin når det røyner som verst. ;D

Kult korps!!! The Hives

R

Rojoh

Gjest
    Kvelden avsluttes med den mest sexy musikken: Funk.

Sly & the family stone: There's a riot goin on

Slabbedask

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.12.2003
    Antall liker
    34
    Halvparten av The Black Keys.

Innspilt i Akron Analog Studio, som er navngitt etter byen det ligger i og utstyret som finnes innefor veggene der.
    Som vanlig fra Auerbach, fjellstøtt.

Vedlegg

Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn