|
Graham var min første virkelig store rockehelt. Husker konserten på Chateau Neuf i 1979: jeg var døv på et øre i ei uke etter den. Heldigvis hadde jeg tatt en (viktig) hørselstest tidligere den dagen....bluesbreaker skrev:Graham Parker hadde energi på denne tida.
Vinyl-for Gods sake!
Så artig! hadde stor inflytelse på mitt unge sinn også. Noen år senere ,-tror 1991 spilte han på Hamar m Mick Ronson som gitarist. snakker om perler for svin!united59 skrev:Graham var min første virkelig store rockehelt. Husker konserten på Chateau Neuf i 1979: jeg var døv på et øre i ei uke etter den. Heldigvis hadde jeg tatt en (viktig) hørselstest tidligere den dagen....bluesbreaker skrev:Graham Parker hadde energi på denne tida.
Vinyl-for Gods sake!
Gjestemedlem skrev:Stor plate som gir godt humør. Har litt av det samme herlige gitarspillet som på Brian Enos Another Green World.
En monumental plate i min verden.
http://open.spotify.com/user/rezrov/playlist/1KNAYm76SSa4KyYZLDYm0o
Smakebit (med litt for dårlig lyd)
[video]6YiyFnpe8OU[/video]
Parker var en del av den new wave bølgen som feide den ekle discoen avgårde.bluesbreaker skrev:Så artig! hadde stor inflytelse på mitt unge sinn også. Noen år senere ,-tror 1991 spilte han på Hamar m Mick Ronson som gitarist. snakker om perler for svin!united59 skrev:Graham var min første virkelig store rockehelt. Husker konserten på Chateau Neuf i 1979: jeg var døv på et øre i ei uke etter den. Heldigvis hadde jeg tatt en (viktig) hørselstest tidligere den dagen....bluesbreaker skrev:Graham Parker hadde energi på denne tida.
Vinyl-for Gods sake!
Hermer og setter på den via Spotify. Mannen kan spille.bluesbreaker skrev:Denne er også bra. Bill Nelson er fantastisk på f.eks "Adventures in a Yorkshire Landscape"
Vakkert, vakkert ;DSidane skrev:ManU ;D ;D ;D