Lars Erik liker dette innlegget!
Utvilsomt en kul fyr som har vært med på mye rart. Ovenstående plate er jo kjempebra med den fete gitaren lurende i bakgrunnen. Men jeg blir totalt forvirret over hva han har utgitt og når. Wikipedia og All Music stemmer overhodet ikke overens. I følge AMguide så har han utgitt 4 plater bare i år (men ikke alle spilt inn i år).Andre Williams - Hoods and shades (2012)
![]()
Fyren er jo bare kul. Rett og slett.
Kronglete diskografi ja. Eg kjenne bare til denne og den med Sadies av de i år. Ser AMG lister fire 2012 utgivelser ja. Kan jo være gamle opptak for alt eg vet.Utvilsomt en kul fyr som har vært med på mye rart. Ovenstående plate er jo kjempebra med den fete gitaren lurende i bakgrunnen. Men jeg blir totalt forvirret over hva han har utgitt og når. Wikipedia og All Music stemmer overhodet ikke overens. I følge AMguide så har han utgitt 4 plater bare i år (men ikke alle spilt inn i år).Andre Williams - Hoods and shades (2012)
Smoke Mohawk - The Dogs are Turning Red (universal, 2010)
Vis vedlegget 159301
Kjørte gjennom denne igjen og det er bra spilt, men for dårlige melodier. I følge Thomas Felberg (gitarist, vokalist og makker´n til Harald Are Lund på NRK), så kan vi glede oss til fk. fredag; da kommer nytt album. Vi får se…...
Bra mann!Kronglete diskografi ja. Eg kjenne bare til denne og den med Sadies av de i år. Ser AMG lister fire 2012 utgivelser ja. Kan jo være gamle opptak for alt eg vet.Utvilsomt en kul fyr som har vært med på mye rart. Ovenstående plate er jo kjempebra med den fete gitaren lurende i bakgrunnen. Men jeg blir totalt forvirret over hva han har utgitt og når. Wikipedia og All Music stemmer overhodet ikke overens. I følge AMguide så har han utgitt 4 plater bare i år (men ikke alle spilt inn i år).Andre Williams - Hoods and shades (2012)
Liker veldig godt den 2010 utgivelsen på Blodshot records; That's all I need.