Hva lytter du til i dag ?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Status
    Stengt for ytterligere svar.

    united

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Innlegg
    24.212
    Antall liker
    33.063
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    Prog er så mangt, prøver meg med denne, om hodet vil :)

    The Pentangle - Basket of Light

    RIP Bert Jansch
     

    mikefish

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.01.2005
    Innlegg
    4.960
    Antall liker
    517
    Ny plate fra mine favoritt-finner.



    Regina - saita mulle

    mvh. s,
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Vurderte en dusj helt til fruen fikk overtalt meg til å hoppe oppi boblekaret med a, ikke noe er som en liten time oppi der ;)
    Og en kald pils da selvsagt.

    Og nå er det tid for litt musikk før taco'n skal inntas.



    Vinyl.

    /jan
     

    united

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Innlegg
    24.212
    Antall liker
    33.063
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    Tenkte holde meg til engelsk også i dag, men når denne fantastiske karen kommer med noe nytt....

    Bonnie "Prince" Billy - Wolfroy Goes To Town

    Glemmer nesten bakrusen :)
     

    Roberten

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Innlegg
    5.644
    Antall liker
    1.361
    Delaney Davidson - Bad Luck Man



    @united59, hvordan er den Oldham saken ? Til min store forundring hoppet jeg over den i platebaren i går. Bør jeg angre ?
     

    Townes

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Innlegg
    15.639
    Antall liker
    10.642
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    Roberten skrev:
    Delaney Davidson - Bad Luck Man



    @united59, hvordan er den Oldham saken ? Til min store forundring hoppet jeg over den i platebaren i går. Bør jeg angre ?
    Korleis er siste til galne Delaney da?
    Den var veldig nær å havne i handlekorga sist hos Soundflat
     

    united

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Innlegg
    24.212
    Antall liker
    33.063
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    Roberten skrev:
    Delaney Davidson - Bad Luck Man
    @united59, hvordan er den Oldham saken ? Til min store forundring hoppet jeg over den i platebaren i går. Bør jeg angre ?
    Oldham var veldig nedstrippet denne gangen. Perfekt bakrusmusikk var det i alle fall.

    Må høre den flere ganger før jeg kan si noe sikkert, men tipper den kommer på topp10 hos meg i år.

    En kamerat insisterte på denne Robert Pollard-skiva i natt. Var visstnok veldig bra da, men nå da, mon tro?

    Boston Spaceships - Let It Beard
     

    Roberten

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Innlegg
    5.644
    Antall liker
    1.361
    united59 skrev:
    Roberten skrev:
    Delaney Davidson - Bad Luck Man
    @united59, hvordan er den Oldham saken ? Til min store forundring hoppet jeg over den i platebaren i går. Bør jeg angre ?
    Oldham var veldig nedstrippet denne gangen. Perfekt bakrusmusikk var det i alle fall.

    Må høre den flere ganger før jeg kan si noe sikkert, men tipper den kommer på topp10 hos meg i år.

    En kamerat insisterte på denne Robert Pollard-skiva i natt. Var visstnok veldig bra da, men nå da, mon tro?

    Boston Spaceships - Let It Beard
    Bra kamerat. Han er ikke i førtiårene og har litt lengde på håret, vel ? Uten at jeg har hørt akkurat den Pollard skiva. Merkelig nok. OK, om den er topp 10 materiale må jeg nok hanke med meg wolfroy goes to town neste gang jeg er i baren.

    Townes, rookie mistake. Du burde hatt den.
     

    Townes

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Innlegg
    15.639
    Antall liker
    10.642
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    Roberten skrev:
    united59 skrev:
    Roberten skrev:
    Delaney Davidson - Bad Luck Man
    @united59, hvordan er den Oldham saken ? Til min store forundring hoppet jeg over den i platebaren i går. Bør jeg angre ?
    Oldham var veldig nedstrippet denne gangen. Perfekt bakrusmusikk var det i alle fall.

    Må høre den flere ganger før jeg kan si noe sikkert, men tipper den kommer på topp10 hos meg i år.

    En kamerat insisterte på denne Robert Pollard-skiva i natt. Var visstnok veldig bra da, men nå da, mon tro?

    Boston Spaceships - Let It Beard
    Bra kamerat. Han er ikke i førtiårene og har litt lengde på håret, vel ? Uten at jeg har hørt akkurat den Pollard skiva. Merkelig nok. OK, om den er topp 10 materiale må jeg nok hanke med meg wolfroy goes to town neste gang jeg er i baren.

