The Vaccines - What Did You Expect From The Vaccines?

Ja Loudon holder koken.Townes skrev:Nok fuzztones i 2011 utgave
Loudon Wainwright III - 10 songs for the new depression
Stemmen er jo like fresh som den var for 30-40 år siden...
Ja liker den der jeg ogsåzuzubolin skrev:Tre kompiser jammer på kammerset. Sinnsykt bra spør du meg![]()
Hørte en liten historie om denne en gang. Aner ikke om det bare er en "urban myth" eller om historien er sann, men etter at de hadde avsluttet bestilte de pizza. Pizzabudet leverte pizzaen på kjøkkenet og rappa med seg tapene i samme slengen, siden de lå så lagelig til på kjøkkenbenken. Musikken florerte som bootleg noen år på nettet, før Garcia kjøpte orginaltapene tilbake fra pizzabudet. Derav navnet på plata.united59 skrev:Ja liker den der jeg ogsåzuzubolin skrev:Tre kompiser jammer på kammerset. Sinnsykt bra spør du meg![]()
![]()
OK plate, ikkje så veldig mye mer. Han har nok bedre utgivelser på samvittigheten.united59 skrev:Ja Loudon holder koken.Townes skrev:Nok fuzztones i 2011 utgave
Loudon Wainwright III - 10 songs for the new depression
Stemmen er jo like fresh som den var for 30-40 år siden...
Bra plate?
He, he, den burde kommet på Creation Records for 20 år siden ja, men da var vel bandmedlemmene knapt født antar jeg. Men jeg synes det er ei grei plate. Litt variert også.Townes skrev:Nå over til en plate som høres ut som har kommet minst 20 år for seint
Yuck - Yuck
Slettes ikkje ueffen, nei. Men eg trur eg hadde likt den enda betre om eg var 16 år, og ikkje verdens eldste 32åringtorem skrev:He, he, den burde kommet på Creation Records for 20 år siden ja, men da var vel bandmedlemmene knapt født antar jeg. Men jeg synes det er ei grei plate. Litt variert også.Townes skrev:Nå over til en plate som høres ut som har kommet minst 20 år for seint
Yuck - Yuck
Det er nok en naturlig utvikling. 16 er man bare en gang i livet, og jeg skal ikke røpe hvor gammel jeg er. Men da jeg kjøpte Screamdelica på dobbel-vinyl her forleden kjøpte jeg plata på nytt for å si det slik (og cd-utgaven jeg har fra før er nok den orginale utgavenTownes skrev:Slettes ikkje ueffen, nei. Men eg trur eg hadde likt den enda betre om eg var 16 år, og ikkje verdens eldste 32åringtorem skrev:He, he, den burde kommet på Creation Records for 20 år siden ja, men da var vel bandmedlemmene knapt født antar jeg. Men jeg synes det er ei grei plate. Litt variert også.Townes skrev:Nå over til en plate som høres ut som har kommet minst 20 år for seint
Yuck - Yuck![]()