- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
Arctic Monkeys - Humbug
Vedlegg
-
40.2 KB Visninger: 125
En av de jeg liker best fra den karen, flott skivemotoren skrev:Fantastisk plate av en av våre største artister,må du hvile i fred
mvh
Min favoritt er nok denne:JanR skrev:En av de jeg liker best fra den karen, flott skivemotoren skrev:Fantastisk plate av en av våre største artister,må du hvile i fred
mvh
/jan
Huff. Hver gledesstund du fikk på jord, betales nå med sorg.lars_erik skrev:Lavt. Svært lavt.
hva er dette?united59 skrev:En snikende lytt på den siste samlinga til Bob
![]()
Offisiell plate som kommer ut på tirsdag neste uke, tror jeg. Det er litt demoversjoner og litt ukjente spor mm. Ikke nytt stoff altså, men to-tre av sangene skal visstnok ikke ha vært utgitt på album av Bob før.nilsen64 skrev:hva er dette?united59 skrev:En snikende lytt på den siste samlinga til Bob
![]()
en offisell plate eller bootleg?
Ingen dum plate, nei. Hørt den relativt ofte på Spotify, så kjøpte den likeså godt da jeg fant den i hylla på Volum her i Trondheim. Ikke ofte jeg betaler fullpris for skiver, men denna er verdt det.room skrev:Bra plate Vargen.
Inspirert av deg så ble det den på meg også...
Spotify!!!
Ja. Jeg skal aldri drikke mer :'(dag1234 skrev:Huff. Hver gledesstund du fikk på jord, betales nå med sorg.lars_erik skrev:Lavt. Svært lavt.