    Townes, rookie mistake. Du burde hatt den.
    "bør ha" listen min er urovekkende lang. Siste Bonnie Prince Billy er sikkert på den også. Spent på den. Ble litt skuffet av Beware, men har trua på denne.
     

    united

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Innlegg
    24.212
    Antall liker
    33.063
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    Townes skrev:
    Roberten skrev:
    united59 skrev:
    Roberten skrev:
    Delaney Davidson - Bad Luck Man
    @united59, hvordan er den Oldham saken ? Til min store forundring hoppet jeg over den i platebaren i går. Bør jeg angre ?
    Oldham var veldig nedstrippet denne gangen. Perfekt bakrusmusikk var det i alle fall.

    Må høre den flere ganger før jeg kan si noe sikkert, men tipper den kommer på topp10 hos meg i år.

    En kamerat insisterte på denne Robert Pollard-skiva i natt. Var visstnok veldig bra da, men nå da, mon tro?

    Boston Spaceships - Let It Beard
    Bra kamerat. Han er ikke i førtiårene og har litt lengde på håret, vel ? Uten at jeg har hørt akkurat den Pollard skiva. Merkelig nok. OK, om den er topp 10 materiale må jeg nok hanke med meg wolfroy goes to town neste gang jeg er i baren.

    Townes, rookie mistake. Du burde hatt den.
    "bør ha" listen min er urovekkende lang. Siste Bonnie Prince Billy er sikkert på den også. Spent på den. Ble litt skuffet av Beware, men har trua på denne.
    Fare for at denne her også havner på min topp10 (sammen med kanskje 30 andre album - blir en vond affære å rangere skikkelig) :)
    Mye variert og bra her av Pollard. Men så har han fått hjelp av bla J. Mascis og Steve Wynn :)

    Kameraten min er som meg - halvskalla, avdanka og rundet 50. Sikkert musikken som har knekt oss.
     

    rolfozzy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Innlegg
    16.364
    Antall liker
    6.559
    Torget vurderinger
    2
    Da skal denne spilles. Fant den på vinyl i den lokale sjappa i dag. Tre fler låter enn på cdutgaven. Dette er absolutt en av årets beste. Tro det den som vil.


     

    Roberten

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Innlegg
    5.644
    Antall liker
    1.361
    united59 skrev:
    Fare for at denne her også havner på min topp10 (sammen med kanskje 30 andre album - blir en vond affære å rangere skikkelig) :)
    Mye variert og bra her av Pollard. Men så har han fått hjelp av bla J. Mascis og Steve Wynn :)

    Kameraten min er som meg - halvskalla, avdanka og rundet 50. Sikkert musikken som har knekt oss.
    Såpass. Og jeg som trodde jeg hadde bortimot kontroll på all things Pollard. Fett, godt å glede seg til å høre en Pollard skive igjen :)

    Ok, jeg måtte bare sjekke om jeg visste om det var, GbV/Pollard sirkelen i Oslo er ikke så stor, men det med halvskalla avfeide det ;)
     

    united

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Innlegg
    24.212
    Antall liker
    33.063
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    Roberten skrev:
    united59 skrev:
    Fare for at denne her også havner på min topp10 (sammen med kanskje 30 andre album - blir en vond affære å rangere skikkelig) :)
    Mye variert og bra her av Pollard. Men så har han fått hjelp av bla J. Mascis og Steve Wynn :)

    Kameraten min er som meg - halvskalla, avdanka og rundet 50. Sikkert musikken som har knekt oss.
    Såpass. Og jeg som trodde jeg hadde bortimot kontroll på all things Pollard. Fett, godt å glede seg til å høre en Pollard skive igjen :)

    Ok, jeg måtte bare sjekke om jeg visste om det var, GbV/Pollard sirkelen i Oslo er ikke så stor, men det med halvskalla avfeide det ;)
    Min utebys kamerat (oslo pga cuero-konserten) hadde snappet opp at AllMusic hadde dette albumet på en liste over årets anbefalinger. Pollards beste post-GbV ble det påstått.

    Lucero - 1372 Overton Park
     

    rolfozzy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Innlegg
    16.364
    Antall liker
    6.559
    Torget vurderinger
    2
    70talls countryrock. Må ha en dose av det i dag også.

     
    Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn