Mensmanjaktermaten-musikk.
Vedlegg
-
58 KB Visninger: 186
Får ta den jeg og. Musikken, altså.lars_erik skrev:Mensmanjaktermaten-musikk.
Et jævla slit; kråkene sitter jo aldri i rodag1234 skrev:Får ta den jeg og. Musikken, altså.lars_erik skrev:Mensmanjaktermaten-musikk.
Ja, men de gjør den Zeppelin/Free greia bedre enn uhorvelig mange andre. Pressure&time seiler opp som en favoritt i år...emotikon skrev:Nytt Zep ripp off band?
Småfunky rock med hærlige riff er det like fullt
Rival Sons; Before The Fire
![]()
Takk for advarselen. Da skal jeg bruke min hardt tilmålte tid til noe annet.emotikon skrev:Nytt Zep ripp off band?
![]()
dag1234 skrev:Takk for advarselen. Da skal jeg bruke min hardt tilmålte tid til noe annet.emotikon skrev:Nytt Zep ripp off band?
![]()
Slik støy tar jo fullstendig fokuset vekk fra det viktigste i denne stund; middagshvilen.Townes skrev:dag1234 skrev:Takk for advarselen. Da skal jeg bruke min hardt tilmålte tid til noe annet.emotikon skrev:Nytt Zep ripp off band?
![]()
![]()
rolfozzy skrev:
Dette er ikke plassen for liv, heller det motsatte.lars_erik skrev:Ja her var det liv, sa bruRa![]()
Ikke tvil om det, nei ???united59 skrev:Dette er ikke plassen for liv, heller det motsatte.lars_erik skrev:Ja her var det liv, sa bruRa![]()
Og slik skal det være.
Murder By Death - Who Will Survive, and What Will Be Left of Them
En fantastisk platemikefish skrev:Markerer at det tredve år siden jeg oppdaget Springsteen med denne gjennom et radioprogram som jeg tror het 'platekarusellen'.
![]()
the river
mvh. s,
Hvordan er den japanske cd-utgaven?mikefish skrev:Fenomenal plate ! Har den både på (ganske slitt 1980-pressing) vinyl og japansk cd-utgave.
mvh. s,
Flere i den klubben ;Dmikefish skrev:Går egentlig og venter på en overdådig jubileums-deluxe utgivelse av 'the river'.Plateselskapet vet å melke bruce-kassa.Og tullinger som meg kjøper det så gjerne.
![]()
mvh. s,